Laat? Je bent er nog vroeg bijquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Stephan Bonnar vs Kyle Kingsbury
Martin Kampmann vs. Rick Story
Urijah Faber vs. Brian Bowles
Wanderlei Silva vs. Cung Le
Maurício Rua vs. Dan Henderson
Sorry voor de wat late picks
Vandaag trouwens de film Real Steel gekeken, nog even een Gracie Brothers mention en verder veel vechtende robots, had ook wel wat
omdat ze denken, dat hij gaat winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Veel mensen die voor Bowles gaan. Waarom is dat?
omdat het picks zijn en geen exacte wetenschap iedere vechter heeft een topdag en een baaldag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Joh!
Zo ver was ik ook nog wel. Ik vraag me alleen af waarom.
Faber is groter en sterker, heeft meer ervaring in grote gevechten, betere wrestling, betere submissions en meer heart. Faber vocht vijf rondes met twee gebroken handen tegen Brown, Bowles vocht amper een hele ronde met een gebroken hand voor hij stopte.
Omdat Bowles gaat shinen vanavond!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Veel mensen die voor Bowles gaan. Waarom is dat?
Dat klopt, maar ook picks maak je voor een bepaalde reden toch? Ik ben gewoon benieuwd naar de beargumentering achter de pick voor Bowles. Geen reden om zo in de verdediging te schieten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat het picks zijn en geen exacte wetenschap iedere vechter heeft een topdag en een baaldag.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit event is écht moeilijk te voorspellen!! Ik twijfel zowat bij elke pick![]()
Bij Unitbet kun je trouwens nog geld inzetten op de Bellator fights van gisteren
ik vind haar nog lekker ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:11 schreef Happel het volgende:
Strikeforce Challengers net gezien, leuk event.
Zij, Ronda Rousey, is een beest, de tering.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |