Ja da's wel irritant inderdaad en dan moet je het terugsturen, naar het postkantoor, krijgt verzendkosten niet terug enz. enz.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Phantomesse het volgende:
Sowieso internetshoppen.
De paar keer dat ik dat heb gedaan heb ik ook heel mijn loon er in 1 keer doorheen gejast en de helft viel nieteens mooi![]()
Doe mij maar echt shoppen
Ik heb ook gewoon van alles besteld. Allerlei playsuits enzo waarvan ik niet weet wanneer ik die zou kunnen dragen, dus waarschijnlijk gaat de helft toch terugquote:Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Phantomesse het volgende:
Sowieso internetshoppen.
De paar keer dat ik dat heb gedaan heb ik ook heel mijn loon er in 1 keer doorheen gejast en de helft viel nieteens mooi![]()
Doe mij maar echt shoppen
ASOS heeft geen verzendkostenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja da's wel irritant inderdaad en dan moet je het terugsturen, naar het postkantoor, krijgt verzendkosten niet terug enz. enz..
Toch wacht ik momenteel (al 3 dagen) op een stel Dominatrix laarzen die ik online heb besteld
Oja is ook zo! Zie je, ze maken bestellen zo verleidelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon van alles besteld. Allerlei playsuits enzo waarvan ik niet weet wanneer ik die zou kunnen dragen, dus waarschijnlijk gaat de helft toch terug
[..]
ASOS heeft geen verzendkosten![]()
Ah tof! Foto?
Ik zoek al heel lang mooie pumps maar kan niets moois vinden. Ze zijn allemaal óf trashy óf de hak is te laag
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon van alles besteld. Allerlei playsuits enzo waarvan ik niet weet wanneer ik die zou kunnen dragen, dus waarschijnlijk gaat de helft toch terug
Neuh, sporters nietquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef JackieBrown het volgende:
Toch wacht ik momenteel (al 3 dagen) op een stel Dominatrix laarzen die ik online heb besteld
Ze is een klein beetje aso, klein beetje trashy, klein beetje UHHH maar ze blijft retesexy.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Juminelle het volgende:
Ik zoek al heel lang mooie pumps maar kan niets moois vinden. Ze zijn allemaal óf trashy óf de hak is te laag
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oja is ook zo! Zie je, ze maken bestellen zo verleidelijk.
Foto van de playsuits btw??
Echt? Ik heb juist het idee dat ik óveral mooie pumps zie, terwijl ik eigenlijk geen pumps moet kopen want ik heb er al veel en het wordt te koud voor open schoenen.
Heb je een bepaalde stijl in gedachten qua pumps?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus? Online of gewoon in winkels?
Mwah, niet echt een bepaalde stijl.. wil gewoon classy zwarte pumps. Het liefst suède
Alle pumps die ik mooi vind zijn ook gelijk fucking duuur
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ja! Zo'n playsuit met panty en blazer lijkt me echt best leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus? Online of gewoon in winkels?
Mwah, niet echt een bepaalde stijl.. wil gewoon classy zwarte pumps. Het liefst suède
Alle pumps die ik mooi vind zijn ook gelijk fucking duuur![]()
Ahh oke ik snap het, ik heb een beetje een trashy smaak qua pumps, ik geef het eerlijk toehou van patent leather enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mooie suede pumps heb ik niet veel gezien inderdaad.
Wel met zo'n dikke hak, weet niet of je daarvan houdt?
Deze vind ik nu echt leuk trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 17-11-2011 20:29:19 ]![]()
Kraantjequote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]!
[..]
Ze is een klein beetje aso, klein beetje trashy, klein beetje UHHH maar ze blijft retesexy.
Fuck your ethnicity, nigga.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja! Zo'n playsuit met panty en blazer lijkt me echt best leuk![]()
Ahh oke ik snap het, ik heb een beetje een trashy smaak qua pumps, ik geef het eerlijk toehou van patent leather enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mooie suede pumps heb ik niet veel gezien inderdaad.
Wel met zo'n dikke hak, weet niet of je daarvan houdt?
Deze vind ik nu echt leuk trouwens:Die tweede zijn leuuuk! Dat kant doet me een beetje denken aan m'n droom LouboutinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat zijn fuckmepumpsquote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die tweede zijn leuuuk! Dat kant doet me een beetje denken aan m'n droom Louboutins![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Morgen moet ik vroeg op en als ik stoned ga slapen ben ik de volgende ochtend echt achterlijk brak.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die tweede zijn leuuuk! Dat kant doet me een beetje denken aan m'n droom Louboutins![]()
[ afbeelding ]Zijn wel heftig deze. Én killer heels én dierenprint én lace én riempjes én peeptoe... damn
![]()
Even één waardevolle tip: gooi Cheap Monday broeken nooit in de droger. Ik heb er zojuist 20min. over gedaan om m'n broek aan te krijgen
Dat maakt ze zoquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Zijn wel heftig deze. Én killer heels én dierenprint én lace én riempjes én peeptoe... damn
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Daar ik vanmiddag nog met dWc uitwisselde dat ik vandaag niet zou gaan smoken, word ik straks toch weer opgehaald door maatjes om even een dikke te gaan in en exhaleren.![]()
![]()
We moeten eens met z'n allen gaan smoken joh. Dát vind ik nou een geniale ingeving onder invloed van een paar joints en spacecakeVolgensmij zijn jullie leuke blowlui
![]()
![]()
Ik ben down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door Chocolatebear op 17-11-2011 22:31:17 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben down.x2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Vier slippende wielen net op de aaaaaaa geen idee maar de weg was flink afgesloten
Vangrail gepakt, achterruit kapot, en de hele voorkant total loss![]()
Maatje slipte de bocht uit en toen gingen we over de weg heen wiebelen, best geluk gehad wel. Mijn hoofd doet echt pijn wel en in ben tijdens deze happening mijn telefoon kwijt geraakt![]()
Zeer waarschijnlijk is deze uit de achteruit geslingerd, ik treur diep.
Echter, inboedel verzekeringdusssss ik ga even een bon regelen van een zieke telefoon en dan eis ik die op.
Goed, ik baal wel.![]()
Wacht wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:46 schreef Phantomesse het volgende:
Vier slippende wielen net op de aaaaaaa geen idee maar de weg was flink afgesloten
Maatje slipte de bocht uit en toen gingen we over de weg heen wiebelen, best geluk gehad wel. Mijn hoofd doet echt pijn wel en in ben tijdens deze happening mijn telefoon kwijt geraakt![]()
Echter, inboedel verzekeringdusssss ik ga even een bon regelen van een zieke telefoon en dan eis ik die op.
[ afbeelding ]
Goed, ik baal wel.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat de neukquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, ik baal wel.Dan hebben jullie geluk gehad zeg..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: