abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104485778
Sowieso internetshoppen.

De paar keer dat ik dat heb gedaan heb ik ook heel mijn loon er in 1 keer doorheen gejast en de helft viel nieteens mooi :')

Doe mij maar echt shoppen O+
pi_104485845
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Floxcie het volgende:
Stelling: 'Alle FOK!kers smoken'
Ik zou het bijna geloven, hoeveel grappige nonsens en trolls je ziet op FOK! :').
pi_104486001
quote:
16s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Phantomesse het volgende:
Sowieso internetshoppen.

De paar keer dat ik dat heb gedaan heb ik ook heel mijn loon er in 1 keer doorheen gejast en de helft viel nieteens mooi :')

Ja da's wel irritant inderdaad en dan moet je het terugsturen, naar het postkantoor, krijgt verzendkosten niet terug enz. enz. :r.

Toch wacht ik momenteel (al 3 dagen :( ) op een stel Dominatrix laarzen die ik online heb besteld :9~
pi_104486321
quote:
16s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Phantomesse het volgende:
Sowieso internetshoppen.

Ik heb ook gewoon van alles besteld. Allerlei playsuits enzo waarvan ik niet weet wanneer ik die zou kunnen dragen, dus waarschijnlijk gaat de helft toch terug :')

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ja da's wel irritant inderdaad en dan moet je het terugsturen, naar het postkantoor, krijgt verzendkosten niet terug enz. enz. :r.

Toch wacht ik momenteel (al 3 dagen :( ) op een stel Dominatrix laarzen die ik online heb besteld :9~
ASOS heeft geen verzendkosten O+

Ah tof! Foto?
Ik zoek al heel lang mooie pumps maar kan niets moois vinden. Ze zijn allemaal óf trashy óf de hak is te laag ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_104486596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon van alles besteld. Allerlei playsuits enzo waarvan ik niet weet wanneer ik die zou kunnen dragen, dus waarschijnlijk gaat de helft toch terug :')

[..]

ASOS heeft geen verzendkosten O+

Ah tof! Foto?
Ik zoek al heel lang mooie pumps maar kan niets moois vinden. Ze zijn allemaal óf trashy óf de hak is te laag ;(
Oja is ook zo! Zie je, ze maken bestellen zo verleidelijk ;(.
Foto van de playsuits btw?? :D

Echt? Ik heb juist het idee dat ik óveral mooie pumps zie, terwijl ik eigenlijk geen pumps moet kopen want ik heb er al veel en het wordt te koud voor open schoenen.
Heb je een bepaalde stijl in gedachten qua pumps?
pi_104486662
quote:

[..]

:9~

Pics voor mij en JB :Y
pi_104487669
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Floxcie het volgende:
Stelling: 'Alle FOK!kers smoken'
Neuh, sporters niet :{w. Vroeger rookte zo ongeveer iedereen waar ik mee omging joints zoals anderen sigaretten roken, dus genoeg (meestal) passief meegerookt :').

Kwam net in de gym een gozer tegen die ik al een jaar of 7 niet gezien had _O_. Gelijk een trainingsmattie yeah!
full stops and exclamation marks
pi_104488009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef JackieBrown het volgende:
:D!

quote:
Ze is een klein beetje aso, klein beetje trashy, klein beetje UHHH maar ze blijft retesexy.

full stops and exclamation marks
pi_104488069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Oja is ook zo! Zie je, ze maken bestellen zo verleidelijk ;(.
Foto van de playsuits btw?? :D

Echt? Ik heb juist het idee dat ik óveral mooie pumps zie, terwijl ik eigenlijk geen pumps moet kopen want ik heb er al veel en het wordt te koud voor open schoenen.
Heb je een bepaalde stijl in gedachten qua pumps?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Online of gewoon in winkels?
Mwah, niet echt een bepaalde stijl.. wil gewoon classy zwarte pumps. Het liefst suède O+
Alle pumps die ik mooi vind zijn ook gelijk fucking duuur ;(
pi_104488154
Waarom kreeg ik bij playsuits FBI pakjes in mijn hoofd? ;(

Zwarte suede pumps O+

Sowieso suede schoenen, ikhou ervan O+
pi_104488448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Online of gewoon in winkels?
Mwah, niet echt een bepaalde stijl.. wil gewoon classy zwarte pumps. Het liefst suède O+
Alle pumps die ik mooi vind zijn ook gelijk fucking duuur ;(
Ja! Zo'n playsuit met panty en blazer lijkt me echt best leuk O+

Ahh oke ik snap het, ik heb een beetje een trashy smaak qua pumps, ik geef het eerlijk toe :') hou van patent leather enzo :@
SPOILER
Maar mooie suede pumps heb ik niet veel gezien inderdaad.
Wel met zo'n dikke hak, weet niet of je daarvan houdt?

Deze vind ik nu echt leuk trouwens:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 17-11-2011 20:29:19 ]
pi_104489024
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef krioro het volgende:

[..]

:D!

[..]

Ze is een klein beetje aso, klein beetje trashy, klein beetje UHHH maar ze blijft retesexy.

Kraantje _O-
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_104490587
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ja! Zo'n playsuit met panty en blazer lijkt me echt best leuk O+

Ahh oke ik snap het, ik heb een beetje een trashy smaak qua pumps, ik geef het eerlijk toe :') hou van patent leather enzo :@
SPOILER
Maar mooie suede pumps heb ik niet veel gezien inderdaad.
Wel met zo'n dikke hak, weet niet of je daarvan houdt?

Deze vind ik nu echt leuk trouwens:
SPOILER
Die tweede zijn leuuuk! Dat kant doet me een beetje denken aan m'n droom Louboutins O+

pi_104491380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Die tweede zijn leuuuk! Dat kant doet me een beetje denken aan m'n droom Louboutins O+

[ afbeelding ]
Dat zijn fuckmepumps :9~
  donderdag 17 november 2011 @ 21:21:57 #165
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104491806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:16 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Kom me joinen :D!
Morgen moet ik vroeg op en als ik stoned ga slapen ben ik de volgende ochtend echt achterlijk brak. ;(
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_104492361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ Zijn wel heftig deze. Én killer heels én dierenprint én lace én riempjes én peeptoe... damn
pi_104493452
Even één waardevolle tip: gooi Cheap Monday broeken nooit in de droger. Ik heb er zojuist 20min. over gedaan om m'n broek aan te krijgen ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

_O_ Zijn wel heftig deze. Én killer heels én dierenprint én lace én riempjes én peeptoe... damn
Dat maakt ze zo _O_
pi_104494011
Daar ik vanmiddag nog met dWc uitwisselde dat ik vandaag niet zou gaan smoken, word ik straks toch weer opgehaald door maatjes om even een dikke te gaan in en exhaleren.

;(
pi_104495059
We moeten eens met z'n allen gaan smoken joh. Dát vind ik nou een geniale ingeving onder invloed van een paar joints en spacecake O+ Volgensmij zijn jullie leuke blowlui :D
  donderdag 17 november 2011 @ 22:23:57 #170
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104495365
Ik ben down.

SPOILER

[ Bericht 90% gewijzigd door Chocolatebear op 17-11-2011 22:31:17 ]
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_104497850
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben down.

SPOILER
x2
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_104499059
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef Posucice het volgende:

[..]

x2
Triple that.
pi_104501545
Vier slippende wielen net op de aaaaaaa geen idee maar de weg was flink afgesloten ^O^
Vangrail gepakt, achterruit kapot, en de hele voorkant total loss :')
Maatje slipte de bocht uit en toen gingen we over de weg heen wiebelen, best geluk gehad wel. Mijn hoofd doet echt pijn wel en in ben tijdens deze happening mijn telefoon kwijt geraakt ;(
Zeer waarschijnlijk is deze uit de achteruit geslingerd, ik treur diep.

Echter, inboedel verzekering ^O^ dusssss ik ga even een bon regelen van een zieke telefoon en dan eis ik die op.

Goed, ik baal wel.
  vrijdag 18 november 2011 @ 02:16:11 #174
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104501701
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:46 schreef Phantomesse het volgende:
Vier slippende wielen net op de aaaaaaa geen idee maar de weg was flink afgesloten ^O^
Maatje slipte de bocht uit en toen gingen we over de weg heen wiebelen, best geluk gehad wel. Mijn hoofd doet echt pijn wel en in ben tijdens deze happening mijn telefoon kwijt geraakt ;(

Echter, inboedel verzekering ^O^ dusssss ik ga even een bon regelen van een zieke telefoon en dan eis ik die op.

[ afbeelding ]

Goed, ik baal wel.
Wacht wat? :o
pi_104502185
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:46 schreef Phantomesse het volgende:

[ afbeelding ]

Goed, ik baal wel.
Wat de neuk :o Dan hebben jullie geluk gehad zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')