nee op welk nivea je solliciteert[bijv voor directeur ipv concierge]quote:
haha dat dacht ik ook al wat een achtelijke werkgeverquote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef kwiwi het volgende:
"Ervaring met soortgelijke werkzaamheden is een pre."
Ja want het is natuurlijk ook hartstikke moeilijk om iemand te leren
''Ik denk dat ik erg geschikt heb, want ik heb eerder al eens drie jaar fulltime nietjes uit papier gehaald''quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef kwiwi het volgende:
"Ervaring met soortgelijke werkzaamheden is een pre."
Ja want het is natuurlijk ook hartstikke moeilijk om iemand te leren
Augurken schilderenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Lege plastic zakken recht zetten
Krijg je daar geen ernstige zelfmoordneigingen van? Ik zou werkelijk mentaal kapot gaan van zulk werk denk ikquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb dat werk uit de OP n paar maanden gedaan. Maar ik mocht wel scannen
(was n periode die ik moest overbruggen tussen einde contract en verhuizing)
Ik zou het ook niet langer volgehouden hebben, maar die 2 mnd ging wel hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijg je daar geen ernstige zelfmoordneigingen van? Ik zou werkelijk mentaal kapot gaan van zulk werk denk ik
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Euhm, bij ons heb je een bedrijf waar nafta wordt gekraakt en daar worden plasticmengsels gemaakt. Die mengels bestaan uit kleine plastic bolletjes van 2/3mm, en daar zitten ook een aantal kleurstofbolletjes bij. Daar moeten dan de verkeerde bolletjes uit worden gezocht.
je werkt bij dsm?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Euhm, bij ons heb je een bedrijf waar nafta wordt gekraakt en daar worden plasticmengsels gemaakt. Die mengels bestaan uit kleine plastic bolletjes van 2/3mm, en daar zitten ook een aantal kleurstofbolletjes bij. Daar moeten dan de verkeerde bolletjes uit worden gezocht.
zouden meer scholieren moeten doen. das pas motivatiequote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef xCore het volgende:
Ach, ik heb eens twee maanden lang full time stickers van DVD doosjes af moeten halen. Toen toch maar besloten beter mijn best te doen voor school.
Tometo, tomatoquote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Haifisch het volgende:
Nee ik werk er niet, ik woon er vlakbij.
Het is Chemelot trouwens, met bedrijven zoals Sabic en DSM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |