abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104456290
@Claudia : Ik ben er nog steeds heel blij om, zowel met het vertrouwen van zijn vader als met de liefde die hij voor mij heeft. Hij fleurt helemaal op als hij mij ziet. De allerbijzonderste foto van hem en mij is deze.

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_104456475
DJMO O+

Laura, dies ook mooi!!!
pi_104456582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
DJMO O+

Laura, dies ook mooi!!!
Hij was destijds 2 (wat de foto minder offtopic maakt, haha) en hij wist precies wat er zou gebeuren. Lauwa kreeg een eigen baby, en die mocht altijd bij Laura slapen ;)

Ik heb hen ook in het ziekenhuis (als één van de weinigen) uitgenodigd om Thijs te komen bewonderen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_104457116
Iief zeg mclaura.....

En wickie, tuurlijk! Kom maar op met dat filmpje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104458038

Aoraki, Mette's woordenschat is ook nog steeds niet groot maar ik merk dat ze steeds meer echt gaat communiceren door te 'praten'. Er is een knop omgegaan bij haar en sindsdien gaat het steeds beter.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104464339
Lieve foto, Lau O+

Filmpje kijk ik later, maar ik wilde even kwijt dat ik heel trots ben op Senna: vannacht om 3.45 werd ik wakker omdat ik haar in bed hoorde zingen. Ze lag heerlijk vrolijk te zingen, maar dat vond ik toch niet veelbelovend. Want dat betekent wakker en wakker betekent opstaan en daar vond ik het het tijdstip nog niet naar. Ze is echter zomaar uit zichzelf weer in slaap gevallen en ik werd pas weer om 6.50 wakker omdat ze weer lag te zingen. Ik vind het knap!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104464941
Lieve foto Laura!

En lief filmpje van Mette O+

Miss wat fijn dat ze zelf weer in slaap is gevallen *O*

Hier gaan we straks naar schiphol om opa en oma op te halen, maar mevrouw wil niet, die zegt tegenwoordig bij alles, ik wil niet mee! Maar uiteindelijk vind ze het meestal wel leuk maar die strijd vooraf is echt zo lastig elke keer weer.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104464957
Wat lief, Miss. Meevaller!
pi_104464981
Haha Miss, of ik het knap vind weet ik niet, maar fijn is het wel! :D 3.45u is niet echt een lekkere tijd om op te staan :D
pi_104464985
Damn, ik krijg een groen scherm al sik je filmpje wil kijken, wickie -O- staat ie ook op fb toevallig?

MP, Senna zegt tegenwoordig heel vaak "ik ga/wil niks" als we zeggen ergens heen te gaan of iets te gaan doen. Ik ga dan geen strijd aan, zeg dat ik het jammer vind dat ze het niet leuk vindt, niet mee wil, whatever, en zeg dan dat we in ieder geval even gaan kijken, omdat we dat afgesproken hebben. Het is het weggaan lijkt het, waar ze geen zin in heeft. Wel heel herkanbaar, trouwens, dat heb ik ook altijd namelijk.
pi_104465001
Ik vind het wel knap :Y De meeste keren moeten we haar bij ons in bed halen dan en dan slaapt ze wel verder, maar nu heeft ze dat helemaal zelf gedaan!

En een meevaller is het absoluut :D
pi_104465024
Speciale foto, laura.

Wickie, wat een mooi filmpje. Ik hoop dat de knop hier ook snel omgaat.
pi_104465174
wauwww heerlijk filmpje van Mette O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104465245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:45 schreef miss_sly het volgende:
Damn, ik krijg een groen scherm al sik je filmpje wil kijken, wickie -O- staat ie ook op fb toevallig?

MP, Senna zegt tegenwoordig heel vaak "ik ga/wil niks" als we zeggen ergens heen te gaan of iets te gaan doen. Ik ga dan geen strijd aan, zeg dat ik het jammer vind dat ze het niet leuk vindt, niet mee wil, whatever, en zeg dan dat we in ieder geval even gaan kijken, omdat we dat afgesproken hebben. Het is het weggaan lijkt het, waar ze geen zin in heeft. Wel heel herkanbaar, trouwens, dat heb ik ook altijd namelijk.
Ik ga idd ook geen discussie aan en ik stel het ook niet als een vraag maar als een voldwongen feit "we gaan" En ik probeer nu ook soms al een half uurtje van te voren te vertellen, straks gaan we even dit of dat doen zodat het niet plotsklaps komt. En ze doet het momenteel met alles, we gaan eten Jaël, ik wil niet eten. Nou dan eet je niet, ik wil wel eten enz. best irritant maar ik probeer het maar te negeren.
pi_104465281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:01 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ik ga idd ook geen discussie aan en ik stel het ook niet als een vraag maar als een voldwongen feit "we gaan" En ik probeer nu ook soms al een half uurtje van te voren te vertellen, straks gaan we even dit of dat doen zodat het niet plotsklaps komt. En ze doet het momenteel met alles, we gaan eten Jaël, ik wil niet eten. Nou dan eet je niet, ik wil wel eten enz. best irritant maar ik probeer het maar te negeren.
Wel herkenbaar, hoor. Ik kondig alles aan, en herhaal dat nog een paar keer. Vaak vertel ik ook al de dag ervoor wat we morgen gaan doen. De hele dag ongeveer, en dan eindig ik met wat we gaan doen als ze wakker wordt morgenvroeg. En zo blijf ik maar vertellen de hele dag :D Ik kan me wel voorstellen dat dat lastiger is als je nog een baby hebt die ook aandacht nodig heeft. Ik hoef alleen maar Senna te handelen ;)
pi_104465348
Mette O+ Ik vind het zo mooi om te zien dat ze zo gek op haar olifant is en hem/haar overal bij betrekt O+

Wat een mooie en speciale foto McLaura O+
Ik bedacht me nog wat, zouden de leidsters van de psz misschien onbewust Thijs te oud inschatten omdat hij best lang is? Dat ze hem daardoor op een manier behandelen die hij nog niet snapt waardoor hij zich afsluit?

BJ, ik vind dat meisje helemaal niet dik ogen :o
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104465356
Haha ja nou ja weet je mijn baby protesteert wat dat betreft niet ;) Maar het komt dus wel voor dat Sarah al in de auto zit en dat Jaël gewoon weigert het huis uit te komen en om dat aan haar te gaan trekken en sjorren vind ik ook niets dus dan moet ik weer praten als brugman, maar tot nu toe is het altijd goed gekomen hoor. Ik vind het ergens ook wel heel grappig dat ze echt zo een eigen willetje aan het ontwikkelen is. Vaak zegt ze dan als ze eenmaal is de auto zit ook "sowwy mama" eigenlijk weer zo klein en lief O+
pi_104465780
We zijn weer begonnen aan de zindelijkheidstraining. Resultaat 1 plasje in het potje, poep aan de rand van het potje want half gaan zitten, 1 enorme drol in het potje en twee plasjes op de grond. En een huis wat naar poep meurt.
Nu wilde hij een onderbroek aan. Zal mij benieuwen hoe lang die droog blijft.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104467246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Estrys het volgende:
We zijn weer begonnen aan de zindelijkheidstraining. Resultaat 1 plasje in het potje, poep aan de rand van het potje want half gaan zitten, 1 enorme drol in het potje en twee plasjes op de grond. En een huis wat naar poep meurt. Nu wilde hij een onderbroek aan. Zal mij benieuwen hoe lang die droog blijft.
:Y)
das een hele productie O+
pi_104467309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:45 schreef miss_sly het volgende:
Miss, ik kondig ook alles aan, maar moet er dan zelf goed op letten dat ik t ook uitvoer, want soms heb ik zelf geen zin meer, na een half uur ofzo :P

of bij t ophalen bij t kdv: staat lucas al te zwaaien en gedag te zeggen, sta ik nog uitgebreid te kletsen :@ _O-
pi_104467378
En alweer een plasje op de wc en nog steeds een droge onderbroek. Het lijkt alsof hij er eerder aan denkt met een broek aan of zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104467670
Wat goed van Seb!
pi_104471732
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Twinkly het volgende:
Ik bedacht me nog wat, zouden de leidsters van de psz misschien onbewust Thijs te oud inschatten omdat hij best lang is? Dat ze hem daardoor op een manier behandelen die hij nog niet snapt waardoor hij zich afsluit?

Ik denk het wel. Ze weten dat hij 2.4 is, maar hij is net zo lang als B die 3.5 is.
pi_104472214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:03 schreef miss_sly het volgende:

En zo blijf ik maar vertellen de hele dag :D Ik kan me wel voorstellen dat dat lastiger is als je nog een baby hebt die ook aandacht nodig heeft. Ik hoef alleen maar Senna te handelen ;)
Ja ach, da's ook wel handige afleiding! Ivan wil ook vaak niet aan tafel komen zitten. Ik ga dan met Lena aan tafel zitten, zeg tegen Ivan dat ik een boterham voor hem klaar leg, dat hij niet hoeft te eten als hij geen zin heeft en dat hij aan mag schuiven als hij alsnog wil eten. Hij komt altijd erbij zitten, uiteindelijk. :+ Bij het avondeten moet hij wel aanschuiven omdat we dan allemaal aan tafel zitten en het een belangrijk sociaal moment is.

MP, dat lastig mee willen komen hebben we hier vooral als we Ivan ophalen van het kinderdagverblijf. 's Ochtends stapt hij vrolijk en zonder moeite mee, maar aan het einde van de dag kan hij zich lastiger losmaken van het spelen daar. Ik denk bovendien dat moeheid en honger maken dat het vaak lastiger gaat. Ik moet ook praten als Brugman maar heb gemerkt dat het me minder tijd en frustratie kost dan een gebod opleggen en meeslepen. Ik probeer zoveel mogelijk om er op tijd te zijn zodat er geen tijdsdruk is en ik bijvoorbeeld eerst nog even een puzzel met hem af kan maken, of een liedje met de andere kindjes kan zingen. Dat helpt erg.

McLaura, geweldige foto! O+ Ik vind het wel eens jammer dat Ivan de zwangerschap en geboorte van Lena niet bewuster mee heeft kunnen maken

Miss, ik vind het ook heel knap dat Senna zelf weer in slaap viel! Da's volgens mij een belangrijk omslagpunt, het moment dat ze dat kunnen/doorhebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104472388
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef wickie het volgende:

Ja ik schrok, maar ja, ze is gewoon vrolijk, alert en heeft energie voor 10. Ze eet naar behoren.
Wij hebben besloten er geen punt van te maken, Mette heeft er totaal geen last van (van haar schrielkip voorkomen).
We doen hier en daar wat aanpassingen in wat vollere producten. Dat hebben we besloten na het een weekje te hebben laten bezinken.
Ha, heel herkenbaar! Even laten bezinken, besluiten dat oké is zoals het gaat en dat een paar kleine aanpassingen geen kwaad kunnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')