Hij was destijds 2 (wat de foto minder offtopic maakt, haha) en hij wist precies wat er zou gebeuren. Lauwa kreeg een eigen baby, en die mocht altijd bij Laura slapenquote:
Ik ga idd ook geen discussie aan en ik stel het ook niet als een vraag maar als een voldwongen feit "we gaan" En ik probeer nu ook soms al een half uurtje van te voren te vertellen, straks gaan we even dit of dat doen zodat het niet plotsklaps komt. En ze doet het momenteel met alles, we gaan eten Jaël, ik wil niet eten. Nou dan eet je niet, ik wil wel eten enz. best irritant maar ik probeer het maar te negeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:45 schreef miss_sly het volgende:
Damn, ik krijg een groen scherm al sik je filmpje wil kijken, wickiestaat ie ook op fb toevallig?
MP, Senna zegt tegenwoordig heel vaak "ik ga/wil niks" als we zeggen ergens heen te gaan of iets te gaan doen. Ik ga dan geen strijd aan, zeg dat ik het jammer vind dat ze het niet leuk vindt, niet mee wil, whatever, en zeg dan dat we in ieder geval even gaan kijken, omdat we dat afgesproken hebben. Het is het weggaan lijkt het, waar ze geen zin in heeft. Wel heel herkanbaar, trouwens, dat heb ik ook altijd namelijk.
Wel herkenbaar, hoor. Ik kondig alles aan, en herhaal dat nog een paar keer. Vaak vertel ik ook al de dag ervoor wat we morgen gaan doen. De hele dag ongeveer, en dan eindig ik met wat we gaan doen als ze wakker wordt morgenvroeg. En zo blijf ik maar vertellen de hele dagquote:Op donderdag 17 november 2011 09:01 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik ga idd ook geen discussie aan en ik stel het ook niet als een vraag maar als een voldwongen feit "we gaan" En ik probeer nu ook soms al een half uurtje van te voren te vertellen, straks gaan we even dit of dat doen zodat het niet plotsklaps komt. En ze doet het momenteel met alles, we gaan eten Jaël, ik wil niet eten. Nou dan eet je niet, ik wil wel eten enz. best irritant maar ik probeer het maar te negeren.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Estrys het volgende:
We zijn weer begonnen aan de zindelijkheidstraining. Resultaat 1 plasje in het potje, poep aan de rand van het potje want half gaan zitten, 1 enorme drol in het potje en twee plasjes op de grond. En een huis wat naar poep meurt. Nu wilde hij een onderbroek aan. Zal mij benieuwen hoe lang die droog blijft.
Miss, ik kondig ook alles aan, maar moet er dan zelf goed op letten dat ik t ook uitvoer, want soms heb ik zelf geen zin meer, na een half uur ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 08:45 schreef miss_sly het volgende:
MP, Senna zegt tegenwoordig heel vaak "ik ga/wil niks" als we zeggen ergens heen te gaan of iets te gaan doen. Ik ga dan geen strijd aan, zeg dat ik het jammer vind dat ze het niet leuk vindt, niet mee wil, whatever, en zeg dan dat we in ieder geval even gaan kijken, omdat we dat afgesproken hebben. Het is het weggaan lijkt het, waar ze geen zin in heeft. Wel heel herkanbaar, trouwens, dat heb ik ook altijd namelijk.
Ik denk het wel. Ze weten dat hij 2.4 is, maar hij is net zo lang als B die 3.5 is.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Twinkly het volgende:
Ik bedacht me nog wat, zouden de leidsters van de psz misschien onbewust Thijs te oud inschatten omdat hij best lang is? Dat ze hem daardoor op een manier behandelen die hij nog niet snapt waardoor hij zich afsluit?
Ja ach, da's ook wel handige afleiding! Ivan wil ook vaak niet aan tafel komen zitten. Ik ga dan met Lena aan tafel zitten, zeg tegen Ivan dat ik een boterham voor hem klaar leg, dat hij niet hoeft te eten als hij geen zin heeft en dat hij aan mag schuiven als hij alsnog wil eten. Hij komt altijd erbij zitten, uiteindelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:03 schreef miss_sly het volgende:
En zo blijf ik maar vertellen de hele dagIk kan me wel voorstellen dat dat lastiger is als je nog een baby hebt die ook aandacht nodig heeft. Ik hoef alleen maar Senna te handelen
Ha, heel herkenbaar! Even laten bezinken, besluiten dat oké is zoals het gaat en dat een paar kleine aanpassingen geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef wickie het volgende:
Ja ik schrok, maar ja, ze is gewoon vrolijk, alert en heeft energie voor 10. Ze eet naar behoren.
Wij hebben besloten er geen punt van te maken, Mette heeft er totaal geen last van (van haar schrielkip voorkomen).
We doen hier en daar wat aanpassingen in wat vollere producten. Dat hebben we besloten na het een weekje te hebben laten bezinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |