abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2002 @ 21:10:17 #26
6536 dwerg
chagrijn
pi_4947323
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:18 schreef del-larsson het volgende:
Ik wil wel eens zien hoe Dekker zich gaat weren morgen...
Ik denk dat Dekker het na 20 kilometer voor gezien houdt. Dan kan de Rabo-ploeg zich de rest van de dag bezig houden met vinden van een antwoord op de vraag: waarom hebben jullie hem meegenomen?
I intend to live forever, or die trying.
pi_4948850
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:10 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik denk dat Dekker het na 20 kilometer voor gezien houdt. Dan kan de Rabo-ploeg zich de rest van de dag bezig houden met vinden van een antwoord op de vraag: waarom hebben jullie hem meegenomen?

Oe, das wel hard zeg. Gun ik de goede man niet. Hij gaat het vast wel verbijten denk ik, zei karsten Kroon ook al: 'Dekker die gaat het wel redden morgen.'

heb trouwens nog ff een vraag:

Ik doe dus ook mee aan die ploegleider van het dagblad van het noorden. Daar had ik harstikke mooi Cassagrande instaan, maar die doet niet mee. Ik heb als wissel Sjefer neer geflikkert, moest toch wat.
Gaat die nog wat punten halen?

Trainer van mini voetballers!
pi_4949849
Dekker moet overleven in ploegentijdrit

REIMS - Hij was normaal gesproken een van de belangrijste schakels bij Rabobank in de ploegentijdrit van woensdag. Maar Erik Dekker begon al niet 100 procent fit aan de Ronde van Frankrijk, sinds zijn val van zondag is hij zelfs het zorgenkindje van de ploeg. ,,Hij moet de eerste twintig kilometer zien te overleven'', zei ploegleider Theo de Rooij dinsdag.

Tussen Epernay en Chateau-Thierry wachten woensdag 67 loodzware kilometers. De ploegentijdrit wordt door elke renner gevreesd. ,,De Tour wacht op niemand'', zei Dekker maandag al. ,,Of Erik het redt zal heel erg afhangen van het parkoers'', meende De Rooij een dag later.

De Rabo-renners gaan woensdagochtend op verkenning. Vorige week donderdag werd even geoefend in de volgorde waarin zal worden gereden. De belangen, met klassementsrijder Leipheimer in de ploeg, zijn groot. ,,Erik had normaal gesproken zijn werk kunnen doen, nu is het afwachten'', meende De Rooij. ,,Als hij veel met zijn armen in de beugels kan rijden, hoeft hij zijn elleboog niet overmatig te belasten. Dat zou gunstig zijn.''

Dekker moet aanklampen. Overleven, zoals De Rooij zegt. Bij een winnende tijd van rond de een uur en twintig minuten is de marge om binnen de tijd binnen te komen twintig minuten. ,,Als hij lang genoeg bij de groep blijft kan er weinig mis gaan.''

(ANP)
http://sport.clubs.nl/liefhebbers

Ik heb een sport club opgericht. Gaat nu over de Tour. very up to date al zeg ik het zelf

pi_4949899

Etappe 3
Stuart O'Grady, die tijdens de derde etappe meerdere malen naar zijn hart greep, had tijdens de rit een hartslag van soms wel 235 slagen per minuut. De Australische coureur liet na afloop voor de zekerheid een hartfilm maken.

O'Grady heeft al eerder last van hartklachten gehad. "Meestal was dat na vijf minuten voorbij. Deze keer duurde het wel twintig kilometer, waarbij ik een hartslag had tussen de 210 en 235 slagen per minuut. Daarna is het weer teruggezakt naar normale waarden."

De 28-jarige O'Grady onderging afgelopen maart een operatie aan een ader ter hoogte van zijn heup. Deze werd vervangen door een ader uit zijn enkel. Volgens de behandelend arts in spe kunnen de hartproblemen van vandaag onmogelijk verband houden met die operatie.

De renner kreeg voor het eerst hartklachten tijdens de Olympische Spelen van Atlanta. Hij werd gezond verklaard om topsport te bedrijven. Tijdens de derde etappe finishte hij uiteindelijk als derde.

Bron: NOS
http://sport.clubs.nl/liefhebbers

pi_4949931
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:10 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik ben daar ook bang voor.
verleden jaar won Credit Agricole en viel er een mannetje bij US Postal.

Van mij mag dat dit jaar ook weer , hoop dat Armstrong dik verliest maar vrees het ergste.

pi_4949946
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 22:55 schreef del-larsson het volgende:

[..]

knipje
Ik doe dus ook mee aan die ploegleider van het dagblad van het noorden. Daar had ik harstikke mooi Cassagrande instaan, maar die doet niet mee. Ik heb als wissel Sjefer neer geflikkert, moest toch wat.
Gaat die nog wat punten halen?

haha
pi_4950067
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:57 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

die Belgen hebben echt vele malen meer info dan de broeders van de NOS
En Herbertje praat alleen maar in cliches,dan luister ik toch liever naar het vlaams van Wuyts en de Cauwer.

*Mee eens is

Alleen Breukink heeft een beetje verstand van zaken, alleen praat die zo saai.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  woensdag 10 juli 2002 @ 08:26:56 #33
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_4951658
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 00:15 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

*Mee eens is

Alleen Breukink heeft een beetje verstand van zaken, alleen praat die zo saai.

Breukink en Smeets samen is ok, maar Herbert valt Erik steeds in de rede of begint net eerder met vertellen, dat is behoorlijk irri!
Hard, gemeen en snel
  woensdag 10 juli 2002 @ 10:21:47 #34
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_4952224
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 08:26 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Breukink en Smeets samen is ok, maar Herbert valt Erik steeds in de rede of begint net eerder met vertellen, dat is behoorlijk irri!

Breukink en Smeets vind ik een slechte combi omdat de Breuk zo weinig te vertellen heeft. Hij weet misschien veel, maar is zo stil Mart geeft 'm heus wel de kans om iets te zeggen. Breukink is zo saai zoals al eerder opgemerkt.

Oh wat mis ik het duo Mart Smeets / Jean Nelissen.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 10 juli 2002 @ 10:44:22 #35
3878 Vork
Manisch creatief
pi_4952410
Ik mis zowieso het commentaar van Jean Nelissen.
  woensdag 10 juli 2002 @ 11:48:55 #36
24388 Vasco
Orgullo Vikingo
pi_4953050
Waar kan ik het startschema van alle ploegen vinden, weet iemand dat?
Yo laad 't lekker lossss
pi_4953458
Ik vind dat Mart Smeets weinig verstand van zaken heeft. Laatst was er iets in de sprint, weet niet meet wat precies, maar dat interpreteerde hij iig verkeerd.

Ik denk dat Francaise des Jeux vandaag wel gaat verrassen, niet dat ze winnen, maar ze gaan wel hoog eindigen.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:52:17 #38
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_4953843
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 12:19 schreef Lortnoc het volgende:
Ik vind dat Mart Smeets weinig verstand van zaken heeft. Laatst was er iets in de sprint, weet niet meet wat precies, maar dat interpreteerde hij iig verkeerd.

Ik denk dat Francaise des Jeux vandaag wel gaat verrassen, niet dat ze winnen, maar ze gaan wel hoog eindigen.

Check met McGee en Cooke in ieder geval twee puike tijdrijders, wel jammer dat Durand gisteren veel kracht heeft verspeeld, ze moeten het dus doen met een mannetje minder.

Wat te denken van Lampre? met Belohvosciks, Bertogliati, Dierckxsens, Rumsas en Serpellini als kleppers!

Hard, gemeen en snel
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:56:01 #39
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_4953905
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 11:48 schreef Vasco het volgende:
Waar kan ik het startschema van alle ploegen vinden, weet iemand dat?
hierzo

startschema ploegentijdrit

Hard, gemeen en snel
pi_4953979
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 12:56 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

hierzo

startschema ploegentijdrit

Ik gok op een overwinning van ONCE (how cliche?)
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:04:51 #41
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_4954016
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 10:44 schreef Vork het volgende:
Ik mis zowieso het commentaar van Jean Nelissen.
Ik heb vanacht gedroomd dat Mart samen met Jean de Tour aan het becommentarieren was. Ik moet er wel bij zeggen dat ik koorts heb... dus ik was een beetje aan het ijlen.

Wel vreemd, altijd als ik ziek ben droom ik over wielrennen, anders nooit

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:06:22 #42
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_4954035
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Ik heb vanacht gedroomd dat Mart samen met Jean de Tour aan het becommentarieren was. Ik moet er wel bij zeggen dat ik koorts heb... dus ik was een beetje aan het ijlen.

Wel vreemd, altijd als ik ziek ben droom ik over wielrennen, anders nooit

Er zaten toch wel blote vrouwen op de fiets, toch????
Hard, gemeen en snel
pi_4954042
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:57 schreef SpankSpankeronie het volgende:

En Herbertje praat alleen maar in cliches

Ik zal het je nog sterker vertellen: De heer Herbert is zo'n domme commentator dat ie gisteren 3 keer een Belgische vlag aanzag voor een Duitse in z'n commentaar.

'De Duitse vlaggen wapperen voor Zabel'

Yeah right, stonden gewoon een stel Belgen langs de weg....

Dijkstra

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_4954127
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik zal het je nog sterker vertellen: De heer Herbert is zo'n domme commentator dat ie gisteren 3 keer een Belgische vlag aanzag voor een Duitse in z'n commentaar.

Dijkstra

woensdag 10 juli 2002 @ 13:15:38 #45
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_4954184
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dijkstra

Klopt!

Goed bezig Herbert

Hij zegt ook minstens 5 keer hetzelfde in een uitzending, laat staan als ie de hele tour gaat verslaan. Maar ja, we hebben niemand anders die het wil en kan doen......

Hard, gemeen en snel
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:19:32 #46
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_4954227
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:15 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Klopt!

Goed bezig Herbert

Hij zegt ook minstens 5 keer hetzelfde in een uitzending, laat staan als ie de hele tour gaat verslaan. Maar ja, we hebben niemand anders die het wil en kan doen......

Ik vind Mart Smeets ook een weinig spraakmakende commentator. Zowel Dijkstra als hij hebben de gave een erg spannende massasprint nog gigantisch saai te maken. De Tour zou ook een Evert ten Napel moeten hebben.

Het leukste is om of Belgie1 op te zetten of de radio.

Op vakantie nemen we altijd de wereldontvanger mee zodat we Nederlands commentaar hebben bij de Franse beelden. Ik kan wel een beetje Frans maar het commentaar gaat daar veel te snel.

woensdag 10 juli 2002 @ 13:19:44 #47
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_4954233
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:06 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Er zaten toch wel blote vrouwen op de fiets, toch????

Nee. Jammer genoeg ging het voornamelijk over Zabel die de gele trui had gewonnen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_4954234
Ik hou het voor vandaag trouwens op:

Once
US Postal
Lampre
Credit Agricole
i-banesto

als top 5

En voor de spanning later in de tour hoop ik dat zeker Kelme een goeie ploegentijdrit weet neer te zetten (maar dat is meer hoop dan realistisch kijken)

pi_4954258
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:19 schreef MeneerTim het volgende:

De Tour zou ook een Evert ten Napel moeten hebben.

Dat is dus met afstand de meest walgelijke voetbalverslaggever die er is, zodra ik hem hoor zap ik zonder uitzondering direct over naar een andere zender of ander geluid/commentaar.
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:22:26 #50
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_4954259
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Nee. Jammer genoeg ging het voornamelijk over Zabel die de gele trui had gewonnen

brrrrrr eeen nachtmerrie dus

sterkte met bijkomen

Hard, gemeen en snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')