Ja echt geweldigquote:
Nope. Ik luister nooit zo actief naar wat Paul te vertellen heeft. En de rest heeft dit topic zo'n beetje omgedoopt tot Veronica-topicquote:Op donderdag 17 november 2011 15:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Paul Rabbering Waylon uitspreekt alsof hij een chinees is?
You.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Ik luister nooit zo actief naar wat Paul te vertellen heeft. En de rest heeft dit topic zo'n beetje omgedoopt tot Veronica-topic
Dit is Wembley '86 legendarisch concert maar imo niet hun bestequote:Op donderdag 17 november 2011 16:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Live.![]()
![]()
Wat had ik daar graag bij willen zijn.
Ik had daar geen probleem van gemaakt als ik er heen kon.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit is Wembley '86 legendarisch concert maar imo niet hun beste.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had daar geen probleem van gemaakt als ik er heen kon.
Rustig weekendjequote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja, vanavond en morgen ga ik schoonmaken. zaterdag komen broertje en zn vriendinnetje op bezoek. Opruimen heb ik gelukkig al gedaan. ben nu bezig met het badhuis en dan moet ik morgen de keuken en stofzuigen. Wat ben ik blij dat ik klein woon
Die kerel was anders niet van zijn stuk te brengenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een briljante Jochem Dopvleugel
nja, ik zal blij zijn als het zaterdagavond en het bezoek weer weg is. niet dat ik geen leuk broertje heb, maar ik heb niet zo vaak bezoek en dat maakt me altijd zenuwachtig....quote:
Succesquote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zal blij zijn als het zaterdagavond en het bezoek weer weg is. niet dat ik geen leuk broertje heb, maar ik heb niet zo vaak bezoek en dat maakt me altijd zenuwachtig....
maar goed, de 1e keer badkamer is gedaan. eens zien of het morgen nog eens moet. als de boel droog is zie je vuil vaak beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |