Als je Duitsland - Nederland hebt gekeken, kan ik niet anders zeggen dan "eigen schuld, dikke bult".quote:
Er was ook een goede film op, daar heb ik me mee weten te vermaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef TheFastOne het volgende:
Ja inderdaad voetbal gekeken, ik had naar de radio kunnen luisteren
Mee eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef Sersjee het volgende:
Niet slim, want dit had een ieder met een beetje verstand van voetbal van verre aan kunnen zien komen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Gotye: beste plaat én video van het jaar![]()
![]()
Welke dan??quote:
Ik heb 'em om 21:30 voor het eerst hoger gezet. M'n tenen waren even te koud...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog steeds de kachel niet aangehad
Ik wel! Ik woon in een slecht geïsoleerd huis met de voorkant op het oosten. Aangezien daar een groot raam (met het ouderwetsere dubbel glasquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog steeds de kachel niet aangehad
jammer dat ik die gemist heb. vind Bush okquote:
1 van de weinige negatieve...twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 15-11-2011 om 23:30:53de #hollandsenieuwe bij #3voor12radio op #3fm zuigt apenballen. beetje goedkope Jeugd van Tegenwoordig rip-off imho reageer retweet
wat vind je er precies rip-off aan. De beat is in ieder geval geen JvT stijlquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, JvT is tenminste nog origineel, dit is een heel cheape rip-off. Hollandse Nieuwe stinkt nu al.
nja, de beat is apart, dat doet JvT ook al jaren en de raps zijn semi-grappig. kweetniet, ik dacht meteen aan JvT toen ik het hoordequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat vind je er precies rip-off aan. De beat is in ieder geval geen JvT stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |