Goeie TT, quoten gaat je wat minder goed afquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
ideeën voor een TT
ik heb de weg weer gevonden
nieuwe topics mijn actieve topicsactieve topics
doe ik
F5quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
ideeën voor een TT
doe ik
Goeie TT, quoten gaat je wat minder goed af
mijn qoute werkt niet. als ik die aan wil klikken, verdwijnt hij uit mijn scherm???
Adblocker wss?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
ideeën voor een TT
doe ik
Goeie TT, quoten gaat je wat minder goed af
mijn qoute werkt niet. als ik die aan wil klikken, verdwijnt hij uit mijn scherm???
Is een lastig persoon op het Fok forum.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
wat betekent dat Adblocker????heb dit hier nog nooit gehad en ben echt een digibeet
Een adblocker is een plug-in die je kan downloaden en in je browser kan installeren en voorkomt dat je reclames kunt zien op internet sites.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
wat betekent dat Adblocker????heb dit hier nog nooit gehad en ben echt een digibeet
Dat is een programma die advertenties blocked op websites. Als je ook voor FOK! doet werken je quote's niet. Zie je wel advertentie op het forum?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
ga daar maar van uit. zulke dingen gelijk wegklikkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
zie geen advertenties...
heb eerder vanavond een filmpje op een shownieuwpagina gekeken. Daar kwam wel een popup met iets over een beveiliging, welke ik moest aanklikken anders werkte het niet. Zou het daar aan kunnen liggen??
Pfff, Mogelijk, ik heb geen adblocker, en kan je zo op afstand niet echt helpen met uitzoeken wat er aan de hand is. Maar als je hier op FOK! geen advertenties ziet lijkt het er wel op dat er een adblocker actief is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
zie geen advertenties...
heb eerder vanavond een filmpje op een shownieuwpagina gekeken. Daar kwam wel een popup met iets over een beveiliging, welke ik moest aanklikken anders werkte het niet. Zou het daar aan kunnen liggen??
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
dat ging juist niet Kokje. Kon ook niet van de site af als ik die "beveiliging" niet aanklikte.
Laat morgen mijn man wel even kijken of hij het ergens kan vinden en verwijderen. Ik kom zelf maar nergens aan, anders zien jullie me weer weken niet![]()
![]()
Is die net zo mooi als de mijne? Die heb ik tot 0200 gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, lag om 0500 al naar het plafond te staren
Doe dat maar snel. Want je kan hierom gebanned wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
dat ging juist niet Kokje. Kon ook niet van de site af als ik die "beveiliging" niet aanklikte.
Laat morgen mijn man wel even kijken of hij het ergens kan vinden en verwijderen. Ik kom zelf maar nergens aan, anders zien jullie me weer weken niet![]()
![]()
zit een grote scheur in de latexquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die net zo mooi als de mijne? Die heb ik tot 0200 gezien![]()
Trusten kokje, slaap
Eigenlijk moeten jullie eens bij elkaar vergelijken.. Weten we tenminste wie het mooiste plafond heeft!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die net zo mooi als de mijne? Die heb ik tot 0200 gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |