Oh nee!! Is ie al vaker zo lang kwijt geweest??quote:Op woensdag 16 november 2011 09:53 schreef milka82 het volgende:
Godsamme,die Katze is al weer drie dagen weg,alles afgezocht en geroepen. Ze is gechipt dus de dierenambulance kan bellen wanneer ze der vinden. En het is al zo koud voor haar.....
Dat is stom...quote:Op woensdag 16 november 2011 09:53 schreef milka82 het volgende:
Godsamme,die Katze is al weer drie dagen weg,alles afgezocht en geroepen. Ze is gechipt dus de dierenambulance kan bellen wanneer ze der vinden. En het is al zo koud voor haar.....
Er is altijd wel een bemiddelingspersoon te vinden als het goed isquote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Probleem, ik ben het niet geheel eens met mijn docent, maar geen zin om er op in te gaan.
Oh nee, qua stof bedoel ik. Van mijn major uit weet ik vrij veel over het onderwerp van vandaag, maar docent vertelt het allemaal net even anders. Maar te lui om in discussie te gaan over die details.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Er is altijd wel een bemiddelingspersoon te vinden als het goed is
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
kom in mijn googledocs dit tegen, van twee jaar geleden![]()
https://docs.google.com/s(...)FBcXc&hl=en_US#gid=1
Ik heb er nog 40 van
How Cutequote:Op woensdag 16 november 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
kom in mijn googledocs dit tegen, van twee jaar geleden![]()
https://docs.google.com/s(...)FBcXc&hl=en_US#gid=1
Ik heb er nog 40 van
oh op die manier, ja dat is idd niet de moeite waard meestalquote:Op woensdag 16 november 2011 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, qua stof bedoel ik. Van mijn major uit weet ik vrij veel over het onderwerp van vandaag, maar docent vertelt het allemaal net even anders. Maar te lui om in discussie te gaan over die details.
Ochtendseks zekerquote:Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Veel te lekker!! Een half uur te laat op mijn werk
Hallo! wij doen ook nog wel eens iets anders hoorquote:
Die is echt niet te missen hoor. Staat overal aangegeven!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi allen
Vanavond concert in de HMH. En ik ben de bob, krijg nu al buikpijn bij de gedachte dat ik naar de Arena moet rijden terwijl ik de weg niet ken
Ohh gelukkig. Ik ben altijd zo'n doos met dat soort dingen. Ik rij wel op de tomtom, maar weet niet of die arena gewoon als eindbestemming pakt of dat je echt een straat moet hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is echt niet te missen hoor. Staat overal aangegeven!
Zeer waarschijnlijk kun je gewoon het stadion ingeven ja. En als je daar in de buurt komt wordt je vanzelf naar de parkeergarage geleid.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh gelukkig. Ik ben altijd zo'n doos met dat soort dingen. Ik rij wel op de tomtom, maar weet niet of die arena gewoon als eindbestemming pakt of dat je echt een straat moet hebben.
Ohh dat stelt me al een hele hoop gerustquote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk kun je gewoon het stadion ingeven ja. En als je daar in de buurt komt wordt je vanzelf naar de parkeergarage geleid.
En anders kun je altijd nog voor het OV kiezen, dan sta je er meteen naast.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh dat stelt me al een hele hoop gerustThnx!
De buikpijn is weer weg. We vertrekken gewoon ietsje eerder, dan is er al helemaal geen reden voor paniek.
Ik weet niet of je dat irritante liedje kent van: Black&Yellow, Black&Yellow, Black&Yellow, maar dat is van hemquote:Op woensdag 16 november 2011 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wie?
* IJsdraakje kruipt terug onder steen
Zegt me niks.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat irritante liedje kent van: Black&Yellow, Black&Yellow, Black&Yellow, maar dat is van hem
Dat is inderdaad een heel irritant liedjequote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat irritante liedje kent van: Black&Yellow, Black&Yellow, Black&Yellow, maar dat is van hem
oh dat liedje over wespen!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe vergeet je dat?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:21 schreef BGTes het volgende:
Ik ken hem verder ook niet, maar een hele groep vrienden van me gaat erheen :p
En ik ben vergeten naar de uni te gaanDan maar niet.
Ja de vorige keer waren we indd met het OV naar de Melkweg gegaan. Maar omdat die artiesten altijd te laat zijn zaten we een beetje in de haast met de laatste trein terugquote:Op woensdag 16 november 2011 13:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog voor het OV kiezen, dan sta je er meteen naast.
Maar sowieso is het niet moeilijk hoor. Komt echt wel goed.
Hahaha dat doet een collega van mij ook steeds. Maar dan sommige zinnen van het liedje, terwijl het liedje nog speelt op de radio. Dan zit ik echt zo van wtfquote:Op woensdag 16 november 2011 13:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel irritant liedje![]()
En het wordt nog irritanter als je het vertaalt naar NL (de nieuwste hobby van mijn kind...)
Trust me, als je in het Gooi gelest hebt, is Amsterdam een eitje!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja de vorige keer waren we indd met het OV naar de Melkweg gegaan. Maar omdat die artiesten altijd te laat zijn zaten we een beetje in de haast met de laatste trein terugEn ik zit in Bijlmer op school, maar nog nooit met de auto geweest
Ik vind het sowieso spannend om naar grotere steden te gaan met de auto, aangezien ik in Almere woon en in 't Gooi gelesd heb. Dat zijn niet echt spannende steden ofzo. Ik rij wel vaak naar Rotterdam, maar dat is gewoon alleen maar snelweg.
En toch zijn de gemiddelde Nederlandse songteksten een stuk sterker dan engelse...quote:Op woensdag 16 november 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Andre Hazes naar het Engels vertalen is ook een machtige hobby
YOU KNOW WHAT IT IS! Black&YellowBlack&YellowBlack&Yellowquote:Op woensdag 16 november 2011 13:25 schreef BGTes het volgende:
Ik zocht even dat liedje black&yellow op. Ik hield het maar liefst 4 seconden uit
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Trust me, als je in het Gooi gelest hebt, is Amsterdam een eitje!
Ik vind dat zo'n kutnummer hequote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind dat liedje van Gers Pardoel zo leukIk neem je mee e e e!
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
En toch zijn de gemiddelde Nederlandse songteksten een stuk sterker dan engelse...
Ik noem maar even Umbrella van Rihanna of dat liedje van Beyonce (weet de titel niet), To the left, to the left, everything you own in a box to the left. Eigenlijk diep triest.
Ik ook de eerste keer dat ik m hoordequote:
Heb zelf ook in het Gooi gelest. En mijn eerste keer alleen in de auto ging ik naar Amsterdam, echt super simpel. Het Gooi is echt irritant om te rijden hoor. 1 van de moeilijkste plekken in Nederland om te lessen heb ik mij wel eens laten vertellen.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Serieus! Daar ben ik heel blij mee dan!
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb zelf ook in het Gooi gelest. En mijn eerste keer alleen in de auto ging ik naar Amsterdam, echt super simpel. Het Gooi is echt irritant om te rijden hoor. 1 van de moeilijkste plekken in Nederland om te lessen heb ik mij wel eens laten vertellen.
Kijk onze UI's even matchen zegquote:Op woensdag 16 november 2011 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Die turborotonde in Friesland is ook leuk.
Kek!quote:
Wat, verschaald bier, zweet, kots, een vleugje urine... Dat kan nooit lekker ruiken.quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, verschaald bier, zweet, kots, een vleugje urine... Dat kan nooit lekker ruiken.
Getsiequote:Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef Joysa het volgende:
Als je dan de volgende ochtend je kleren ruikt, hmmm
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef Joysa het volgende:
Als je dan de volgende ochtend je kleren ruikt, hmmm
Carnaval is tha bombquote:
Steen is net als Log en Plankquote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Steen is een fijne plek.
Toen ik nog in maastricht woonde ging ik 6 dagen. Ik kon geen bier zienquote:Op woensdag 16 november 2011 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Carnaval is tha bomb
Oke, twee dagen ofzo, de vijf dagen die ik vroeger ging zuipen houd ik niet meer vol
Ik ook toen ik nog in Oosterhout woonde..quote:Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen ik nog in maastricht woonde ging ik 6 dagen. Ik kon geen bier zien
Je hebt nu rood toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Lindytje het volgende:
Goed, we zijn weer op het punt aangekomen: Ik wil een andere kleur in mijn haar![]()
Maar... welke?
Suggesties??
Dat zou ik wel bij een salon laten doen, straks heb je groen haarquote:Op woensdag 16 november 2011 14:13 schreef Lindytje het volgende:
Zou ik mijn eigen haar kunnen ontkleuren?
Wil misschien iets lichts...
Ik haat de kapperquote:Op woensdag 16 november 2011 14:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat zou ik wel bij een salon laten doen, straks heb je groen haar
En jij dan denken 'KNIPPEN KRENG' ?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik haat de kapper
'oooohhhhhhhhhh, wat heb je dik haaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!'
En dan naar alle collega's: Moet je kijken
Moet je voelen
Moet je zien
Dat is niet normaal hoor!!!!!
Kappers
Datquote:Op woensdag 16 november 2011 14:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En jij dan denken 'KNIPPEN KRENG' ?
Geloof me, als je dat elke keer bij de kapper te horen krijgt, is het heel irritant...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
wat geeft dat nou?
ik moet naar de kapper want ik heb meer gespleten dan ongespleten punten. Maar ik twijfel nog wat ik ga doen
Het ene stemmetje zegt: ER AF MET DAT STROOI en het andere stemmetje zegt: jamaar, lang haar!
Blauw, goeden ideequote:Op woensdag 16 november 2011 14:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
Misschien donkerbruin met een beetje warm-rode gloed? *ofzo*
Of gewoon blauwe highlights!
Ja en als ze het flink uitdunnen ofzo? Vind je haar nu wel heel tofquote:Op woensdag 16 november 2011 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geloof me, als je dat elke keer bij de kapper te horen krijgt, is het heel irritant...Voel me altijd net de kermisfreak waar iedereen aan moet zitten
Ja, dat dilemma heb ik ook...
Heb heel erg de neiging om het nog korter te laten knippen. Maar ik heb van dat klote-haar waar je niks mee kan omdat het voor elk kapsel 'te dik' is...
Haar, wat moet je er mee
Dat lijkt me verdomd lastig zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geloof me, als je dat elke keer bij de kapper te horen krijgt, is het heel irritant...Voel me altijd net de kermisfreak waar iedereen aan moet zitten
Ja, dat dilemma heb ik ook...
Heb heel erg de neiging om het nog korter te laten knippen. Maar ik heb van dat klote-haar waar je niks mee kan omdat het voor elk kapsel 'te dik' is...
Haar, wat moet je er mee
Het is al mega-uitgedundquote:Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en als ze het flink uitdunnen ofzo? Vind je haar nu wel heel tofmaar is een bruin/paarsige gloed wat misschien?
Is ook best lastig stiekem.. Maar ook weer een luxe-probleem.. want iedereen wil altijd dikker haar, en ik zit juist te zeiken over mijn dikke haarquote:Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat lijkt me verdomd lastig zeg.
Kunnen ze het niet flink uitdunnen zodat je er eens wat meer mee kan doen?
Fluffyquote:Op woensdag 16 november 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn haar is te fluffy...
Ik wou dat ik een piem0l had, dan is het veel makkelijker
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is ook best lastig stiekem.. Maar ook weer een luxe-probleem.. want iedereen wil altijd dikker haar, en ik zit juist te zeiken over mijn dikke haar
Hahahaah!! Ook een goeden wensquote:Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Dikker haar willen??
![]()
Wel grotere oren zodat m'n haar er fatsoenlijk achter blijft zitten
Hm okay. En mooi kastanjebruin ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is al mega-uitgedund
Ik denk er soms over om maar gewoon een delta-kapsel te nemen
(nee, niet echt)
Paarse gloed vind ik lelijk
Je zou toch denken dat ze vaker dik haar hebben gezien/gevoeld aangezien het hun vak isquote:Op woensdag 16 november 2011 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik haat de kapper
'oooohhhhhhhhhh, wat heb je dik haaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!'
En dan naar alle collega's: Moet je kijken
Moet je voelen
Moet je zien
Dat is niet normaal hoor!!!!!
Kappers
oh, die krijg je wel van mij!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Dikker haar willen??
![]()
Wel grotere oren zodat m'n haar er fatsoenlijk achter blijft zitten
Lief!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die krijg je wel van mij!
Ja, mijn haar schijnt nogal extreem te zijn helaas...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze vaker dik haar hebben gezien/gevoeld aangezien het hun vak is
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
ach lin, ik heb het gevoel dat 80% van de vrouwen niet blij is met d'r haar, laat dat een troost zijn. Ik vind jouw haar mooi en zacht
Ik ookquote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm okay. En mooi kastanjebruin ofzo?Met je ogen
Ik wil mijn haar dip-dyen
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lindy, heb je het wel eens donker gehad al?
Ik hou van mijn sterke nagels!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we eens iets anders proberen?
Zullen we eens gaan roepen wat we allemaal mooi vinden aan onszelf?
Ik begin:
Ik hou van mijn eigen haarkleur en de slag in mijn haar, en dat het pas na 4 dagen vettig begint te worden!
Dat is nog best lastig..quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin:
Ik hou van mijn eigen haarkleur en de slag in mijn haar, en dat het pas na 4 dagen vettig begint te worden!
Goedequote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin:
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin:
+1quote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben blij dat ik ondanks dat ik vet ben, wel in proportie ben
Goeie! Brede heupen, maar het matcht met den schouders.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben blij dat ik ondanks dat ik vet ben, wel in proportie ben
Heul niet, ik kan zo nog honderdmiljardmiljoen mooie dingen aan jou opnoemenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat t bij mij even op houd
Mijn voeten waren origineel, volgens mij vind niemand zn voeten mooiquote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
en niet allemaal alleen maar met ogen komen he! Da's te makkelijk!
Ja zeg, helemaal na die operatie ben ik er blij mee, laat me.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik vind mijn oogopslag mooiquote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind mezelf ook vaak heel grappigquote:Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
en los van uiterlijk: ik hou van mijn eigen humor, ik vind mezelf echt supergrappig
da's cker origineel!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn voeten waren origineel, volgens mij vind niemand zn voeten mooi
jij noemde ook anderen dingen!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik vind mijn oogopslag mooi
qua lichaam nietquote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet, ik kan zo nog honderdmiljardmiljoen mooie dingen aan jou opnoemen
Try harder
En dan komt gelijk die humor weer om het hoekje kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou van mijn spierballen! Want ik ben echt keisterk!
ja dit, sq heeft leuke humor, lindy ookquote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan komt gelijk die humor weer om het hoekje kijken
Ja, dat snap ik dan ook wel weer..quote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
qua lichaam nietik zie mijn lichaam als iets wat mijn leven verkloot en uiteindelijk het einde voor mij zal zijn
klinkt misschien stom maar als ik in de spiegel kijk kan ik niet anders zien want die pijn blijft dag en nacht ...
qua karakter, mja ik vind ht wel fijn dat ik bijna nooit jaloers ben en gelukkig meestal met iedereen wel kan opschieten
nee da's echt!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan komt gelijk die humor weer om het hoekje kijken
Jamaar hoe? Alles wat ik leuk zou moeten vinden doet bij elke beweging pijn, en het is niet alsof het 1 arm is waar je last van hebt ofzo, het is gewoon overalquote:Op woensdag 16 november 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Sjaan, ondanks het feit dat je lichaam niet werkt zoals zou moeten, mag je het nog best koesteren, want het is een belangrijk onderdeel van je
Dat zou ik met rood toch niet doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Godsamme, zometeen word ik nog overmoedig!!
Ik denk al bijna dat ik mijn eigen haar kan ontkleurenEINZ1!!1!!!1
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar hoe? Alles wat ik leuk zou moeten vinden doet bij elke beweging pijn, en het is niet alsof het 1 arm is waar je last van hebt ofzo, het is gewoon overalik zit nu ook te wachten tot ziekenhuis weer belt dus misschien ben ik nu gewoon wat te emo omdat ik weer in onzekerheid zit, maar gister kon ik bijvoorbeeld ook alweer niet bijna lopen, dan is het zo verdomd verrot
Maar ik wil het!!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou ik met rood toch niet doen.
Jaa! Met je mooie ogenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar zit er over te denken nu om het heeeeeel donkerbruin te verven.... tegen zwart aan
Ik durf niet goed te ontkleuren
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou alleen maar van de vorm van mijn billekes en mijn tattoos. Voor de rest zie ik alleen maar minpunten want > oud
Naja misschien dan nog de kleur van mijn ogen....
je ziet er anders heul niet oud uit?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou alleen maar van de vorm van mijn billekes en mijn tattoos. Voor de rest zie ik alleen maar minpunten want > oud
Naja misschien dan nog de kleur van mijn ogen....
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar hoe? Alles wat ik leuk zou moeten vinden doet bij elke beweging pijn, en het is niet alsof het 1 arm is waar je last van hebt ofzo, het is gewoon overalik zit nu ook te wachten tot ziekenhuis weer belt dus misschien ben ik nu gewoon wat te emo omdat ik weer in onzekerheid zit, maar gister kon ik bijvoorbeeld ook alweer niet bijna lopen, dan is het zo verdomd verrot
Dat is ze ookquote:Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Voor wat het waard is, ik vind jou echt een prachtig mooie meid om te zien (van wat ik heb gezien op foto's
)
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
meh jullie zijn lief
maar toch is die strijd me mijzelf vermoeiend/zeikmodus
nog een uurtje afwachten, misschien dat ik dan weer wat beter voel
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
meh jullie zijn lief
maar toch is die strijd me mijzelf vermoeiend/zeikmodus
nog een uurtje afwachten, misschien dat ik dan weer wat beter voel
Mijn lach? Die zie ikzelf niet he?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je ziet er anders heul niet oud uit?
en vergeet jij es ff je lach niet!
Jouw mooie krullende haarquote:Op woensdag 16 november 2011 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn lach? Die zie ikzelf niet he?
Nah,,,vroeger was ik best een mooie meid. Gelukkig had ik dat pas veeeeeeeel later door
Maar nu zie je gewoon de sporen van roken, drinken, zorgen etc...
Ik vind jouw jukbenen mooi
Dat is zeker een feit!!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijkt maar weer dat het bij anderen makkelijker is dan bij jezelf.
fixed!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah,,,vroeger was ik bestIk ben nog steeds een mooie meid.
WAAG HET OM DIKKIE HIER BIJ TE BETREKKEN!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Zo, mogen we nu alle stomme dingen van onszelf op gaan noemen??
Oh en met m'n handenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben blij met m'n sproetjes, m'n ogen en m'n boobies
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAG HET OM DIKKIE HIER BIJ TE BETREKKEN!
Oke dit klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen. Maar ik vind echt dat jij hele schattige/mooie tanden hebtquote:
Nice! Ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:19 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mijn haar wordt heel donkerbruin denk ik, tegen zwart aan. Goed voor den winter
Volgens mij is dat best heel nice.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:19 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mijn haar wordt heel donkerbruin denk ik, tegen zwart aan. Goed voor den winter
Ik zal het straks laten zien als het geverfd isquote:Op woensdag 16 november 2011 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best heel nice.
Vind je?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oke dit klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen. Maar ik vind echt dat jij hele schattige/mooie tanden hebt
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ga ik even de was op hangen... Kom ik terug... Heeft de kat m'n plekkie ingepikt!![]()
@Lindytje ben benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden
De etterbak!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Die had ik nog niet bedacht!!
Maar dikkie is toch wel de slechtste eigenschap die hier in huis rondloopt ja
Zo dus:quote:Op woensdag 16 november 2011 15:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
De etterbak!
Ach, kan 'm ook geen ongelijk geven, want het is natuurlijk wel het lekkerste plekje met kussens en al voorverwarmd
Jamaar die blikquote:Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En dan ben je alleen even naar de wc geweest
Hij was te makkelijkquote:
Ja..quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef Joysa het volgende:
Die bel op je helmer is voor de butler?
Wheheheh en dan vooral heeeeeel onschuldig kijken jaquote:Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En dan ben je alleen even naar de wc geweest
Ooooooohhhquote:Op woensdag 16 november 2011 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, naarschreeuw ik wel gewoon dat mijn wijn op is
Het is een lamp
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, naarschreeuw ik wel gewoon dat mijn wijn op is
Het is een lamp
Dat ja: Ik lig hier al laannnnggggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 16 november 2011 15:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh en dan vooral heeeeeel onschuldig kijken ja
Het erge is dat ze dan ook echt nieuwe komt brengen, als ik roep:quote:
Daar heb je inderdaad een puntquote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef princess-a het volgende:
Grappig Lin dat mensen juist in de winter, als je huid bleker is, donker haar willenstaat je vast goed
Sjaan
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij was te makkelijk
En het is zo!!EINZ!!11!!!11!!11!!!!!!1!
Dan word ik lidquote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er 3 kinders uitgeflopt en heb toch ook nog wel een strakke foef hoor. Bekkenbodemspiertraining ftw
Verder vind ik mijn eigen voeten ultiem sexyen heb ik slanke handen en mooie slanke benen ondanks dat ik verder best chunky ben
En m`n haarIk denk dat ik er een fanclub voor op ga richten
Dunno, je kan het wel invriezenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef BGTes het volgende:
Kan je pastasaus een week in de koelkast bewaren?
Dat is wel lang hoor! Zou ik zelf niet doen..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef BGTes het volgende:
Kan je pastasaus een week in de koelkast bewaren?
Hmm jammer..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is wel lang hoor! Zou ik zelf niet doen..
Oeh lekker!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hmm jammer..
* BGTes maakt warme chocomel met slagroom!
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef PriemGirl het volgende:
Pffff wat een dag................
Uiteindelijk nog even wijnegem shopping center binnen gelopen aangezien vriendlief nog schoenen nodig had; en daar heb ik een pandora armband gekocht met een passend bedel voor vandaagBen er erg blij mee... vooral omdat ik al een langere tijd zo'n armband wou en ik er nu meteen een mooie betekenis aan kan geven
Ok genoeg ge'blergh'. Hoe gaat het hier?
Jij hebt echt een mooien bips jah! en een platte buikquote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben blij dat ik lang ben, met m'n ronde bips en m'n nieuwe oren (vroeger gecorrigeerd want flappie).
Priem
Don't go breaking da positive vibe now you hear?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt een mooien bips jah! en een platte buik
FUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 16 november 2011 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
GEEN MODDOLS!!!! TNT HAAaAAAAATTTT MIJ!!!!!
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
GEEN MODDOLS!!!! TNT HAAaAAAAATTTT MIJ!!!!!
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bedacht me in de auto dat ik eigenlijk ook wel blij met mijn lange slanke benen ben
Je moet even zeggen waar je blij mee bent van jezelf Priem. Dat maakt je weer blij
En ik met jouw tettersquote:Op woensdag 16 november 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook blij met jullie konten
* BGTes doet eenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik ga maar weer van fok af. Voel me zo'n stuk chagrijn![]()
*HUG*quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen zal alles beter zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
* BGTes doet eenvoor Priem om haar op te vrolijken
*Tittyrub*quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
1 november schijntquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef milka82 het volgende:
FU voor de moddols,zijn ze al lang geleden verstuurd dan?
voor Priemke
Met 5% alcohol jahquote:
Whut?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi joysa's vriendje is een puppie
zie zien wel dat de pijn veel meer is en dat ik meer onstekingen in mijn lichaam heb zitten maar ze willen medicijnen niet verhogenquote:
Huh? Dat is net zo oud als mijn middelste zoon!quote:
Zijn ze bang dat het geen effect heeft, of dat je immuun wordt ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zie zien wel dat de pijn veel meer is en dat ik meer onstekingen in mijn lichaam heb zitten maar ze willen medicijnen niet verhogen![]()
AArghhquote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zie zien wel dat de pijn veel meer is en dat ik meer onstekingen in mijn lichaam heb zitten maar ze willen medicijnen niet verhogen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat het te zwaar is, ik heb al super zware medicijnen en mijn gewicht is niet zwaar genoeg om hogere dosis te krijgenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn ze bang dat het geen effect heeft, of dat je immuun wordt ofzo?
* BGTes leent kilo's uit aan Sharquote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat het te zwaar is, ik heb al super zware medicijnen en mijn gewicht is niet zwaar genoeg om hogere dosis te krijgen
Wat vaag!!!! Hoe doen ze dat dan met al die ernstig vermagerde zieke mensen? Ook maar geen meds geven?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat het te zwaar is, ik heb al super zware medicijnen en mijn gewicht is niet zwaar genoeg om hogere dosis te krijgen
mja de vorige keer dat ik medicijnen kreeg die te zwaar waren lag ik binnen 2 dagen met een overdosisquote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat vaag!!!! Hoe doen ze dat dan met al die ernstig vermagerde zieke mensen? Ook maar geen meds geven?
jamaar zwaarder worden belast ik mijn lichaam ook alleen maar meer!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wordt veel frikandellen eten!
mja voor de omgeving was het blijkbaar wel grappig somsquote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
Oh nee, een OD-ende Sjaan hoeft nou ook weer niet
Ik had wat moeite met m'n lach onderdrukken, maar ik kan me voorstellen dat het voor jouzelf echt super frustrerend is.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja voor de omgeving was het blijkbaar wel grappig somsik wist niet wie ik was, als ik wakker werd liep ik alleen maar te janken omdat ik ook niet wist waar ik was, en ik heb nadat ik dus van die meds af was 2 weken lopen schelden omdat ik zo sloom was dat guitar hero op easy zelfs nog te snel ging
Naja kan best zijn dat ik mis heb geteld, staan ook nog wat lakjes verspreid door het huisquote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
Watt? Heb ik meer dan jij? Dat kan niet!!
I demand a recount!
Oeh die zag er op de site van Garnier heel mooi uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef Lindytje het volgende:
Kersenzwart heb ik mijn haar geverfd
Het lijkt alleen meer donkerrood dan zwart nu.. maar nog even zien als het droog is. In elk geval wel weer wat anders
Mogen daglichtpicsquote:Op woensdag 16 november 2011 19:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oeh dat zou wel super nice zijn !
Das gaaf menquote:Op woensdag 16 november 2011 19:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik gok dat het ongeveer zo uit gaat vallen:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mogen daglichtpics
Nu is mijn haar nog nat en ik heb hier nergens fatsoenlijk licht om foto's in te maken...
Weekendquote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
En ik heb besloten dat ik weekend heb.Morgen fijn aan opdrachtjes zitten, dan hoeft dat vrijdag allemaal niet.
Oeh, gaaf!! Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das gaaf menhad ik ook eerst met de verf die ik nu in m'n haar heb, was echt mooi
Morgen misschien dan maar naar de kapper, denk dat ik paarse dipdye doe
Soort van in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |