*kijkt*quote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Bbc 2, antonio carluccio over krootjes
Trouwen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef freecell het volgende:
Ik heb een zwarte bes, een rode aalbes, een witte aalbes, een japanse wijnbes en een framboos.
Ow en aardbeien.
En verder veel kruiden en HEEEEEL veel munt
Hwbben?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef freecell het volgende:
Ik heb een zwarte bes, een rode aalbes, een witte aalbes, een japanse wijnbes en een framboos.
Ow en aardbeien.
En verder veel kruiden en HEEEEEL veel munt
Hwbben?
Ik heb wel bieslook (2 soorten) peterselie, citroenmelisse, bonenkruid, thijm, lavendel, knoflook, bladselderij, lavas (maggie)... ik vergeet vast nog dingen...quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wil ook een reine claude boom, een witte perzikboom, een mispel, goudereneitte en een giezewildeman
Daar is een erg leuke serie over : Big Lovequote:Op woensdag 16 november 2011 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan moet ik man worden én mormoon
Voor een hondquote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Moeder van 2 zusjes van het Cockerforum is overleden, dus ik ben namens het beheer een inzameling aan het doen voor een bloemstuk. Hartverwarmend hoe snel de reacties binnen lopen van mensen die mee willen doenin dit soort gevallen is internet echt wel een super medium hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |