Dan hoef je het niet meer op te kloppenquote:
*woef*quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Kom g ik wil nog een stukkie homeland zien.
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is
gelukkig nog een lekker weekendje ertussenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Kom g ik wil nog een stukkie homeland zien.
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is
oja ik was in de war omdat ik donderdag zie staan bij de datum van vandaag maar das logisch natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Nee, vrijdag is DDay!
Moet om kwart voor 8 aantreden![]()
Grote vriendin zou ik niet zeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom hier ex-fokker Liejannuh tegen. Lein's grote vriendin geloof ik
Bah! Slecht ideequote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dan hoef je het niet meer op te kloppenAlleen de gasbrander eroverheen en het kan over Lein d'r Lemon Pie
Oh VvE perikelenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Tof concert. Nu nog ff VvE bestuurderspelen. Bewoner met lekkage.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grote vriendin zou ik niet zeggenIk heb geen ruzie met Liejannuh hoor, maar ik vind het ook helemaal niet erg dat ik haar niet dagelijks (of nooit) spreek.
Oepsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh VvE perikelenDe voorzitter van onze nieuwe VvE vroeg laatst of ze even met een aannemer op het balkon mocht. Ons balkon is als enige in het portiek niet gerenoveerd. Nu blijkt dus dat dat komt omdat de vorige bewoners geen bouwlui op het balkon wilden laten
Ook hadden ze geklaagd over een rioollucht in huis en een soort van geëist dat de VvE de standpijp (wéér) zou laten vervangen. Pijp is nog geen 15 jaar oud
Die rioollucht hadden wij ook waargenomen, de WC sloot niet goed op het riool aan, en nu we de pot opnieuw erop gezet hebben is er niets meer aan de hand
Stelletje malloten, geen bouwlui voor het balkon maar wel een standpijp vervangen? Dat geeft véél meer teringzooi hoor
Ja. De meeste buren zijn blij dat ze weg zijnquote:
Ja jeetje, balen zeg B! Wat vervelend.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekkerwel kut met vriezer en zo
Oeps. Denk overigens dat die vriezer het wel ff uithoudt alsie dicht blijft. Wel gezellig en romantisch zo met kaarslichtquote:Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekkerwel kut met vriezer en zo
wel goed op dit tijdstip want tis toch bedtijd maar ik hoop dat de producten in de vriezer het redden ja!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.quote:
Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?quote:Op donderdag 17 november 2011 06:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.
gelukkig de laatste keer deze week de wekker gehad!
Hier voornamelijk vroege morgen, hahaquote:
Rustig is wel lekker ja!quote:Op donderdag 17 november 2011 06:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier voornamelijk vroege morgen, haha
Ik word toch niet blij van voor 6:30 m'n bed uit.
Dreumes vindt slapen niet meer cool. Gisteren geen middagslaapje en nu zo vroeg wakker![]()
Voordeel: ik ben nu alleen met de jongste beneden, de rest slaapt nog. Rustig hier!
valt wel mee, word er steeds beter in. Vroegah (half jaar geleden) ging het zo. Ik vroeg wat, gebeurde het niet, escaleerde het richting projectleidster en dan ging het de boom in, waardoor dan de afdeling op zijn flikker kreeg. Dat hoeft niet inmiddels niet meer. nu is het een half uurtje ouwehoeren, slijmen en het is alsnog geregeldquote:Op donderdag 17 november 2011 06:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?
Hihi, een muhdernuh lichtwekker!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:00 schreef Bluezz het volgende:
Het licht springt net weer aan
Slecht geslapen natuurlijkVerwarming intussen uit dus met moeite weer aan.... je hebt geluk als je vroeg sliep en laat op moest hier in het blok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |