Niks idioot. Tussen de leuke, en tenenkrommende uitzendingen door, is die amateuristische italiaan best te pruimen.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:30 schreef soapie het volgende:
Die idiote italiaan (met moeder) speelt in de band van Marco Borsato. Dacht al dat ik hem herkende....
Die gebruikt echt onzinnige benamingen en termen om maar een beetje haute cuisine te klinken volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2012 18:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niks idioot. Tussen de leuke, en tenenkrommende uitzendingen door, is die amateuristische italiaan best te pruimen.
Zie ik liever dan johnny met zijn haarband. Die verteld het op een manier alsof het heel moeilijk is, terwijl hij naar mijn mening alleen wat basis dingen uit legt,
Provenciaalse kruidenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die gebruikt echt onzinnige benamingen en termen om maar een beetje haute cuisine te klinken volgens mij![]()
Ik vind 'm als een Rotterdammer klinken, vooral bij dat stukje 'lekker bourgondisch'...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij klinkt ook alsof hij veel moeite doet een accent te verbloemen..
Ja, maar dan wel een die zich er blijkbaar onbewust voor schaamt of zoquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind 'm als een Rotterdammer klinken, vooral bij dat stukje 'lekker bourgondisch'...
Gelukkig ben ik niet de enige die het opviel.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die gebruikt echt onzinnige benamingen en termen om maar een beetje haute cuisine te klinken volgens mij![]()
Het lijkt me dat het nog een kleine zender is met lage kijkcijfers. Het is natuurlijk ook alleen digitaal te bekijken en dat heeft nog niet iedereen. Ik denk dat unilever liever nog bij rtl reclame inkoopt. Bovendien vind ik dat maar goed ook want vaak blijft het niet bij een reclame tussen de programma's door. En gesponsorde programma's hebben we genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef minilot het volgende:
Ik vind het zo bizar dat er blijkbaar, behalve Pickwick, geen adverteerders zijn die zin hebben om in de reclameblokken te gaan zitten. Naast elke keer die stomme Smooth Chai-, Caramelized Pear- en Chocolate Mint-thee zie ik alleen maar promo's van 24Kitchen zelf. Hoe zou dat komen?
Vind ik ook vervelend, ken de volgorde uit mn hoofd. Maar wat wel n voordeel is; reclames duren nu 2 min ipv 8 min bij andere zenders. Die vrouw van die thee kan ik niet meer zien met haar handen gevouwen boven haar hoofd en nek heen en weer duwtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef minilot het volgende:
Ik vind het zo bizar dat er blijkbaar, behalve Pickwick, geen adverteerders zijn die zin hebben om in de reclameblokken te gaan zitten. Naast elke keer die stomme Smooth Chai-, Caramelized Pear- en Chocolate Mint-thee zie ik alleen maar promo's van 24Kitchen zelf. Hoe zou dat komen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik ook vervelend, ken de volgorde uit mn hoofd. Maar wat wel n voordeel is; reclames duren nu 2 min ipv 8 min bij andere zenders. Die vrouw van die thee kan ik niet meer zien met haar handen gevouwen boven haar hoofd en nek heen en weer duwt.
Weet je dat had ik wel verwacht maar dat valt me echt ontzettend mee. Ze trekken nooit het zakje Celavita krieltjes uit de koelkast om die heel omzichtig met het logo vol in beeld open te knippen en in een pan te kiepen en ook met andere producten is me dat nog niet opgevallen. De meeste ingrediënten zitten (afgemeten zelfs, tot mijn grote ergernis. Vooral als ze het er zo in kwakken zonder te zeggen hoeveel het ongeveer is.) allemaal in aparte bakjes, potjes en karafjes zodat er geen verpakkingen en dus ook geen merken in beeld komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
In de programma's wordt natuurlijk reclame gemaakt voor Celavita en volgens mij Productschap voor Tuinbouw of zo.
Stoort mij ook niet hoor, zeker niet als het gewoon verse en goede producten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Weet je dat had ik wel verwacht maar dat valt me echt ontzettend mee. Ze trekken nooit het zakje Celavita krieltjes uit de koelkast om die heel omzichtig met het logo vol in beeld open te knippen en in een pan te kiepen en ook met andere producten is me dat nog niet opgevallen. De meeste ingrediënten zitten (afgemeten zelfs, tot mijn grote ergernis. Vooral als ze het er zo in kwakken zonder te zeggen hoeveel het ongeveer is.) allemaal in aparte bakjes, potjes en karafjes zodat er geen verpakkingen en dus ook geen merken in beeld komen.
En reclame voor het productschap Tuinbouw, tja dat zal dan wel maar persoonlijk kan ik me er niet echt aan ergeren dat ze verse groente promoten en wat verwacht je anders van een kookzender? Het is niet zo dat ze zeggen dat je dan Nederlandse moet kopen en alleen bij die en die winkel. Het is groente, het gaat in een gerecht en that's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |