wat wil je aanpassen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef zoem het volgende:
Wat doe je nou Donald? Ik was de laatste poster...
Ik had iets willen aanpassen, volgende keer dan maar.
Die Sharon denkt echt dat ze knap is, terwijl ze een dom gezicht heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef mawtje het volgende:
Ik snap echt niet waarom bijna al die chicks zo lelek zijn.
Van die grieten die op hun 16e zwanger werden, van school gingen, op hun 25e kinderen van 2 vaders hebben en op z'n minst 1 keer gescheiden zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef mawtje het volgende:
Ik snap echt niet waarom bijna al die chicks zo lelek zijn.
ik las 25 kinderen van 2 vadersquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die grieten die op hun 16e zwanger werden, van school gingen, op hun 25e kinderen van 2 vaders hebben en op z'n minst 1 keer gescheiden zijn.
Er wordt in elk geval geneuktquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:23 schreef DarkAngelMax het volgende:
Ik wil dat Jennifer Joey krijgt. Kirsten heeft al teveel ego :S Maar de voorfilmpjes zagen er niet veel belovend uit :S
Ene Joeri?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:
Kom net binnen vallen, wie is de BN-er?
de zus van de schoonbroer van de nicht van winston postquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:
Kom net binnen vallen, wie is de BN-er?
ik kan het in ieder geval niet dus dat werkt dan weer in haar voordeelquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef DarkAngelMax het volgende:
Net of alleen gekleurde mensen kunnen salsa kunnen dansen (OMG) Sharon schaam je in een hoekje
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de zus van de schoonbroer van de nicht van winston post
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Inkomen het volgende:
pieter postdat was dan wel weer grappig
voor minder dan 3.000 euro hebben mensen dat kennelijk er voor overquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's lekker dan dat iedereen je op tv heeft zien neuken. Vrienden, ouders, familie...
moet je toch niet aan denken?
je ziet niets, het wordt... gesuggereerdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's lekker dan dat iedereen je op tv heeft zien neuken. Vrienden, ouders, familie...
moet je toch niet aan denken?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor minder dan 3.000 euro hebben mensen dat kennelijk er voor over
die doos gaf het toe! Dat ze seks haddenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
je ziet niets, het wordt... gesuggereerd
de oh oh cherso'ers kregen 2500 euro voor 3 weken vakantie, dus ik denk niet dat ze meer verdienen ermeequote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Sofia90 het volgende:
Ik snap die Sharon niet, iedereen ziet nu wat een slettebak het is, die angelo zal ze waarschijnlijk ook laten gaan
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
wacht ff, waarom heet het villa blanka. het klinkt zo racistisch
Truequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
Ja ze staaan zover uit elkaar hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef Principessa het volgende:
Er zit heeeeeel veeeeel ruimte tussen Jennifers ogen..
openminded jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
omdat de bewoonsters puur en onbevangen zijn natuurlijk
heeft er eigenlijk al een neger in gezetenquote:
Omdat de muren gewit wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
in wie?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heeft er eigenlijk al een neger in gezeten
in wie niet?quote:
een gewitte kinderkamer blijft niet wit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mode uit de jaren 70: gebroken wit
Niet iedereen denkt zoals jij !quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap niet hoe je seks kunt hebben als je weet dat er overal camera's zijn...
Of, zoals hierboven genoemd, 't is fake....
Da's waar. En da's maar goed ook. Ik zou het dus niet kunnen.quote:
Met veel vlijt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Die dames kunnen niet eens denken. Het zijn net konijnen he...
Wordt de sperma verspreidquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met veel vlijt...
de benen wijd...
En moe zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
en je afvragen wat de mensen wel niet moeten denken
Ja Tony heeft wel een trend gezet :S Ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat dat toch is met die sterretjes tattoo's....
Wou net zeggen, echt zo lelekquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat dat toch is met die sterretjes tattoo's....
effe lekker swaffelen, dat kan wel op de tweede avondquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef DarkAngelMax het volgende:
Wat zit hij met zijn piemel aan jou?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef zoem het volgende:
Maurice snapt het niet. Je moet vrouwen niet achterna zitten, dan is het gedoemd te falen
Dave is een kneusjequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef DarkAngelMax het volgende:
Dave kan toch ook een plaatselijk chick versieren
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
Dave was lekker op de bank gaan slapen man
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef mawtje het volgende:
Sharon ga nou maar met angelo naar huis!
Ja. Naar Haarlem, Amsterdam, dat NIET in brabant ligt....quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef mawtje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef mawtje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Naar Haarlem, Amsterdam, dat NIET in brabant ligt....
Inderdaad, maar Joeri vindt zichzelf natuurlijk een ontzettende mooiboyquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef DarkAngelMax het volgende:
En dan gaat Joeri: of all people gaat Joeri zeggen dat Dave het verkeerd doet. Hallo Joeri: BORD VOOR JE KOP. We hebben jou ook niet zien neuken. Van Jennifer had je waarschijnlijk wel sex gehad DUHHHHHH
Ja maar hij is dan ook de halfbroer vanquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Joeri vindt zichzelf natuurlijk een ontzettende mooiboy
een D status BNerquote:
Mee eens. Maar die Kirsten vind ik echt een afschuwelijk wijf, wat een achterbaks kreng.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:57 schreef Melancholie het volgende:
Was weer leuk. Ik moest lachen om Tamara met haar "ons mam".![]()
En Kirsten die toch weer krijgt wat ze wil. Tja, ik zou ook voor haar charmes zwichten.![]()
Ik vond het overigens verbazingwekkend dat een paar jongens in eerste instantie voor Jennifer gingen. Ik vind haar echt afstotelijk.
Ik vind haar qua karakter ook afschuwelijk, hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mee eens. Maar die Kirsten vind ik echt een afschuwelijk wijf, wat een achterbaks kreng.
Tamara daarentegenHaar vind ik het leukst.
Dat is godverdomme te hopen ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:37 schreef female81 het volgende:
Ik mag toch hopen dat die "Amsterdam, ligt dat in Brabant?"-opmerking, met die vreselijk glazig kijkende ogen erbij, gescript is, hè.
Oeh, vertel meer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ken dat wijf die volgende week de plaats van Sharon in gaat nemen.
Waar komt ze vandaan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ken dat wijf die volgende week de plaats van Sharon in gaat nemen.
amsterdamquote:
lijkt op die turkse loverboyquote:
ja, je moet wat als jegeen aandacht krijgtquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
echt wat een jokers sturen ze daar langs zegDe ene ziet er nog erger uit dan de ander
Echt hequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, je moet wat als jegeen aandacht krijgt
quote:
in het van der valk badquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een chagrijnig wijf, die Jessica.
Echt hequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een chagrijnig wijf, die Jessica.
jammerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef donald_dick het volgende:
oh oh cherso en new chicks is volgende week voor het laatst
ja zonde, en jammer dat het zo stil is hier dankzij ajaxquote:
Ja, die hakte er wel even in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
mooi man, van chicks naar een mannenanus
Oh oh Cherso vind ik zo'n belachelijk programma...uitgemolken tot en met en totaal niet meer grappig. Brabantse nachten op Curaçao daarentegen is leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef donald_dick het volgende:
oh oh cherso en new chicks is volgende week voor het laatst
ik dacht dat het ene man was, ze heeft wss kieste op haar eierstokkenquote:
ik had dokter moeten wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik dacht dat het ene man was, ze heeft wss kieste op haar eierstokken
Ik d8 serieus ook dat het een kerel wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik dacht dat het ene man was, ze heeft wss kieste op haar eierstokken
het is toch wel zielig voor haarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik d8 serieus ook dat het een kerel was![]()
Ik zou me ook zielig voelen als ik net zo'n baard zou hebben als mijn vriend..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is toch wel zielig voor haar
Jessica heeft het leukste kupke. En ze houdt haar principes. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Fascination het volgende:
Leuke aflevering weer. Jammer dat volgende week alweer de laatste is.![]()
Tamara, wat topwijf.Volgens mij kun je onwijs met haar lachen.
Jessica."Die kussens liggen daar ter decoratie." Uhuh!
Stiekem vind ik haar ook het leukst, volgens mij is zij nog het meest vriendinnetjesmateriaal van wat er rondloopt. Maar ze doet zo knorrig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jessica heeft het leukste kupke. En ze houdt haar principes. Niets mis mee.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Stiekem vind ik haar ook het leukst, volgens mij is zij nog het meest vriendinnetjesmateriaal van wat er rondloopt. Maar ze doet zo knorrig.
Precies, zo denk ik er ook over. Ik vind Tamara tenminste nog een beetje normaal. Jessica is een zeurderig en individualistisch typ met een uitstraling van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Fascination het volgende:
Leuke aflevering weer. Jammer dat volgende week alweer de laatste is.![]()
Tamara, wat topwijf.Volgens mij kun je onwijs met haar lachen.
Jessica."Die kussens liggen daar ter decoratie." Uhuh!
Die heeft het woord 'bitch' bijna op haar voorhoofd geschreven staan.quote:
Ze heeft wel een mooi gezichtje, ja, maar ze lijkt me een heel nukkig, negatief type. Prima voor op tv, maar in het echt? Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jessica heeft het leukste kupke. En ze houdt haar principes. Niets mis mee.
Het was een Queen--nummer, ik kan me alleen niet goed herinneren welke. Volgens mij Crazy Little Thing Called Love.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe heet dat liedje dat Jeffrey zong voor Kirsten?
Bedanktquote:Op woensdag 23 november 2011 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het was een Queen--nummer, ik kan me alleen niet goed herinneren welke. Volgens mij Crazy Little Thing Called Love.
Haha, uiteraard ken ik Queen wel. Maar er ging ff geen belletje bij me rinkelen. Toen ik 'm hoorde was wel een 'Oh ja-momentje'quote:
Ze is echt zo iemand die je kan opvrolijken omdat ze gezellig is en simpelquote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Waarom vind ik Tamara wel leuk![]()
Met zo iemand kan ik absoluut niet thuis aankomen, maar toch heeft ze wel iets...
Ja die zijn wel geil jaquote:Op donderdag 24 november 2011 01:19 schreef Melancholie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n monokini hebben.
Mannen en oppervlakkigheidquote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Jessica is inderdaad wel knap ja, volgens mij is ze ook liever dan ze zich voordoet. Ik snap die keuze voor Kirsten dus steeds niet, ze heeft zo'n afgeleefd hoofd en dood haarEn Tamara is gewoon erg grappig
Ja, dat heeft ze ook, maar ze is lekker.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Jessica is inderdaad wel knap ja, volgens mij is ze ook liever dan ze zich voordoet. Ik snap die keuze voor Kirsten dus steeds niet, ze heeft zo'n afgeleefd hoofd en dood haarEn Tamara is gewoon erg grappig
Hmm, nee, te dun en ze komt te simpel/kinderlijk over.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef FreckleSs het volgende:
Enige die ik wel wat vond hebben was sharon, maar haar sletterigheid vind ik een afknapper.
WHUTquote:Op woensdag 23 november 2011 12:35 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooi gezichtje, ja, maar ze lijkt me een heel nukkig, negatief type. Prima voor op tv, maar in het echt? Nee.
Ik vind ze ook schreeuwlelijk. En die negativiteit de hele dag om je heen... brrrrquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef Djokotron het volgende:
[..]
WHUTvind haar echt graflelijk. Daarbij loopt ze de héle dag met die chagrijnige kop rond en komt er geen zinnig woord uit.
Nou jongens, vecht der maar om!!
quote:
Waar is Jessica te vinden dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:13 schreef Melancholie het volgende:
[..]!
Je kunt dat soort mensen allemaal terugvinden op Partyflock.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Jeffrey is echt zo'n gast die op Decibel of Defqon meteen zijn hemd uit doet en dan stoer gaat kijken met een zonnebril op
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Albertoooo het volgende:
Kneiter van een zonnebril op, maar volgens die kerel heeft ze mooie ogen
Ga je dat nou overal posten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:
jessice lijkt wel een beetje hier op:
Que?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef Montelly het volgende:
Jezus...wat een tjappies deze keer..
jupquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ga je dat nou overal posten?
ja gelukkig is dat normaal niet zo!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef Montelly het volgende:
Jezus...wat een tjappies deze keer..
gigidiequote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Jessica is dus zo'n allochtonenneukster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |