Hehe. Nee ik doe zelf ICT en ik kom bijna uit het probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even laten nakijken en laten reparen dan? Kost je volgens mij ook nergens meer dan honderd.

Meh kak. Nieuwe masteriesquote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fizz, Xerath -> Leuke champs
Graves -> ook leuk, nerfs gehad maar nog steeds goed
Nieuwe masteries
Nieuwe summoners

Echt compleet nieuwe masteries dan, hé. Meer startgoud, lifesteal, dat soort grapjes.quote:

Hmm ik wil wel eens Sivir met Promote + Teleport proberen. Pushen ftw!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan noem je ook meteen enorme kutspells, in het bijzonder promote. Die praktisch geen nut in SR.

Ik moet dan ook gewoon niet overextenden maar in normals wordt dat nauwelijks afgestraft. Daar is het meer de moeite waard om de tegenstander te harassen, low health naar base te sturen en 25% van de towerhealth af te slaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je zegt het zelf al, terwijl je overextend. Nieuwe flash zorgt ervoor dat je wards deste belangrijker zijn.

Begrijp me niet verkeerd, dat geef ik gewoon toe. Neemt niet weg dat ik het wel erg leuk vind om wat meer risico's te nemen en een gok te wagen. De voor mij meest entertainende speelstijl durf ik nu niet meer veel te gebruiken. Het is geen ramp, ik kan ook totaal anders spelen en gebruikte sowieso al nauwelijks flash in ranked games. Maar dus wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je hele game op die 50range valt en staat speelde je al teveel on the edge

Gewoon even testen in een custom game hequote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of spellvamp op vorpal spikes werkt? Of werken daar andere mechanics voor? Het is tenslotte een gratis aoe ability zonder cd, Riot zou het op kunnen vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |