Ze maken ons af jongen, helemaal als ze op volle oorlogssterkte zijn.quote:
idd Spanje, die van elk goede land verliestquote:Op woensdag 16 november 2011 09:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze maken ons af jongen, helemaal als ze op volle oorlogssterkte zijn.
Zal gaan tussen Duitsland en Spanje.
quote:De laatste keer dat de Duitsers van Oranje wisten te winnen is trouwens al 15 jaar geleden minder dan 24 uur geleden![]()
Vertel eens dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:40 schreef Pfishy het volgende:
Als ook al onze porseleinen voetballers op tijd fit zijn gaan we gewoon europees kampioen worden. De basis ziet er dan op zo'n 7 plaatsen anders uit dan tijdens het debacel van hamburg
Waarom staat Bruma niet in de basis? Zo sterk vond ik Mathijsen gisteravond niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pieters voor Braafheid
v.d. Vaart voor Strootman
Robben voor Kuijt
van Persie voor Huntelaar
Afellay voor Babel
5...
Douglas is er pas na het EK. En Bruma staat sowieso niet in de basis op het EK.
Douglas mag sowieso niet meedoen. Affelay is niet beter dan Strootman, Bruma is niet beter dan wat er stond. Mis je alleen Robben en V Persie als dragende spelers.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef andre347 het volgende:
[..]
Van Persie, Pieters, Van der Vaart, Afellay, Douglas, Bruma en Robben
Omdat het Mathijsen+Heitinga blijft tot einde van het EK.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom staat Bruma niet in de basis? Zo sterk vond ik Mathijsen gisteravond niet.
Spelen niet eens op dezelfde plekquote:Op woensdag 16 november 2011 09:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Affelay is niet beter dan Strootman
Ik bedoel natuurlijk Babel.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spelen niet eens op dezelfde plek
Afellay kan alles.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Babel.
Affelay kan trouwens ook op 10 spelen.
Mathijsen is nooit sterk.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom staat Bruma niet in de basis? Zo sterk vond ik Mathijsen gisteravond niet.
Wanneer mag Douglas meedoen in oranje dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Douglas mag sowieso niet meedoen. Affelay is niet beter dan Strootman, Bruma is niet beter dan wat er stond. Mis je alleen Robben en V Persie als dragende spelers.
daar ben ik het eigenlijk ook mee eens, ik vind Babel ook driemaal niks, maar hij was verder zeker niet de slechtse aanvaller en was vaak aanspeelbaar en poogde op zijn manier wat acties te ondernemen, idd niet indrukwekkend maar niet de slechtste...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:07 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik vond Babel wel meevallen. De enigste speler die nog probeerde te dreigen. Kuyt liet echt helemaal niks zien. Als de grote 4 fit zijn, dan helpt hij aardig mee, maar als het team van hem af moet hangen, dan valt hij keihard door de mand.
Hij werd 2 keer de diepte in gestuurd door Sneijder of Strootman, dan moet je wel achter de bal aanrennen. Vervolgens verspeelde hij de bal natuurlijk elke keer.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:07 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik vond Babel wel meevallen. De enigste speler die nog probeerde te dreigen. Kuyt liet echt helemaal niks zien. Als de grote 4 fit zijn, dan helpt hij aardig mee, maar als het team van hem af moet hangen, dan valt hij keihard door de mand.
Het is ook een topland. Ook een topland speelt wel eens weken of maanden slecht.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef sausagin het volgende:
Ik voorspelde voor de match een droge 3-0 en ik had gelijk
Nog slechter resultaat dan de Belgen en even slecht resultaat als de Turken. En dit noemt zich dan een topland.
Spanje, Engeland, Brazilie, Frankrijk, Duitsland, allemaal in een dip gezeten of zitten er nog steeds in. Spanje gezien lately? Ballen als een krant. Duitsland verloor er 2 de afgelopen 3 jaar. Oranje 3. Poeh, wat een kutland. Heb alleen Duitsland niet meer gezien op het WK op een gegeven moment. Waren vroegtijdig naar huis ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef sausagin het volgende:
Nog slechter resultaat dan de Belgen en even slecht resultaat als de Turken. En dit noemt zich dan een topland.
Oja, want een oefenwedstrijdje verliezen is slechter dan 2 kwalificatiewedstrijden zoals België/Turkije.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef sausagin het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Biogarde het volgende:
België moet helemaal niks zeggen. Die kunnen beter meedoen aan de Paralympics. En dan spelen ze waarschijnlijk nog gelijk tegen een paar paspoppen.
Duitsland was op het WK ook al beter dan Nederland, maar hadden een véél moeilijker programma.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Biogarde het volgende:
Heb alleen Duitsland niet meer gezien op het WK op een gegeven moment. Waren vroegtijdig naar huis ofzo.
Owja, goede vergelijkingquote:Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef sausagin het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Biogarde het volgende:
België moet helemaal niks zeggen. Die kunnen beter meedoen aan de Paralympics. En dan spelen ze waarschijnlijk nog gelijk tegen een paar paspoppen.
Ja, wij troffen gelukkig het 5e van Brazilië. En het toernooi daarvoor was iedereen kansloos totdat we die wodkahoeren troffen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Duitsland was op het WK ook al beter dan Nederland, maar hadden een véél moeilijker programma.
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, wij troffen gelukkig het 5e van Brazilië. En het toernooi daarvoor was iedereen kansloos totdat we die wodkahoeren troffen.
Kwestie van geluk en je dag hebben, meer niet.
Ozil mag dat.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Özil lacht om Oranje: Ze hadden geen enkele kans.
Niets meer dan waarheden in dit artikel. Neuer had net zo goed niet opgesteld kunnen worden zo kansloos was Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Niets meer dan waarheden in dit artikel. Neuer had net zo goed niet opgesteld kunnen worden zo kansloos was Nederland.
Wat is er met jou gebeurd eigenlijk? Is je Portugese moeder door je Nederlandse vader achtergelaten nadat hij jou zag of zo, je moet dus in ieder geval een groot hoofd hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Niets meer dan waarheden in dit artikel. Neuer had net zo goed niet opgesteld kunnen worden zo kansloos was Nederland.
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd eigenlijk? Is je Portugese moeder door je Nederlandse vader achtergelaten nadat hij jou zag of zo, je moet dus in ieder geval een groot hoofd hebben
Ozil:quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat verwacht je zonder v/d Vaart, van Persie, Robben, Afellay etc? Als beide teams hun topspelers hebben zijn ze even goed. Nederland heeft alleen het ongeluk dat ze blessures nauwelijks kunnen vervangen met andere topspelersquote:Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Robben is zo vaak geblesseerd en heeft de hele kwalificatie niet mee kunnen doenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Romanus het volgende:
[..]
Wat verwacht je zonder v/d Vaart, van Persie, Robben, Afellay etc? Als beide teams hun topspelers hebben zijn ze even goed. Nederland heeft alleen het ongeluk dat ze blessures nauwelijks kunnen vervangen met andere topspelers
Ach...bekijk het in ieder geval maar zo....Nederland zit qua land tenminste niet zo aan de grond met de financien dan Portugal en daar draait het tegenwoordig toch allemaal om. Nederland heeft zich tenminste direct gekwalificeerd voor het EK...dat kan Portugal niet zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dankzij de directe kwalificatie kan je nu zeggen dat je met 3-0 van Duitsland verloren hebt. Topquote:Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef wafelijzer het volgende:
[..]
Ach...bekijk het in ieder geval maar zo....Nederland zit qua land tenminste niet zo aan de grond met de financien dan Portugal en daar draait het tegenwoordig toch allemaal om. Nederland heeft zich tenminste direct gekwalificeerd voor het EK...dat kan Portugal niet zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |