SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet voordat hij een TD goed kan stoppen, heb weinig zin om hem door een kutwrestler drooggeneukt te zien wordenquote:Op zondag 20 november 2011 00:48 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer maakt Spong zijn MMA debuut?Dat hij al een aantal keer cornerman is geweest is wel nice en gaan we hebben wellicht in MMA zien.
Eens.quote:Op zondag 20 november 2011 00:50 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik hoop niet voordat hij een TD goed kan stoppen, heb weinig zin om hem door een kutwrestler drooggeneukt te zien worden
Ik weet niet of Decision Dan komt opdagen, hij kan wel winnen door Shogun te grinden, maar denk dat hij zijn wrestling weer laat schieten en wil brawlen .. hopen dat de H-Bomb dan maar the button van shogun vind. Zal niet makkelijk zijn om shogun KO te slaan. Maar dat was het bij Fedor ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 00:55 schreef roepdeman het volgende:
5 ronden he main event? Denk je echt dat het uit zal draaien op een decision? Zou wel prachtig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
no shit sherlockquote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Jajong het volgende:
Wel een beetje debiel dat ik 2 bets op Story heb maar in TUP Kampmann heb gekozen.
Waarom zet je dan in op Rua?quote:Op zondag 20 november 2011 01:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Never bet (money) against a wrestler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |