En nooit uitgestapt?quote:
Sjon deed vanmorgen zn springparcours en gleed wel drie keer vol op zn muil omdat die banken allemaal bevroren warenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:28 schreef Maes het volgende:
![]()
Zonnetje is hier ook al wakkerDe tuintafel is wit van de rijp
samen met de pompoenen erop is het een mooi plaatje
Heeeeel lang geleden maakte ik ongeveer hetzelfde ritje met de trein. Is het nog altijd zo druk?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef Croli het volgende:
[..]
klinkt als mooi![]()
Hier vanuit zwolle (was nog donker) met de trein naar Leeuwarden werd het grijs, en mistig.
Ook zit ik op een werkplek helemaal ingehokt dus ik zie niet eens wat voor weer het buiten is![]()
Gelukkig nog maar 1,5 week
Dank voor het complimentquote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht altijd dat je nog heel jong was of zo
JA!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Heeeeel lang geleden maakte ik ongeveer hetzelfde ritje met de trein. Is het nog altijd zo druk?
Lief he?quote:
In Heerenveen stapte ik altijd in, heb volgens mij in de 2 jaar dat ik het deed nooit kunnen zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:35 schreef Croli het volgende:
[..]
JA!Vooral als de NS weer eens 'materieel te weinig heeft' Komt regelmatig voor en dan past in Heerenveen niet eens iedereen meer in de trein! Nu kan ik altijd wel zitten als ik in Zwolle instap, maar het geeft niet zo'n goed beeld van de NS. Maar goed ook dat is bijna voorbij! Ik doe het iig niet meer! Alleen als het bedrijf me een 1e klas abo aanbied
Oh ik heb hem van mijn vader, die geeft ze ook aan klanten. Ideaalquote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Die heb ik zien liggen bij Blokker
Ik heb nu al spijt dat ik er geen meegebracht had
Oeh heerlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 09:38 schreef Maes het volgende:
[..]
In Heerenveen stapte ik altijd in, heb volgens mij in de 2 jaar dat ik het deed nooit kunnen zitten.Soms op vrijdag kocht ik voor mezelf een kaartje 1e klas, wat voelde ik me dan rijk
Dat is onzin, weet je dat?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:14 schreef Greys het volgende:
Toch maar winterbandjes voor de Smart aanschaffen.
Die horrorwinter die er zou komen geloof ik niet in, maar voor de zekerheid...
doe maar auto jaquote:Op woensdag 16 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ik moet vanavond naar Amsterdam, maar er gaat nog maar één trein terug als het event afgelopen is. Dat wordt denk ik dus de auto, want NS is weer heerlijk aan het falenHet risico om een overstap te missen is wel erg groot, want ik heb een overstap van 2 minuten.
*proest*quote:
Ja ik heb ook alles zitten lezen bijna en heb tig keer getwijfeld, maar ik doe het toch maarquote:Op woensdag 16 november 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is onzin, weet je dat?Dat las ik in o.a s de krant en consumentenbond
Vet vaak zit mijn trein vol en dan plof ik gewoon eerste klas neer. Moeten ze maar meer materieel inzettenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:38 schreef Maes het volgende:
[..]
In Heerenveen stapte ik altijd in, heb volgens mij in de 2 jaar dat ik het deed nooit kunnen zitten.Soms op vrijdag kocht ik voor mezelf een kaartje 1e klas, wat voelde ik me dan rijk
Oke, zelf wetenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb ook alles zitten lezen bijna en heb tig keer getwijfeld, maar ik doe het toch maar
Ik stond er toch echt met mijn neus bovenop toen S bv met zijn auto met winterbanden tig keer makkelijker weg reed afgelopen winter met sneeuw, dan zónder winterbanden. Dus het doet kennelijk toch IETS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |