Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Welke maat heb jij eigenlijk? ik zie kleine voetjes
ik download seizoen 7 voor je, helemaal welquote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Mijn meeste schoenen zijn 39.
Een paar 38, en een paar 40 (bij laarzen bv omdat ik een hoge wreef hebanders kwam ik er niet in).
Oh en GA... heel graag, maar ik weet dus niet waar ik gebleven ben
Iemand nog iets nodig van de IKEA?
Lafjoequote:Op woensdag 16 november 2011 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik download seizoen 7 voor je, helemaal welpleur ik het zo op je laptopje... en de eps van 8 heb ik ook al voor elies.
Nee, alleen je laptop, rest neem ik mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Lafjoe
(Moet ik dan iets meenemen, snoeren ofzo, waarmee je dat op mijn laptopje kunt krijgen?)
En heb je nog iets nodig van de Ikea? (Serieuze vraag)
Johquote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef Greys het volgende:
Oh, laat ik even opmeten hoe breed het rek/kastje mag zijn, voordat ik me naar de ikea begeef
Oke! Mocht je je nog bedenken kan je me het komende uur nog wel appenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, alleen je laptop, rest neem ik mee.
Nope, niks nodig. Had mo al ff gesmstthnx anywayz
quote:
Joe!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke! Mocht je je nog bedenken kan je me het komende uur nog wel appen
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joe!
Heb je usb poorten op je laptop? Ja he?
Jeetje dan ben je nu al 31 toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank voor het compliment
Ik heb m'n rijbewijs behaald toen ik 24 was (laat hé!)
De auto staat meestal in de garage bij m'n ouders omdat ik geen eigen garagebox heb
nee, is dat erg?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joe!
Heb je usb poorten op je laptop? Ja he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |