helemaal niet zo ex!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom hier ex-fokker Liejannuh tegen. Lein's grote vriendin geloof ik
Ik doe dit niet snel, maarquote:
Ok, die zag ik niet aankomenquote:Hans Kraay jr. nieuwe trainer van Topklasser SVZW
16/11/2011 21:32
Hans Kraay jr. heeft een nieuwe klus als trainer. De voormalig coach van FC Lienden is aangesteld bij Zaterdagtopklasser SVZW uit Wierden.
Kraay begint donderdag bij zijn nieuwe werkgever. Bij SVZW, dat veertiende staat met acht punten uit dertien optredens, is de nieuwbakken trainer de opvolger van de aan de kant gezette Peter Wesselink.
De Overijsselse club werd vorig seizoen kampioen in de Hoofdklasse C en promoveerde daardoor naar de Topklasse. Kraay wacht direct een fraai affiche. Zaterdag treedt SVZW aan tegen nummer twee Rijnsburgse Boys.
Sinds zijn vertrek bij Lienden zat Kraay zonder club. Bij zijn voormalige werkgever, waar hij tussen 2004 en 2011 onder contract stond, maakte hij indruk door de club van de tweede klasse naar de Topklasse te loodsen.
De plaatselijke VVV van Wierden kan blij zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ok, die zag ik niet aankomenSVZW dus straks 2-wekelijks in Voetbal International
Die hebben hem ook gehaald denk ikquote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
De plaatselijke VVV van Wierden kan blij zijn
Ja ik las weer eens te snel en was met andere dingen bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast![]()
Is een tweeling en ze hebben ons op de hoogte gehouden van het ziektebed van hun moeder. Laatste stukje is ineens erg snel gegaan. Ze hebben haar gister in slaap gebracht en vanmiddag was het al gebeurd. Moeder was in de 60 meen ik.. Die 2 meiden leven altijd enorm met iedereen mee en zijn altijd super attent en lief, dus het doet me goed dat ze dat nu terug krijgen
Of het praktisch is hangt van de indeling af. Verder geen ervaring mee. Beetje hip is het nu geloof ik, een kookeiland. Het lijkt me niks voor jouw eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
We gaan binnenkort een nieuw huis kopen, en daar moet een grote keuken in komen. Zit te denken an een kookeiland, das wel mooi, maar is het ook praktisch? Iemand ervaring mee?
Hmm volgens mij is het wel een beetje vergelijkbaar met de opstelling die wij hebben. Hoge kasten aan de ene kant, aanrecht er tegenover. Het is dan wel geen eiland, maar het idee is het zelfde. Ik vind het handig zo iigquote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
We gaan binnenkort een nieuw huis kopen, en daar moet een grote keuken in komen. Zit te denken an een kookeiland, das wel mooi, maar is het ook praktisch? Iemand ervaring mee?
16 november is het nieuwe 1 aprilquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb al 6 keer op de kalender gekeken. van Gaal directeur Ajax, Kraay naar Wierden, het moet wel 1 april zijnOf we zijn in een parallel universum beland, dat kan ook natuurlijk
Die Maya's zitten er wel goed bij met 2012quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb al 6 keer op de kalender gekeken. van Gaal directeur Ajax, Kraay naar Wierden, het moet wel 1 april zijnOf we zijn in een parallel universum beland, dat kan ook natuurlijk
Het voordeel wat je dan volgens mij bij een echt kookeiland nog hebt is dat je werkruimte 'dieper' is. Je hebt dus niet alleen in de breedte ruimte, maar je werkblad loopt ook verder door naar voren.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is het wel een beetje vergelijkbaar met de opstelling die wij hebben. Hoge kasten aan de ene kant, aanrecht er tegenover. Het is dan wel geen eiland, maar het idee is het zelfde. Ik vind het handig zo iig
Goed punt jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het voordeel wat je dan volgens mij bij een echt kookeiland nog hebt is dat je werkruimte 'dieper' is. Je hebt dus niet alleen in de breedte ruimte, maar je werkblad loopt ook verder door naar voren.
Slidersquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Dat is wel zo maar dan moet je die ruimte ook wel hebben in de keuken. Dan is het wel een voordeel. Meer werkruimte is altijd goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het voordeel wat je dan volgens mij bij een echt kookeiland nog hebt is dat je werkruimte 'dieper' is. Je hebt dus niet alleen in de breedte ruimte, maar je werkblad loopt ook verder door naar voren.
Ja, nouja, ik ging er voor het gemak even vanuit dat je alleen zo'n eiland wilt als je er genoeg ruimte voor hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar dan moet je die ruimte ook wel hebben in de keuken. Dan is het wel een voordeel. Meer werkruimte is altijd goed.
Ja, volgens mij moet je er ook een open keuken voor hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik ging er voor het gemak even vanuit dat je alleen zo'n eiland wilt als je er genoeg ruimte voor hebt
Of een fikse woonkeukenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je er ook een open keuken voor hebben.
Nee, open keukens zijn kut, keuken moet een eigen ruimte zijn waar je een raam open kan hebben tijdens het koken, bakken, frituren.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je er ook een open keuken voor hebben.
De ruimte waar we het over hebben is 4 bij 4 meter, mogelijkheid er 4 bij 6 van te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik ging er voor het gemak even vanuit dat je alleen zo'n eiland wilt als je er genoeg ruimte voor hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |