abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104599459
Agossie die Elin toch....
Meike had er ook 1 in haar oog, zo'n rode stip....gelukkig is die mooi weggetrokken.
Bij Lars kun je ze ook nog steeds zien op zijn lijfje.....
Duurt best lang vind ik... eind okt had hij de waterpokken...

Vandaag gezwommen, Lars geniet.
Maar hoe leer je zo'n ukkepuk dattie zijn mond moet dichthouden onder water?
We zeggen het wel steeds, en hij antwoord JAHAAAAA....! Maar doet het niet.
Hij springt er steeds in, en komt dan al proestend weer boven. Zijn luiers waren echt overvol vanmiddag....hij heeft het halve zwembad leeggezopen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 20:31:22 #152
5428 crew  miss_sly
pi_104601228
Toch goed dat jullie geweest zijn, toch? Weet je in ieder geval waar je op moet letten. Hoop dat het niet erger wordt voor Elin. Beterschap en succes voor de nacht!

Ach Lars :D Ja zeggen en nee doen, heel herkenbaar :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104608625
Beterschap voor Elin!

Lars O+ zwemmen is lekker he! Jaël drinkt altijd zwembad water en dan zeggen we niet doen en dan zegt zij "ow nee sowwy mam" en weer een slok :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104618767
Wat schattig van Jan, DJMO! O+

Lente ligt vanuit dr bedje huilend 'poep is goed!' te roepen.

Nu er nog zelf in geloven. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 09:03:42 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104619157
Arme Lente ;(

Ze mag wel wat van Jan z'n enthousiasme/poepgemak lenen :') Die wil niets anders dan poepen op de wc, en tegenwoordig komt er vrijwel elke keer idd nog poep ook. Zijn enige probleem is dat hij niet wil dat er afgeveegd wordt want de doekjes zijn te koud :') Die hebben we tegenwoordig dus op de radiator liggen zodat meneer voorverwarmde doekjes heeft :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104619198
En met wc papier dan DJMO insert vraagteken, mn toetsenbord doet raar.
Of wordt het dan niet goed schoon

Arme Lente!
pi_104619213
Awh Lente :'( Sneu hoor.

Hahaha Jan :D Groot gelijk hoor! Wat goed dat poepen op de wc.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 09:10:56 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104619290
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
En met wc papier dan DJMO insert vraagteken, mn toetsenbord doet raar.
Of wordt het dan niet goed schoon

Arme Lente!
Dat wordt een grote zooi bij hem :{ We moeten rollen wc-papier ook echt bij hem uit de buurt houden, omdat we anders (Als het aan hem ligt) tien rollen per dag verslijten :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104619603
quote:
12s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef DJMO het volgende:
Arme Lente ;(

Ze mag wel wat van Jan z'n enthousiasme/poepgemak lenen :') Die wil niets anders dan poepen op de wc, en tegenwoordig komt er vrijwel elke keer idd nog poep ook. Zijn enige probleem is dat hij niet wil dat er afgeveegd wordt want de doekjes zijn te koud :') Die hebben we tegenwoordig dus op de radiator liggen zodat meneer voorverwarmde doekjes heeft :')
Oh dat deed ik ook... Die natte doekjes zijn ook wel koud hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104619737
Goedemorgen!

Arme Lente. Het is echt eenbehoorlijk issue voor d'r hè?

Isabeau heeft volgens mij van iemand die kreet gehoord van 'Ik ben twee en ik zeg nee' en ze neemt hem wel heel letterlijk.

Ik: Isabeau kijk, een paard!
Isabeau: Nee mama, dat is niet een paard
}:|

Ik: Isabeau, wil je een broodje
Isabeau: Nee, ik wil niet een broodje
Ik: Oke, dan niet.
Isabeau: Broooooodjjeeeeeee :'(

Ik: kijk Isabeau, Sinterklaas
Isabeau: Nee, is niet Sinterklaas, is MIJN Sinterklaas.

Ik: Ga je mee naar boven?
Isabeau: Nee, ik ga niet naar bed
Ik: Wil je zelf op de trap lopen?
Isabeau: Nee, ik wil zelf op de trap lopen

Het grappige is dat ze makkelijker is dan ooit, alleen zegt ze gewoon standaard nee. :{w
pi_104622166
Ik heb meegedraaid op de peuter en zag eigenlijk niks bijzonders, behalve dan dat hij geen oogcontact maakt met de leidsters. En hij ging in protest omdat ze hem wilden verschonen, maar ik heb tegen hem gezegd dat het goed was, en toen ging het wel goed.

Volgende week CB+.

En juf weet niet dat ik ASS heb, maar 'dat het in de familie zit'

[ Bericht 13% gewijzigd door McLaura op 21-11-2011 11:26:10 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_104623533
Wat gaan ze bij het CB+ precies doen Lau?
pi_104623721
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Wat gaan ze bij het CB+ precies doen Lau?
Daar wordt hij geobserveerd door de orthopedagoge, de arts, de logopedist en de fysiotherapeut. Gewoon kijken of zij iets 'zien' waar we verder wat mee moeten.

Ik ben zeg maar behoorlijk blij dat we van de zomer besloten hebben voorlopig niet voor een tweede te gaan, eerst dit allemaal maar eens afwachten.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_104623901
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Thijs is net zo zwaar... en 7 cm langer.
Ryan is 13 cm langer en een kilo lichter. :@ Hij krijgt echt te eten hoor, echt!
(en dan altijd die stomme opmerking van de huisarts 'ik zie ze liever zo dan te zwaar' ik zou willen dat hij een kilo of 3 zwaarder zou zijn, hij komt gewoon niet aan ;( )
pi_104624860
Dat vind ik ook stom hoor, Spewey. Ondergewicht is ook een probleem, dat zie ik in mijn omgeving bij 2 leeftijdgenoten.
pi_104624892
Wel fijn voor thijs dat jij er was. Misschien heeft hij nu ook meer vertrouwen erin, nu jij hebt gezegd dat het goed is?
pi_104625138
Oke Laura, fijn dat je je vooralsnog goed voelt bij dat besluit en goed dat er actie wordt ondernomen. :*
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:07:29 #168
5428 crew  miss_sly
pi_104632973
Ik had mezelf in een moeilijk parket gemanouvreerd: Senna zeurde (en piepte en huilde en jammerde en knuffelhuilde) al vanaf dat ze wakker werd of de tv aan mocht. En dan heul vaak achter elkaar op allerlei irritante toontjes en jengeltjes. Ik zei dat ik eerst even iets moest doen (pastasaus maken in dit geval) en als ik klaar was, dat ze dan tv mocht kijken. In de tussentijd even lekker zelf spelen, lezen, tekenen, zelf koken, wat ze maar wilde. Maar ze bleef maar doorgaan. En juist daarom wilde ik de tv niet aanzetten, wegens niet haar zin willen geven omdat ze jengelde. Maar intussen was me wel duidelijk dat het enige dat haar weer een beetje rustig zou maken, de tv zou zijn :') Wat te doen?

Uiteindelijk kwam ze bij me knuffelen en vroeg, met haar liefste lachje en stemmetje en zonder zeur of jengel erbij of ze alsjeblieft televisie mocht kijken. Dus toen heb ik hem maar aangezet :')
pi_104633112
Ha! Mama is makkelijk te manipuleren met een lief lachje dus. Die knoopt ze in d'r oren! :P
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:14:18 #170
5428 crew  miss_sly
pi_104633312
Nou ja, liever met een lief lachje dan met dat gejengel. Pfff, ik heb het toch een uur en een kwartier moeten aanhoren.
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:15:35 #171
5428 crew  miss_sly
pi_104633362
Ow, maar ze heeft drie keer op het potje geplast en heeft niet in haar broek geplast! Ze kwam droog uit haar middagdutje zelfs. Het tweede plasje had ze wel een paar druppels in haar broekje, omdat het net iets te lang duurde voor haar broek uit was, maar dat telt niet, vind ik ;)
pi_104633488
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik had mezelf in een moeilijk parket gemanouvreerd: Senna zeurde (en piepte en huilde en jammerde en knuffelhuilde) al vanaf dat ze wakker werd of de tv aan mocht. En dan heul vaak achter elkaar op allerlei irritante toontjes en jengeltjes. Ik zei dat ik eerst even iets moest doen (pastasaus maken in dit geval) en als ik klaar was, dat ze dan tv mocht kijken. In de tussentijd even lekker zelf spelen, lezen, tekenen, zelf koken, wat ze maar wilde. Maar ze bleef maar doorgaan. En juist daarom wilde ik de tv niet aanzetten, wegens niet haar zin willen geven omdat ze jengelde. Maar intussen was me wel duidelijk dat het enige dat haar weer een beetje rustig zou maken, de tv zou zijn :') Wat te doen?

Uiteindelijk kwam ze bij me knuffelen en vroeg, met haar liefste lachje en stemmetje en zonder zeur of jengel erbij of ze alsjeblieft televisie mocht kijken. Dus toen heb ik hem maar aangezet :')
Dat had ik vandaag ook :( 'Als je lief bent, krijg je straks heus wel een paar snoepjes' En sinds die zin heeft ze elke minuut aangegeven dat ze wel HEEL ERG LIEF was :')
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:20:54 #173
5428 crew  miss_sly
pi_104633588
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dat had ik vandaag ook :( 'Als je lief bent, krijg je straks heus wel een paar snoepjes' En sinds die zin heeft ze elke minuut aangegeven dat ze wel HEEL ERG LIEF was :')
Pfff, het is zoo irritant dan he. Ik blijf maar zeggen dat ik haar echt lief vind en dat ze dadelijk echt tv mag kijken (duidelijker afgebakend: als ik klaar was met koken), maar dan blijft ze maar vragen "mag ik nu televisie kijken?" op zo'n echte zeurtoon. En toen ik een beetje boos werd (echt een beetje hoor) kwam ze heel verdrietig huilend naar me toe om te knuffelen en te zeggen dat ik niet boos mocht doen :')
pi_104633758
Jeetje wat zijn ze toch allemaal vroeg zindelijk hier! Knap hoor
pi_104633869
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jeetje wat zijn ze toch allemaal vroeg zindelijk hier! Knap hoor
mijnes niet hoor }:|
waar ze eerst 's ochtends en 's avonds dan iig nog wel op de wc wilde, wil ze zelfs dat niet meer. ik heb wel een vermoeden waar het om te doen is (ravi draagt tenslotte ook luiers *) en het is wel lekker makkelijk. zoals ze zelf zegt: lekkel poepen in de luiel)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')