Dat wordt een grote zooi bij hemquote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
En met wc papier dan DJMO insert vraagteken, mn toetsenbord doet raar.
Of wordt het dan niet goed schoon
Arme Lente!
Oh dat deed ik ook... Die natte doekjes zijn ook wel koud hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef DJMO het volgende:
Arme Lente![]()
Ze mag wel wat van Jan z'n enthousiasme/poepgemak lenenDie wil niets anders dan poepen op de wc, en tegenwoordig komt er vrijwel elke keer idd nog poep ook. Zijn enige probleem is dat hij niet wil dat er afgeveegd wordt want de doekjes zijn te koud
Die hebben we tegenwoordig dus op de radiator liggen zodat meneer voorverwarmde doekjes heeft
Daar wordt hij geobserveerd door de orthopedagoge, de arts, de logopedist en de fysiotherapeut. Gewoon kijken of zij iets 'zien' waar we verder wat mee moeten.quote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Wat gaan ze bij het CB+ precies doen Lau?
Ryan is 13 cm langer en een kilo lichter.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs is net zo zwaar... en 7 cm langer.
Dat had ik vandaag ookquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik had mezelf in een moeilijk parket gemanouvreerd: Senna zeurde (en piepte en huilde en jammerde en knuffelhuilde) al vanaf dat ze wakker werd of de tv aan mocht. En dan heul vaak achter elkaar op allerlei irritante toontjes en jengeltjes. Ik zei dat ik eerst even iets moest doen (pastasaus maken in dit geval) en als ik klaar was, dat ze dan tv mocht kijken. In de tussentijd even lekker zelf spelen, lezen, tekenen, zelf koken, wat ze maar wilde. Maar ze bleef maar doorgaan. En juist daarom wilde ik de tv niet aanzetten, wegens niet haar zin willen geven omdat ze jengelde. Maar intussen was me wel duidelijk dat het enige dat haar weer een beetje rustig zou maken, de tv zou zijnWat te doen?
Uiteindelijk kwam ze bij me knuffelen en vroeg, met haar liefste lachje en stemmetje en zonder zeur of jengel erbij of ze alsjeblieft televisie mocht kijken. Dus toen heb ik hem maar aangezet
Pfff, het is zoo irritant dan he. Ik blijf maar zeggen dat ik haar echt lief vind en dat ze dadelijk echt tv mag kijken (duidelijker afgebakend: als ik klaar was met koken), maar dan blijft ze maar vragen "mag ik nu televisie kijken?" op zo'n echte zeurtoon. En toen ik een beetje boos werd (echt een beetje hoor) kwam ze heel verdrietig huilend naar me toe om te knuffelen en te zeggen dat ik niet boos mocht doenquote:Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook'Als je lief bent, krijg je straks heus wel een paar snoepjes' En sinds die zin heeft ze elke minuut aangegeven dat ze wel HEEL ERG LIEF was
mijnes niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jeetje wat zijn ze toch allemaal vroeg zindelijk hier! Knap hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |