Ook 'gewoon blank' zeker?quote:
racistenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
racistentt van het 1e topic kwam van mijn hand.. maar ook maar een sprankeltje lof.... ho maar
Het leven is hard heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie ondertitelquote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Doh, ga even happen zegquote:Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
Kom niet met jullie racisten hoorHet ging duidelijk om het ontbreken van een pic in de OP
Sneaky.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik koos ervoor om te happen, eigenlijk vooral om nog even te zeuren om een foto
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sneaky.
Ik heb wel een foto in userfoto topic. Alleen kan hier niet painten
Morgen popquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens hou ik ook van latino's, maar die zijn vaak zo prettyboy dat ik twijfel aan hun geaardheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door JackieBrown op 17-11-2011 12:44:26 ]
idd helemaal als je 1 rollt die bijna tot de grond komtquote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ochtendjassen, wat een ontzettende liefde heb ik voor die dingen.
Kuiten, akkoord. maar wat about die puntige knieeen?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Neeeee man, tot een stukje onder mijn knieën, kan ik met mijn kuiten pronken en zo.
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
Paar latina's die ik love..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Wat een gezicht he
.
Het zal maar gewoon zomaar los in je buurt rondlopen. I would stalk the fuck outta him![]()
Men men men men manly menMeisje, wat doe jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt 1 a 2 dagen mijn libido terug en krijg opeens deze dingen op mijn netvlies gegooid![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Phantomesse het volgende:
Die gasten
Megusta.
MIJN FOBO![]()
Ik HAAT Netsplitter niet dat ie alleen de vieze weghaalt, hij heeft gewoon ALLES weggehaaldKkkkkkutflikkerjood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |