Ze maken ons af jongen, helemaal als ze op volle oorlogssterkte zijn.quote:
idd Spanje, die van elk goede land verliestquote:Op woensdag 16 november 2011 09:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze maken ons af jongen, helemaal als ze op volle oorlogssterkte zijn.
Zal gaan tussen Duitsland en Spanje.
quote:De laatste keer dat de Duitsers van Oranje wisten te winnen is trouwens al 15 jaar geleden minder dan 24 uur geleden![]()
Vertel eens dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:40 schreef Pfishy het volgende:
Als ook al onze porseleinen voetballers op tijd fit zijn gaan we gewoon europees kampioen worden. De basis ziet er dan op zo'n 7 plaatsen anders uit dan tijdens het debacel van hamburg
Waarom staat Bruma niet in de basis? Zo sterk vond ik Mathijsen gisteravond niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pieters voor Braafheid
v.d. Vaart voor Strootman
Robben voor Kuijt
van Persie voor Huntelaar
Afellay voor Babel
5...
Douglas is er pas na het EK. En Bruma staat sowieso niet in de basis op het EK.
Douglas mag sowieso niet meedoen. Affelay is niet beter dan Strootman, Bruma is niet beter dan wat er stond. Mis je alleen Robben en V Persie als dragende spelers.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef andre347 het volgende:
[..]
Van Persie, Pieters, Van der Vaart, Afellay, Douglas, Bruma en Robben
Omdat het Mathijsen+Heitinga blijft tot einde van het EK.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom staat Bruma niet in de basis? Zo sterk vond ik Mathijsen gisteravond niet.
Spelen niet eens op dezelfde plekquote:Op woensdag 16 november 2011 09:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Affelay is niet beter dan Strootman
Ik bedoel natuurlijk Babel.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spelen niet eens op dezelfde plek
Afellay kan alles.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Babel.
Affelay kan trouwens ook op 10 spelen.
Mathijsen is nooit sterk.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom staat Bruma niet in de basis? Zo sterk vond ik Mathijsen gisteravond niet.
Wanneer mag Douglas meedoen in oranje dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Douglas mag sowieso niet meedoen. Affelay is niet beter dan Strootman, Bruma is niet beter dan wat er stond. Mis je alleen Robben en V Persie als dragende spelers.
daar ben ik het eigenlijk ook mee eens, ik vind Babel ook driemaal niks, maar hij was verder zeker niet de slechtse aanvaller en was vaak aanspeelbaar en poogde op zijn manier wat acties te ondernemen, idd niet indrukwekkend maar niet de slechtste...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:07 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik vond Babel wel meevallen. De enigste speler die nog probeerde te dreigen. Kuyt liet echt helemaal niks zien. Als de grote 4 fit zijn, dan helpt hij aardig mee, maar als het team van hem af moet hangen, dan valt hij keihard door de mand.
Hij werd 2 keer de diepte in gestuurd door Sneijder of Strootman, dan moet je wel achter de bal aanrennen. Vervolgens verspeelde hij de bal natuurlijk elke keer.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:07 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik vond Babel wel meevallen. De enigste speler die nog probeerde te dreigen. Kuyt liet echt helemaal niks zien. Als de grote 4 fit zijn, dan helpt hij aardig mee, maar als het team van hem af moet hangen, dan valt hij keihard door de mand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |