Oh nee!! Is ie al vaker zo lang kwijt geweest??quote:Op woensdag 16 november 2011 09:53 schreef milka82 het volgende:
Godsamme,die Katze is al weer drie dagen weg,alles afgezocht en geroepen. Ze is gechipt dus de dierenambulance kan bellen wanneer ze der vinden. En het is al zo koud voor haar.....
Dat is stom...quote:Op woensdag 16 november 2011 09:53 schreef milka82 het volgende:
Godsamme,die Katze is al weer drie dagen weg,alles afgezocht en geroepen. Ze is gechipt dus de dierenambulance kan bellen wanneer ze der vinden. En het is al zo koud voor haar.....
Er is altijd wel een bemiddelingspersoon te vinden als het goed isquote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Probleem, ik ben het niet geheel eens met mijn docent, maar geen zin om er op in te gaan.
Oh nee, qua stof bedoel ik. Van mijn major uit weet ik vrij veel over het onderwerp van vandaag, maar docent vertelt het allemaal net even anders. Maar te lui om in discussie te gaan over die details.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Er is altijd wel een bemiddelingspersoon te vinden als het goed is
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
kom in mijn googledocs dit tegen, van twee jaar geleden![]()
https://docs.google.com/s(...)FBcXc&hl=en_US#gid=1
Ik heb er nog 40 van
How Cutequote:Op woensdag 16 november 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
kom in mijn googledocs dit tegen, van twee jaar geleden![]()
https://docs.google.com/s(...)FBcXc&hl=en_US#gid=1
Ik heb er nog 40 van
oh op die manier, ja dat is idd niet de moeite waard meestalquote:Op woensdag 16 november 2011 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, qua stof bedoel ik. Van mijn major uit weet ik vrij veel over het onderwerp van vandaag, maar docent vertelt het allemaal net even anders. Maar te lui om in discussie te gaan over die details.
Ochtendseks zekerquote:Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Veel te lekker!! Een half uur te laat op mijn werk
Hallo! wij doen ook nog wel eens iets anders hoorquote:
Die is echt niet te missen hoor. Staat overal aangegeven!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi allen
Vanavond concert in de HMH. En ik ben de bob, krijg nu al buikpijn bij de gedachte dat ik naar de Arena moet rijden terwijl ik de weg niet ken
Ohh gelukkig. Ik ben altijd zo'n doos met dat soort dingen. Ik rij wel op de tomtom, maar weet niet of die arena gewoon als eindbestemming pakt of dat je echt een straat moet hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is echt niet te missen hoor. Staat overal aangegeven!
Zeer waarschijnlijk kun je gewoon het stadion ingeven ja. En als je daar in de buurt komt wordt je vanzelf naar de parkeergarage geleid.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh gelukkig. Ik ben altijd zo'n doos met dat soort dingen. Ik rij wel op de tomtom, maar weet niet of die arena gewoon als eindbestemming pakt of dat je echt een straat moet hebben.
Ohh dat stelt me al een hele hoop gerustquote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk kun je gewoon het stadion ingeven ja. En als je daar in de buurt komt wordt je vanzelf naar de parkeergarage geleid.
En anders kun je altijd nog voor het OV kiezen, dan sta je er meteen naast.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh dat stelt me al een hele hoop gerustThnx!
De buikpijn is weer weg. We vertrekken gewoon ietsje eerder, dan is er al helemaal geen reden voor paniek.
Ik weet niet of je dat irritante liedje kent van: Black&Yellow, Black&Yellow, Black&Yellow, maar dat is van hemquote:Op woensdag 16 november 2011 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wie?
* IJsdraakje kruipt terug onder steen
Zegt me niks.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat irritante liedje kent van: Black&Yellow, Black&Yellow, Black&Yellow, maar dat is van hem
Dat is inderdaad een heel irritant liedjequote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat irritante liedje kent van: Black&Yellow, Black&Yellow, Black&Yellow, maar dat is van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |