Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Welke maat heb jij eigenlijk? ik zie kleine voetjes
ik download seizoen 7 voor je, helemaal welquote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Mijn meeste schoenen zijn 39.
Een paar 38, en een paar 40 (bij laarzen bv omdat ik een hoge wreef hebanders kwam ik er niet in).
Oh en GA... heel graag, maar ik weet dus niet waar ik gebleven ben
Iemand nog iets nodig van de IKEA?
Lafjoequote:Op woensdag 16 november 2011 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik download seizoen 7 voor je, helemaal welpleur ik het zo op je laptopje... en de eps van 8 heb ik ook al voor elies.
Nee, alleen je laptop, rest neem ik mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Lafjoe
(Moet ik dan iets meenemen, snoeren ofzo, waarmee je dat op mijn laptopje kunt krijgen?)
En heb je nog iets nodig van de Ikea? (Serieuze vraag)
Johquote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef Greys het volgende:
Oh, laat ik even opmeten hoe breed het rek/kastje mag zijn, voordat ik me naar de ikea begeef
Oke! Mocht je je nog bedenken kan je me het komende uur nog wel appenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, alleen je laptop, rest neem ik mee.
Nope, niks nodig. Had mo al ff gesmstthnx anywayz
quote:
Joe!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke! Mocht je je nog bedenken kan je me het komende uur nog wel appen
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joe!
Heb je usb poorten op je laptop? Ja he?
Jeetje dan ben je nu al 31 toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank voor het compliment
Ik heb m'n rijbewijs behaald toen ik 24 was (laat hé!)
De auto staat meestal in de garage bij m'n ouders omdat ik geen eigen garagebox heb
nee, is dat erg?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joe!
Heb je usb poorten op je laptop? Ja he?
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
noooooooo, don't go into the light!
Ohquote:Op woensdag 16 november 2011 12:18 schreef Greys het volgende:
Oh dat vinden is me wel vaker gelukt
Was meer mijn 'joepie kijk me eens dicht bij de entree geparkeerd staan'
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
goffer, ideale kast gevonden, maar die gaat NOOIT in mijn smart passen
Ik ook. Al die haren en andere ellende aan je voetenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het vies voelen op een of andere manier.![]()
Maar ik ben ook gewend om altijd op schoenen/slippers te lopen in huis.
Meneer I. is wel pantoffel-fan
http://www.merchstore.net/PussyLolly/?lang=enquote:UPDATE: Speciaal voor de mannen: de PussyLolly. In de smaken naturel, ongesteld en piercing. Kopuh!
Dat vind ik nou 'ieuw'....quote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef Qwea het volgende:
What the fuck?
[..]
http://www.merchstore.net/PussyLolly/?lang=en
Die ongestelde lolly
Ik moest er vet om lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou 'ieuw'....
Die zag ik dan wél weer aankomenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest er vet om lachenIk ga mo er 1 kopen
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Al die haren en andere ellende aan je voeten
ja, dan kan ik wel 500x per dag zuigenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dan weet je dat t tijd is om je vloer schoon te maken
Even uit zetten en weer aan zetten?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Oognip het volgende:
Lachen met t-mobile johIk zou vandaag mijn simkaart kunnen registreren en dat lukte zowaar net, alleen krijg je een sms met een tijdelijk wachtwoord toegestuurd. Maar ik heb helemaal geen bereik dus wtf
HOI GREES!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Even uit zetten en weer aan zetten?
Dat wil nog wel eens helpen bij een nieuw simkaartje. Of zit ie er al een tijd in en had je wel bereik?
Whut whut?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Sloffen vind ik ook niets eiks, maar de klompjes vond ik dan nog wel leuk.
Totdat Greys ze kapot stampte
HOI TRUFFEL!quote:
Geef nou maar gewoon toe dat je ing dr sloffen hebt verneukt.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut?Ik heb er toch geen gaten in gemaakt ofzo?
Toen ik ze uit trok bij jou waren ze volgens mij nog heel
Oeh, pics from proppingquote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
HOI TRUFFEL!
Ik moet eens zien of ik alle IKEA zooi nog úit mijn Smart krijg zo
Zoiets als hieronder, maar dan met 1 diepe dichte lade (ter hoogte van twee van die lades die je ziet) en draadmanden ipv dichte lades verder. Zes hoog ipv zo heel hoog hieronder, anders paste het niet in de autoquote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke hebbie uiteindelijk gekocht Greys?
Leukquote:
Altijd, Zwab.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent op zes plekken tegelijkertijd terug in de tijd?
Ik ga zo denk ik R even Hermioniën, ik weet alleen nog niet wat ik ga gebruiken als hoedquote:
Oh bah wat naarquote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
Gatverik zit bij de dierenarts in de wachtkamer, wordt er een pup binnen gebracht die onder een paard is gekomen
hij doet het nog net een beetje.
zal ik zo even doen, moet nog even wat dingetjes doen hier voor ik weer bij m'n laptop benquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij dr ook es een van Chico Zwubke
Moet het niet de user zelf zijn dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik R even Hermioniën, ik weet alleen nog niet wat ik ga gebruiken als hoed
fokaccount is zo gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet het niet de user zelf zijn dan?
Oh , je had zo mijn senseo mogen hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Omdat ik binnenkort het huis uit ga ben ik al wat dingetjes aan het verzamelen, en ik wilde graag een koffiezetapparaat maar ik had geen zin in een senseo, en een normale met filter is zo'n geoe als je weinig koffie drinkt. Bleek dat je 50 euro korting kreeg op nespressoapparten, dus heb nu alvast een koffiezetapparaat voor weinig en een melkschuimert voor als ik het huis uit ga. Kan ik nu de belangrijke dingen gaan sprokkelen
ahwquote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
Gatverik zit bij de dierenarts in de wachtkamer, wordt er een pup binnen gebracht die onder een paard is gekomen
hij doet het nog net een beetje.
oh ja die eamesquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh , je had zo mijn senseo mogen hebben![]()
Kom je die stoel nog es halen?
Ik hoop dat jullie een treurige smiley zien in mijn post van net want ik zie een jompelendequote:
Ja die heb ik nog, staat in het washok jeweetsquote:Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ja die eames
Als ik em nog mag hebben dan wil ik dat best, maar das dan als ik er al zit, want heb er hier geen plek voor![]()
We moeten ook nog steeds eens octopus of bapao's gaan doen
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn dat het gelukt is Greys![]()
Mocht je nou weer iets groots nu nu nu willen de volgende keer dan weet je me te vinden![]()
Klinkt goed![]()
Mr.DML vindt momenteel weinig verschil tussen Puck zijn fase en de katten zitten![]()
[ afbeelding ]
Die is er niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Laat je vent dat dan ook in elkaar zetten, daar issie toch voor?
Ik doe nooit iets zelf van zulke dingen , fuck emancipatie hoor.
Laat mij maar lekker koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |