abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104461436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef golfer het volgende:

[..]

3 maanden opgespaard? :')
hee tis R. niet! die had veel (meer) haar :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 17 november 2011 @ 00:14:25 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104461470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef golfer het volgende:

[..]

3 maanden opgespaard? :')
Dan hoef je het niet meer op te kloppen :D Alleen de gasbrander eroverheen en het kan over Lein d'r Lemon Pie :9
Confidence through competence
pi_104461509
Kom g ik wil nog een stukkie homeland zien.
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is :+
  donderdag 17 november 2011 @ 00:16:13 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104461542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is :+
*woef*
Ik kom er al aan hoor. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104461553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
gelukkig nog een lekker weekendje ertussen :)
pi_104461571
Thuis! Tof concert. Nu nog ff VvE bestuurderspelen. Bewoner met lekkage.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104461574
Nee, vrijdag is DDay!
Moet om kwart voor 8 aantreden *O*
pi_104461677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Nee, vrijdag is DDay!
Moet om kwart voor 8 aantreden *O*

oja ik was in de war omdat ik donderdag zie staan bij de datum van vandaag maar das logisch natuurlijk :') vrijdag is een aparte dag om met iets nieuws te beginnen btw.

ik val hoogstwaarschijnlijk erg laat in slaap (want ging er vandaag om 13.30u uit) maar ben van plan mijn wekker te zetten en morgen naar Utrecht te reizen om meer winterkleding te kopen. met 2 vesten, 1 trui en 3 spijkerbroeken red ik het niet... /zwerver
pi_104462142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom hier ex-fokker Liejannuh tegen. Lein's grote vriendin geloof ik :P
Grote vriendin zou ik niet zeggen ;) Ik heb geen ruzie met Liejannuh hoor, maar ik vind het ook helemaal niet erg dat ik haar niet dagelijks (of nooit) spreek.
pi_104462198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dan hoef je het niet meer op te kloppen :D Alleen de gasbrander eroverheen en het kan over Lein d'r Lemon Pie :9
Bah! Slecht idee :r
pi_104462285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Tof concert. Nu nog ff VvE bestuurderspelen. Bewoner met lekkage.
Oh VvE perikelen _O- De voorzitter van onze nieuwe VvE vroeg laatst of ze even met een aannemer op het balkon mocht. Ons balkon is als enige in het portiek niet gerenoveerd. Nu blijkt dus dat dat komt omdat de vorige bewoners geen bouwlui op het balkon wilden laten :? Ook hadden ze geklaagd over een rioollucht in huis en een soort van geëist dat de VvE de standpijp (wéér) zou laten vervangen. Pijp is nog geen 15 jaar oud :? Die rioollucht hadden wij ook waargenomen, de WC sloot niet goed op het riool aan, en nu we de pot opnieuw erop gezet hebben is er niets meer aan de hand _O- Stelletje malloten, geen bouwlui voor het balkon maar wel een standpijp vervangen? Dat geeft véél meer teringzooi hoor :')
pi_104462877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Grote vriendin zou ik niet zeggen ;) Ik heb geen ruzie met Liejannuh hoor, maar ik vind het ook helemaal niet erg dat ik haar niet dagelijks (of nooit) spreek.
;) :P Ik heb haar verder niet gesproken ook behalve dan de casual "hoi" :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104462898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh VvE perikelen _O- De voorzitter van onze nieuwe VvE vroeg laatst of ze even met een aannemer op het balkon mocht. Ons balkon is als enige in het portiek niet gerenoveerd. Nu blijkt dus dat dat komt omdat de vorige bewoners geen bouwlui op het balkon wilden laten :? Ook hadden ze geklaagd over een rioollucht in huis en een soort van geëist dat de VvE de standpijp (wéér) zou laten vervangen. Pijp is nog geen 15 jaar oud :? Die rioollucht hadden wij ook waargenomen, de WC sloot niet goed op het riool aan, en nu we de pot opnieuw erop gezet hebben is er niets meer aan de hand _O- Stelletje malloten, geen bouwlui voor het balkon maar wel een standpijp vervangen? Dat geeft véél meer teringzooi hoor :')
Oeps :D leipe vorige bewoners :o
pi_104462930
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekker :) wel kut met vriezer en zo
pi_104463021
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
Oeps :D leipe vorige bewoners :o
Ja. De meeste buren zijn blij dat ze weg zijn _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekker :) wel kut met vriezer en zo
Ja jeetje, balen zeg B! Wat vervelend.
pi_104463144
quote:
Oeps. Denk overigens dat die vriezer het wel ff uithoudt alsie dicht blijft. Wel gezellig en romantisch zo met kaarslicht O+
pi_104463399
quote:
wel goed op dit tijdstip want tis toch bedtijd maar ik hoop dat de producten in de vriezer het redden ja!
ik heb net gedanst maar ben klaarwakker. lig nu en wacht gewoon af tot ik een keer in slaap val :)

:W
pi_104464143
Goeiemorgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 05:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.

gelukkig de laatste keer deze week de wekker gehad!
pi_104464251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:55 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.

gelukkig de laatste keer deze week de wekker gehad!
Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 05:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
Hier voornamelijk vroege morgen, haha :D
Ik word toch niet blij van voor 6:30 m'n bed uit.
Dreumes vindt slapen niet meer cool. Gisteren geen middagslaapje en nu zo vroeg wakker :{

Voordeel: ik ben nu alleen met de jongste beneden, de rest slaapt nog. Rustig hier! :+
pi_104464258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier voornamelijk vroege morgen, haha :D
Ik word toch niet blij van voor 6:30 m'n bed uit.
Dreumes vindt slapen niet meer cool. Gisteren geen middagslaapje en nu zo vroeg wakker :{

Voordeel: ik ben nu alleen met de jongste beneden, de rest slaapt nog. Rustig hier! :+
Rustig is wel lekker ja!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464262
Het licht springt net weer aan :o
Slecht geslapen natuurlijk }:| Verwarming intussen uit dus met moeite weer aan.... je hebt geluk als je vroeg sliep en laat op moest hier in het blok :P
pi_104464269
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?
valt wel mee, word er steeds beter in. Vroegah (half jaar geleden) ging het zo. Ik vroeg wat, gebeurde het niet, escaleerde het richting projectleidster en dan ging het de boom in, waardoor dan de afdeling op zijn flikker kreeg. Dat hoeft niet inmiddels niet meer. nu is het een half uurtje ouwehoeren, slijmen en het is alsnog geregeld

hmmmz een reclame spotje voor een programma genaamd the sunny side of sex.... heel fijn als ik aan het ontbijten ben.
pi_104464270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:00 schreef Bluezz het volgende:
Het licht springt net weer aan :o
Slecht geslapen natuurlijk }:| Verwarming intussen uit dus met moeite weer aan.... je hebt geluk als je vroeg sliep en laat op moest hier in het blok :P
Hihi, een muhdernuh lichtwekker! :+
Lastig zeg!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')