abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104710326
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 09:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nieuwe pc kopen dan :)
Neuh. Zonde van het geld als deze nog wel goed is. Er mankeert gewoon 1 ding aan dunno wat
pi_104710926
pebcak
pi_104711069
Even laten nakijken en laten reparen dan? Kost je volgens mij ook nergens meer dan honderd.
pi_104713400
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even laten nakijken en laten reparen dan? Kost je volgens mij ook nergens meer dan honderd.
Hehe. Nee ik doe zelf ICT en ik kom bijna uit het probleem.

Maar anyway, zijn er nog leuke dingen gebeurt in de laatste 2 maanden?
pi_104714111
Fizz, Xerath -> Leuke champs
Graves -> ook leuk, nerfs gehad maar nog steeds goed

Nieuwe masteries
Nieuwe summoners
pi_104714442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fizz, Xerath -> Leuke champs
Graves -> ook leuk, nerfs gehad maar nog steeds goed

Nieuwe masteries
Nieuwe summoners
Meh kak. Nieuwe masteries
pi_104714620
Masteries zijn nu nuttig :P

En vergeet shyvana niet, 1 van mijn favorieten van de afgelopen 2 maanden :)
pi_104714759
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Meh kak. Nieuwe masteries
Echt compleet nieuwe masteries dan, hé. Meer startgoud, lifesteal, dat soort grapjes.

En een (imho) fikse flashnerf kregen we ook nog. Ik vertrouw daar in ieder geval een stuk minder op voor escapes en heb onze vaste Alistar ook een stuk minder effectief zien worden.

Verder nog de spectatormode, die is ook wel erg tof.
pi_104715923
Nou die flashnerf valt ook wel mee imo, nog steeds viable genoeg, helemaal in vergelijk met surge en promote bijv.
pi_104716052
Dan noem je ook meteen enorme kutspells, in het bijzonder promote. Die praktisch geen nut in SR.

Ik voor mij kan ganks nauwelijk nog ontsnappen met flash als ik een klein beetje overextendde en ga mezelf dan ook aanleren om ghost meer te gebruiken. Het is genoeg om aan AOE's te ontsnappen enzo, maar ik kan er niet meer op vertrouwen om aan ganks te ontsnappen.

Nog steeds mijn mening natuurlijk.
pi_104716547
Je zegt het zelf al, terwijl je overextend. Nieuwe flash zorgt ervoor dat je wards deste belangrijker zijn.
  woensdag 23 november 2011 @ 13:54:57 #237
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104717204
ik kom hier ook maar eens meeposten :)

speel nu een tijdje en ben bijna lvl 20

de flashnerf heeft sommige champs echt sterker gemaakt en andere die geen escape skill hebben zwakker, zeker als ze al een lage movement speed hadden
Wat doe ik hier?
pi_104721863
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan noem je ook meteen enorme kutspells, in het bijzonder promote. Die praktisch geen nut in SR.

Hmm ik wil wel eens Sivir met Promote + Teleport proberen. Pushen ftw!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_104723820
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je zegt het zelf al, terwijl je overextend. Nieuwe flash zorgt ervoor dat je wards deste belangrijker zijn.
Ik moet dan ook gewoon niet overextenden maar in normals wordt dat nauwelijks afgestraft. Daar is het meer de moeite waard om de tegenstander te harassen, low health naar base te sturen en 25% van de towerhealth af te slaan.

Dan is het handig om, als de jungler (en soms mid) top komt/komen verdedigen, de buitenbocht via de brushes te nemen en weg te flashen. Dat heeft voor mij talloze keren gewerkt, maar kan nu als speelstijl in de shredder. De range is gewoon meestal niet genoeg om buiten het stun-bereik van een Sion o.i.d. te komen.

Dat vind ik een beetje jammer, omdat ik hiermee een stuk sneller top neer had en kon komen ganken/counterjunglen dan wanneer ik voorzichtig lane en niet overextend.

Het is allemaal mijn mening, maar ik vind het een beetje jammer.
pi_104724114
Als je hele game op die 50range valt en staat speelde je al teveel on the edge :)
pi_104728569
Godver nu ben ik echt helemaal in de war met masteries.
pi_104729625
Holy shit wat een retards op ranked. Ga nu een game beginnen, ik pick gragas, pikt iemand later Annie en geeft als commentaar: we hebben geen AP. Oftewel, nu een game zonder support en CV....... Op ranked....
pi_104730760
Weet iemand of spellvamp op vorpal spikes werkt? Of werken daar andere mechanics voor? Het is tenslotte een gratis aoe ability zonder cd, Riot zou het op kunnen vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je hele game op die 50range valt en staat speelde je al teveel on the edge :)
Begrijp me niet verkeerd, dat geef ik gewoon toe. Neemt niet weg dat ik het wel erg leuk vind om wat meer risico's te nemen en een gok te wagen. De voor mij meest entertainende speelstijl durf ik nu niet meer veel te gebruiken. Het is geen ramp, ik kan ook totaal anders spelen en gebruikte sowieso al nauwelijks flash in ranked games. Maar dus wel een beetje jammer.
pi_104734998
Holy shit even vergeten hoe leuk lol was.

1ste game gelijk een rage quitter. Dus MEH.

En nu met nasus faalde ik de lane maar kwam vies hard terug.

End score 12/5/16
pi_104735575
quote:
11s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of spellvamp op vorpal spikes werkt? Of werken daar andere mechanics voor? Het is tenslotte een gratis aoe ability zonder cd, Riot zou het op kunnen vinden.

Gewoon even testen in een custom game he :)

Ik denk dat als t op Vlad zn E werkt dat het dan ook op Vorpal Spikes werkt
pi_104736255
Ik had het even gegoogled, dat kon net niet makkelijk op de mobiel. Hij proct inderdaad spellvamp, maar aangezien het de aoe penalty voor spellvamp krijgt, heb je er nauwelijks iets aan. Aangezien al Cho'Gaths magic damage-skills AOE zijn, heb je er dus niks aan. Helaasj.
pi_104737531
Oh ik dacht die spikes van Evelynn dat je die bedoelde :')
pi_104738873
Och, het zijn allebei spikes, hé.

Neeeeeeeeeee! Net een teamfight verloren omdat ik mijn maten verblindde met een flashende Cho'Gath (die skelettenskin) met zes stacks en GA en Banshees :') De schermen werden ineens fel wit en ze schrokken zich de tering :')
pi_104739601
Ezreal heeft wat meer losgegeven over 9 tails fox in zo'n stel vragen aan Ezreal topic :P

1) Well, her name is now Ahri, hope you all like it!
2) Nopers, she is more of a mobility type assassin (caster).
3) Well, my goal for this champion is to make her conceptually easy, but to be both high APM and have a high skill ceiling. So she is high mobility and has generally low cooldowns.
4) Well, this character is more of a seductress, which fits the Gumiho storyline much closer. Though she does utilize spells like Fox-Fire.

Dit waren zn antwoorden, de vragen kan je er wel bij gokken :')

Met andere woorden: het is dus een assassin wat ik niet had gedacht :o
pi_104742807
Leuke 5 vs 5 net :D Altijd leuk om te winnen van Duitsers die ook nog eens gaan ragen ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')