Royston wil niet als back spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:46 schreef Hamilcar het volgende:
En nergens lees je iets over hoe Braafheid liep te blunderende beste man ging positioneel bij elk doelpunt door het ijs en voegde in balbezit helemaal niks toe. Alle doelpunten kwamen via zijn positie voor een reden >.>
Je zou het niet geloven, maar ik hoop echt dat Pieters snel terug isof roep anders Royston op.
Of Nigel de Jong, Of Boulah, of Wijnaldum. Van mij part zet je krul op die positie. Maar hier hebben we helemaal niks aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:46 schreef Hamilcar het volgende:
En nergens lees je iets over hoe Braafheid liep te blunderende beste man ging positioneel bij elk doelpunt door het ijs en voegde in balbezit helemaal niks toe. Alle doelpunten kwamen via zijn positie voor een reden >.>
Je zou het niet geloven, maar ik hoop echt dat Pieters snel terug isof roep anders Royston op.
Heeft niks te willen, als bert je roept en zegt je staat back dan doe je dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Royston wil niet als back spelen.
Gert-Jan Verbeek over Braafheid :quote:Op donderdag 17 november 2011 11:46 schreef Hamilcar het volgende:
quote:'Alle kritiek op Braafheid bevalt me slecht. Is die jongen niet behoorlijk in de steek gelaten door twee routiniers, Mathijsen en Heitinga, die al jaren het centrum van de verdediging vormen? En is het middenveld niet net zo veel aan te rekenen?'
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef A.Robben het volgende:
[..]Kan er ook weinig aan doen hoor. Ik speel zaterdag weer
mag ik je handtekening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Hoeveel kans maken we op het EK Arjen?quote:
Gechargeerd. Braafheid komt te kort, maar Sneijder en Kuyt in redelijke vorm of beter zijn gewoon goed. Nu had je ook nog een Mathijsen en Heitinga die niet de wedstrijd van hun leven speelden en tada, de ramp is compleet. Als de jongens dadelijk beter in vorm zijn en we hopelijk zonder Braafheid spelen, dan gebeurt dit niet nog een keer.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:14 schreef Hephaistos. het volgende:
De juiste analyse, helaas...
[ afbeelding ]
U.N.K.L.E. , Ik denk dat we wel een hoge kans hebben samen met Duitsland en Spanje. De wedstrijd tussen Nederland en Duitsland ( waar ik helaas niet erbij kon zijn ) zal het hele elftal wakker geschud hebben hoe ze moeten spelen. Ik denk dat deze wedstrijd wel een voordeel heeft gegeven voor het hele elftal om te leren hoe beter de posities te bedekken. Met het ontbreken van mij en anderen kan een oorzaak zijn maar dat is geen reden om te verliezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Hoeveel kans maken we op het EK Arjen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef A.Robben het volgende:
[..]
U.N.K.L.E. , Ik denk dat we wel een hoge kans hebben samen met Duitsland en Spanje. De wedstrijd tussen Nederland en Duitsland ( waar ik helaas niet erbij kon zijn ) zal het hele elftal wakker geschud hebben hoe ze moeten spelen. Ik denk dat deze wedstrijd wel een voordeel heeft gegeven voor het hele elftal om te leren hoe beter de posities te bedekken. Met het ontbreken van mij en anderen kan een oorzaak zijn maar dat is geen reden om te verliezen.
Duidelijk antwoord op je vraag : We maken een grote kans.
Wat een opportunisme inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Typisch Nederlands om bij winst te doen alsof je werkelijk geweldig bent en als je dan eens een zeperd hebt dan is het allemaal niets meer waard.
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:50 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik weet nog dat we op het wk in paniek waren dat Robben er niet bij was. We maakten zo geen kans. Nu waren er zelfs nog meer spelers er niet. Verwacht men dat je dan even Duitsland wint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:29 schreef A.Robben het volgende:
[..]
Dit dus.
Er moeten meer nieuwe talenten komen in het Nederlands elftal. Het team is te veel afhankelijk van mij en Sneijder. Ik roep dit als jaren maar ik zie nog geen verandering. Boerrigter wil ik wel eens zien spelen voor ons.Denk je dat je fit zult zijn tijdens het EK? Anders hebben we natuurlijk wel een groot probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
We hebben eerder een groot probleem als hij wel meedoetquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Denk je dat je fit zult zijn tijdens het EK? Anders hebben we natuurlijk wel een groot probleem.
Als hij naast fit ook nog eens in vorm is niet. Het wordt pas een probleem als hij niet lekker draait, maar toch speelt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben eerder een groot probleem als hij wel meedoet
Ons kennende zijn we Europees kampioen als we de groepsfase doorkomenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat een opportunisme inderdaad![]()
Deze nederlaag is echt geen ramp. Iedereen vlakt ons nu ineens uit als titelkandidaat en dat is alleen maar mooi.
Ja , ik zal het de komende tijd rustig aan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Denk je dat je fit zult zijn tijdens het EK? Anders hebben we natuurlijk wel een groot probleem.
Ik ben zo blij dat er mensen zijn die in me geloven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben eerder een groot probleem als hij wel meedoet
Kan wel voor een verassing zorgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als hij naast fit ook nog eens in vorm is niet. Het wordt pas een probleem als hij niet lekker draait, maar toch speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |