Goeie TT, quoten gaat je wat minder goed afquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
ideeën voor een TT
ik heb de weg weer gevonden
nieuwe topics mijn actieve topicsactieve topics
doe ik
F5quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
ideeën voor een TT
doe ik
Goeie TT, quoten gaat je wat minder goed af
mijn qoute werkt niet. als ik die aan wil klikken, verdwijnt hij uit mijn scherm???
Adblocker wss?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
ideeën voor een TT
doe ik
Goeie TT, quoten gaat je wat minder goed af
mijn qoute werkt niet. als ik die aan wil klikken, verdwijnt hij uit mijn scherm???
Is een lastig persoon op het Fok forum.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
wat betekent dat Adblocker????heb dit hier nog nooit gehad en ben echt een digibeet
Een adblocker is een plug-in die je kan downloaden en in je browser kan installeren en voorkomt dat je reclames kunt zien op internet sites.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
wat betekent dat Adblocker????heb dit hier nog nooit gehad en ben echt een digibeet
Dat is een programma die advertenties blocked op websites. Als je ook voor FOK! doet werken je quote's niet. Zie je wel advertentie op het forum?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
ga daar maar van uit. zulke dingen gelijk wegklikkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
zie geen advertenties...
heb eerder vanavond een filmpje op een shownieuwpagina gekeken. Daar kwam wel een popup met iets over een beveiliging, welke ik moest aanklikken anders werkte het niet. Zou het daar aan kunnen liggen??
Pfff, Mogelijk, ik heb geen adblocker, en kan je zo op afstand niet echt helpen met uitzoeken wat er aan de hand is. Maar als je hier op FOK! geen advertenties ziet lijkt het er wel op dat er een adblocker actief is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
zie geen advertenties...
heb eerder vanavond een filmpje op een shownieuwpagina gekeken. Daar kwam wel een popup met iets over een beveiliging, welke ik moest aanklikken anders werkte het niet. Zou het daar aan kunnen liggen??
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
dat ging juist niet Kokje. Kon ook niet van de site af als ik die "beveiliging" niet aanklikte.
Laat morgen mijn man wel even kijken of hij het ergens kan vinden en verwijderen. Ik kom zelf maar nergens aan, anders zien jullie me weer weken niet![]()
![]()
Is die net zo mooi als de mijne? Die heb ik tot 0200 gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, lag om 0500 al naar het plafond te staren
Doe dat maar snel. Want je kan hierom gebanned wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
dat ging juist niet Kokje. Kon ook niet van de site af als ik die "beveiliging" niet aanklikte.
Laat morgen mijn man wel even kijken of hij het ergens kan vinden en verwijderen. Ik kom zelf maar nergens aan, anders zien jullie me weer weken niet![]()
![]()
zit een grote scheur in de latexquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die net zo mooi als de mijne? Die heb ik tot 0200 gezien![]()
Trusten kokje, slaap
Eigenlijk moeten jullie eens bij elkaar vergelijken.. Weten we tenminste wie het mooiste plafond heeft!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die net zo mooi als de mijne? Die heb ik tot 0200 gezien![]()
truste allemaalquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
Dan ga ik dit hier ook maar afsluiten. Morgen eerst even na laten kijken, dan kom ik weer kletsen hier. truste allemaal![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
Dan ga ik dit hier ook maar afsluiten. Morgen eerst even na laten kijken, dan kom ik weer kletsen hier. truste allemaal![]()
Ik geloof dat beiden geschilderd moeten wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jullie eens bij elkaar vergelijken.. Weten we tenminste wie het mooiste plafond heeft!!
O, heb je al eens gekekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat beiden geschilderd moeten worden
quote:
quote:
En nu denkt Kokkie: als ze het al zo goed weet, hoef ik haar niet meer uit te nodigen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar gezien zijn rookgeschiedenis, en wetende dat het bij hem ook al weer een paar jaartjes terug is dat het geschilderd is, kan ik ongeveer wel inschatten hoe bij hem het plafond eruit ziet
Doet ie toch niet, is ie veel te verlegen voorquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En nu denkt Kokkie: als ze het al zo goed weet, hoef ik haar niet meer uit te nodigen..
Het is maar een plafond!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet ie toch niet, is ie veel te verlegen voor
quote:
Dikke bluf weer van Muisjequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet ie toch niet, is ie veel te verlegen voor
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij gaat een wolkenbehangetje kopen?? en die op je plafond plakken??
quote:
Dat is ook wel een grappig idee!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]foto's maken van lampen die aan het plafond hangen, maar dan echt vanaf onderaf, dus door er onder te gaan liggen
Idee is wel grappig, maar uitvoering verdraaid lastig. Net geprobeerd met mijn 'spinnen' plafonier in de slaapkamer. Dit vereist heel wat vaardigheden voor de juiste belichting.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een grappig idee!!
wil je ze in het donker en dus aan fotograferen? Denk dat je dan een statief nodig bent.. Belichting op kunstlicht en een gemiddelde tot lage sluitertijd..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Idee is wel grappig, maar uitvoering verdraaid lastig. Net geprobeerd met mijn 'spinnen' plafonier in de slaapkamer. Dit vereist heel wat vaardigheden voor de juiste belichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wil je ze in het donker en dus aan fotograferen? Denk dat je dan een statief nodig bent.. Belichting op kunstlicht en een gemiddelde tot lage sluitertijd..Nee m.i. juist niet, snelle sluitertijd. Gaat om het licht, dus daarop scherpstellen, maar dan nog wel de details kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik zei lage! Geen lange.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee m.i. juist niet, snelle sluitertijd. Gaat om het licht, dus daarop scherpstellen, maar dan nog wel de details kunnen zien.
Solly, ik probeer je de foto te mailen. Gaat allemaal niet zo denderend met ik en foto's mailen.quote:
Moet ik wél mijn camera gebruiken, nu even fotootje gemaakt met foonquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar als je de ISO en diafragma instelt, kan ie zelf sluitertijd bepalen..
En stil houden! Anders heb je nog een lichte vlek!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik wél mijn camera gebruiken, nu even fotootje gemaakt met foon
En er echt recht onder liggen, is te doen, maar wel een uitdagingquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En stil houden! Anders heb je nog een lichte vlek!
De uitdaging is dan om niet in slaap te vallen!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er echt recht onder liggen, is te doen, maar wel een uitdaging
Goed gesproken, ik gaquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De uitdaging is dan om niet in slaap te vallen!!
quote:
DASOO zoekt het maar uit. Zolang het tornadotopic maar orde en netheid uitstraaldquote:
Zou niet mogen. Silverlight wordt steeds meer gebruikt, lijkt mij stug dat FOK! daarvan moeilijk gaat doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:31 schreef kaatje50 het volgende:
hey, ik kan weer qouten. Heb Microsoft Silverlight uitgeschakeld. Denk dat het daaraan lag.
Zou dat kunnen Muis??
Maar dat is het enige wat ik gisteren, voor ik hier kwam, gebruikt hebt. Dat was nodig om een videofilmpje te kunnen kijken of een nieuwssite. Nu heb ik hem uitgevinkt en kan hier weer qouten??quote:Op woensdag 16 november 2011 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou niet mogen. Silverlight wordt steeds meer gebruikt, lijkt mij stug dat FOK! daarvan moeilijk gaat doen.
Drassssquote:
Hm, vreemd ik ga even kijken/zoeken in BUG of er meer meldingen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Maar dat is het enige wat ik gisteren, voor ik hier kwam, gebruikt hebt. Dat was nodig om een videofilmpje te kunnen kijken of een nieuwssite. Nu heb ik hem uitgevinkt en kan hier weer qouten??
Is We don't need to Whisper van hun?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
Nieuw album van één van mijn favoriete bandjes binnen, Angels and Airwaves![]()
Ik kan al vanaf vanmiddag niet quoten. Ik zie de quoteknop, maar zodra ik er boven ga hangen om op te klikken veranderd hij in het fobo icoontje.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje ik denk dat dit topic relevant is [FO] Quote knopjes en alles
En je kan silverlight dus veilig aanzettenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik kan al vanaf vanmiddag niet quoten. Ik zie de quoteknop, maar zodra ik er boven ga hangen om op te klikken veranderd hij in het fobo icoontje.
Dit probleem was het bij mij ook, maar ik gebruik IE9. Denk dus dat ik net te vroeg weg ben gegaan hier.. Het berichtje van Danny was iets na 23.00 uur,
Probleem opgelost, bedankt Muis
ook datquote:Op woensdag 16 november 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je kan silverlight dus veilig aanzetten
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is We don't need to Whisper van hun?
ben ik ook aan het kijken, dus als ik niet meteen reageerquote:
We don't need to whisper en I-Empire ben ik nu aan het syncen op mijn foon. Kan ik morgen lekker rustig luisteren of het wat isquote:
Zijn heerlijk en als het iets is kan je meteen Love I & Love 2 erbij nemenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We don't need to whisper en I-Empire ben ik nu aan het syncen op mijn foon. Kan ik morgen lekker rustig luisteren of het wat is
Ach ik doe eens gek en neem ook meteen Everything's Magic erbijquote:Op woensdag 16 november 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn heerlijk en als het iets is kan je meteen Love I & Love 2 erbij nemen
Nu doe je wel heel gek, pas je opquote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ik doe eens gek en neem ook meteen Everything's Magic erbij
Ja hoor, je hoeft je pas zorgen te gaan maken als ik ze op cd bestelquote:Op woensdag 16 november 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu doe je wel heel gek, pas je op
Oef gelukkig!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor, je hoeft je pas zorgen te gaan maken als ik ze op cd bestel
In tegenstelling tot voorgaande jaren dit jaar eigenlijk niet echtquote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
Heb je favorieten bij Het Blok Muis?
Ik kies voor de Brabanders, gewoon omdat het Brabanders zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In tegenstelling tot voorgaande jaren dit jaar eigenlijk niet echt
Als ik al een stel moet kiezen zijn het Jessica en Martin.
Waren mijn favoriet tot ze bleken vals te spelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik kies voor de Brabanders, gewoon omdat het Brabanders zijn![]()
Jessica en Martin als 2e...
vals spelen of constant zeuren en klagen, ze hebben allemaal watquote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waren mijn favoriet tot ze bleken vals te spelen.
Dat bedoel een echt leuk/grappig stel zit er dit jaar niet tussen. Vorig jaar had je die twee dozen, en het jaar daarvoor die koorballen Fleur met haar konijntje.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vals spelen of constant zeuren en klagen, ze hebben allemaal wat
die kan ik me al niet meer herinnerenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel een echt leuk/grappig stel zit er dit jaar niet tussen. Vorig jaar had je die twee dozen, en het jaar daarvoor die koorballen Fleur met haar konijntje.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
Doe dat linkje bij jou ook vrij vervelend ( hapers) ?
Toch wél grappig, ik heb genoeg weather warning uitzendingen gezien, maar begreep er toen weinig van. Nu snap ik tenminste wat er zichtbaar is op radar.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke, eventjes alles afgesloten
Ah dat helpt!
Leuk is dat hequote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch wél grappig, ik heb genoeg weather warning uitzendingen gezien, maar begreep er toen weinig van. Nu snap ik tenminste wat er zichtbaar is op radar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |