abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104526864
Pittig Susie, had hier gisteren ook zo'n dag. Maar dan doe ik lekker niks en hangen we samen op de bank.
En er zijn ook mooie momenten op zo'n dag:

pi_104527304
BJ ik zag een mooi lijntje voor Liene *O*

Puck heeft gewoon tandjes *O*

Susie :* die kun je wel gebruiken, zo rot zulke dagen. Maar het komt uiteindelijk echt een keer goed!

Dottir gaat staan *O*

Wauw Nirak mooie foto! O+

Wat een ontwikkelingen allemaal hier :)
Hier is het eignelijk vrij rustig, Sarah gaat eigenlijk gewoon lekker op het moment. Ze kan zich steeds beter zelf vermaken en valt steeds makkelijker in slaap.
Vandaag wel even wat, opeens een gillende Sarah terwijl Saar en Jaël heel lief aan het keuvelen waren... Ik kijken zit ze in haar oogjes te wrijven en ik zie een vork ik J haar handen en denk NEEE!!! maar gelukkig heeft ze Saar alleen boven haar oog geraakt en het ging nog per ongeluk ook. (mijn moeder had het gezien, Sarah wil gaan staan en Jaël was aan het eten en zou wel even een handje helpen maar die verzuimde haar vork neer te leggen, ze was er overigens zelf ook vreselijk van geschrokken en helemaal over haar toeren).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 20:46:32 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104527432
koortskoppie:

En, toegegeven, hier zie je ietwat rooie konen onder z'n ogen:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 20:47:25 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104527487
oef, dan schrik je wel even ja MP! gelukkig was er niets aan de hand!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104527778
Wat een schrik MP!

Ik vind wel dat je het zien DJMO. Niet alleen die wangetjes, maar hij heeft ook lodderige ogen. Normaal kijkt ie veel scherper uit zijn oogjes (toch?) Op die bovenste foto staart ie ook een beetje wazig, vind het wel typische koortsoogjes.
pi_104527905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rolt Lex al KD? :o Snellerd!
ik weet t niet? is dat snel? hij gaat van rug naar buik, niet terug.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 20:55:55 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104527923
Ja, maar dat weet ik meer aan de tijd dan aan de koorts :@ maar je hebt wel gelijk, als hij normaal is, heeft hij een veel scherpere blik idd :Y Koorts begint wel te zakken, lang leve de paracetamol.

pi_104530228
MP, dat is wel schrikken zeg!

Wat ik mij zo af zit te vragen, Bartje wil alleen nog maar op zijn buik liggen nu lijkt het. Maar dat heeft als gevolg dat hij blijft spugen, elke keer kleine beetjes. Net zag ik daar ook restjes van zijn wortelhapje van rond 5 uur bijzitten... Is dat normaal?
pi_104530606
Och Geert mannetje toch.

L'tiekje ik weet niet of het normaal is maar Sarah heeft dat ook wel vaak. Zit idd lang tussen voor het een dan uit het maagje is.

KD volgens mij is dat wel redelijk snel ja.

En het was hier inderdaad schrikken maar is gelukkig goed afgelopen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:46:34 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104530979
jeetje MP, dat is even eng! Arme Saar, maar ook Jael!

@Nirak: wat een droppie! En die momenten heb ik ook hoor, kan helaas de foto hier niet zetten, met mobiel gemaakt, maar die staat op mijn FB.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104531055
MP schrik! Gelukkig niks aan de hand :)
En DJMO, koortskoppie of niet, wat een schatje :)

Lex die al omrolt, best snel volgens mij, hij is nu een week of 6 toch?
pi_104531115
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef Susie het volgende:
jeetje MP, dat is even eng! Arme Saar, maar ook Jael!

@Nirak: wat een droppie! En die momenten heb ik ook hoor, kan helaas de foto hier niet zetten, met mobiel gemaakt, maar die staat op mijn FB.
Photobucket app op je telefoon zetten, mijn foto's zijn nml allemaal mobiel gemaakt :p
pi_104532739
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, dat is wel schrikken zeg!

Wat ik mij zo af zit te vragen, Bartje wil alleen nog maar op zijn buik liggen nu lijkt het. Maar dat heeft als gevolg dat hij blijft spugen, elke keer kleine beetjes. Net zag ik daar ook restjes van zijn wortelhapje van rond 5 uur bijzitten... Is dat normaal?
Volgens mij hebben we van de kinderarts van mignonne geleerd dat ze op de buik juist minder druk op de maag hebben.
En ja, volgens mij is dat best normaal. Bij jezelf is het ook niet allemaal meteen verteerd (heb ik vorige week nog proefondervindelijk mogen ondervinden).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 22:33:25 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104533588
ik zit te twijfelen. Is het beter om voor 't slapen gaan straks nog een pcm te geven (vorige rond half acht gegeven) om een spiegeltje op te bouwen en de koorts laag te houden, of niets geven en het vannacht er uit laten zweten ...

pi_104533764
Als hij goed slaapt zonder? Maar dat "eruit zweten" werkt dat echt?
Als t manneke niet goed slaapt door de koorts zou ik hem gewoon pcm geven, waarom zo'n kleintje kwellen toch?
pi_104533904
bij ons krijgen ze in zo'n geval een paracetamol. Ik ben meer van het eruit slapen dan eruit zweten.

Mijn man is even met Tienus gaan wegen: 7820 gram. Nog steeds lichter dan broerlief, maar ook langer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 22:42:43 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104534092
mjah, bij een infectie oid is de koorts een teken van vechten tegen de boosdoener. In Geert z'n geval is het vechten tegen een kies, dus heeft het vechten eigenlijk niet zoveel zin. Kan ik net zo goed de koorts laag proberen te houden lijkt me. En met of zonder, hij slaapt sowieso bij mij/tegen mij aan 's nachts, dus het slapen op zich is geen punt. dat doet ie toch wel ...

Ik merk overigens wel dat hij aan het tanken is, hij heeft de hele dag geen vast voedsel gehad (tijdens ontbijt spuugde hij, bij de lunch sliep hij en bij 't avondeten weigerde hij :') ) Ik neem voor de zekerheid wel een handdoek (en een reserve) mee naar bed straks. Heb ik iig iets om snel te kunnen vervangen mócht hij weer gaan spugen (wat ik niet hoop natuurlijk)

pi_104542246
Sterkte voor Geert!
*O* voor alle snelle kindjes!

Hier ook zwaarder dagje (en nachtje) j. wil ook steeds bij ons zijn en elke 1,5 uur aan de borst in plaats van elke 3 a 4 weken. Misschien ook een 6wk sprongetje.... of verlate regeldagen...
pi_104542775
Ik vraag me af of ik vannacht al geslapen heb :')

Jelte drinkt weer en ik leef in zombiestaat. :O

Beterschap voor Geert. Ik zou ook voor een spiegel gaan trouwens.

Jipster, jij ook succes!

Danne O+ wat een mooie knul O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 19 november 2011 @ 05:37:41 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104542973
Hier ook een spokerdje vannacht. Manlief is er niet, dus legde mijn knul na het voeden naast me op bed. Supergezellig, maar na 10 meppen en bijna een blauw oog ligt hij toch maar weer in zijn ledikantje. Ik hoor hem nu nog steeds spartelen. Ik denk dat ik eerder in slaap ga vallen dan hij...
  zaterdag 19 november 2011 @ 08:57:13 #146
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_104543425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 03:22 schreef Jipster het volgende:
Sterkte voor Geert!
*O* voor alle snelle kindjes!

Hier ook zwaarder dagje (en nachtje) j. wil ook steeds bij ons zijn en elke 1,5 uur aan de borst in plaats van elke 3 a 4 weken. Misschien ook een 6wk sprongetje.... of verlate regeldagen...
Ach die kleine van jouw krijgt ook maar weinig ;) :* Succes met je kleine man :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 november 2011 @ 08:59:28 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104543438
Geert heeft een vrij goede nacht gemaakt ... heeft net een ontbijtcracker van Jan opgepeuzeld, hij was zo aan 't piepen en jaloers naar jan aan 't kijken dat ik hem een droge cracker heb gegeven.

wij gaan straks even naar sint kijken, Geert in de doek; ik ben benieuwd of je straks verschil ziet tussen baby en doek, Ik neem m'n groene rekbare mee (want kan ik van tevoren knopen) , en Geert is ook in het groen gekleed :+

pi_104543443
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 08:57 schreef kitty_hello het volgende:

[..]

Ach die kleine van jouw krijgt ook maar weinig ;) :* Succes met je kleine man :*
:D :o Scherp! Zo scherp was ik vannacht niet... hihi. Uiteraard bedoel ik uren.. zou wat zijn anders.. :X
  zaterdag 19 november 2011 @ 09:34:09 #149
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104543700
Danne kwam vannacht 3,2,2,2.. En we gingen nog wel zo lekker deze week met 4,3,3 en een keer 6,3,3 :D

Meneer ligt lekker te brabbelen tegen zijn mobiel en mijn mevrouw doet nog een tukkie. Straks trappelzak halen want met zn 3,5wk oud treffen we hem nu toch soms aan t hoofdeinde aan sinds ie op zn buik ligt :')

Oeh daar komt een spuitluier aan... Heerlijk babies O+
Trotse mamma :)
pi_104549037
Met de tandjes is ook de ontwikkeling gekomen of zo hier.

Ik had verwacht dat hij van de zichzelf vooruit duw modus over zou gaan naar lopen maar hij kruipt *O* *O*
Heel wat minder vermoeiend voor zijn armspieren :D

En waar hij van de week een kralenspiraal alleen nog maar probeerde op te eten begrijpt hij nu opeens hoe het werkt *O*

Langs de tafel lopen doet hij nu ook *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')