Mijn broer was eens tegen een paaltje aan gereden (wat toch behoorlijk knap was, zoveel paaltjes waren er niet). Zijn vrouw (toen nog vriendin) heeft hem toen bij mijn moeder gedropt omdat ze helemaal gek van hem werd. Dus kon mijn moeder hem elk uur gaan wakker maken om te checken of hij geen hersenschudding had. Hij was iedere keer dolblijquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Mijn moeder heeft mijn broer eens een nacht op de EHBO met een gat in zijn kop laten zitten, omdat ie met zijn zatte kop van zijn fiets was gelazerd
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn broer was eens tegen een paaltje aan gereden (wat toch behoorlijk knap was, zoveel paaltjes waren er niet). Zijn vrouw (toen nog vriendin) heeft hem toen bij mijn moeder gedropt omdat ze helemaal gek van hem werd. Dus kon mijn moeder hem elk uur gaan wakker maken om te checken of hij geen hersenschudding had. Hij was iedere keer dolblij
- Weet je nog wie ik ben?
- Jij bent mamma!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik ben eens in de gracht (langs de weg... dijk... hoe heet dat in 'net' NL) beland; toen we van een fuif (ja in belgië heb je fuiven
) naar huis fietsten met een paar man.
Ik wou een goeie vriend in de gracht fietsen.... Alleen had ie het door en ging dus hard remmen waardoor ik verder vloog
En stonken dat ik deed
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn broer was eens tegen een paaltje aan gereden (wat toch behoorlijk knap was, zoveel paaltjes waren er niet). Zijn vrouw (toen nog vriendin) heeft hem toen bij mijn moeder gedropt omdat ze helemaal gek van hem werd. Dus kon mijn moeder hem elk uur gaan wakker maken om te checken of hij geen hersenschudding had. Hij was iedere keer dolblij
- Weet je nog wie ik ben?
- Jij bent mamma!![]()
![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik val altijd alleen maar over mijn eigen potenhoewel ik met nachtvorst nog wel eens mooien slidings heb gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben ook nog in de maīs gefietst.... Ik miste de bocht en bleef rechtdoor rijden
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
maar dat was in dezelfde nacht als toen ik van mijn fiets viel toen ik op wilde stappen. Bij de derde val mijn enkel dubbel klapte en ik twee weken heb gehinkeld. Dus ik mocht 'm niet uitlachen
Harder zuigen kreng!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
friggink frick zelfdovende peuken! Ik blijf aansteken!
quote:
Bouncersquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ijs zegt wijze woorden
[..]
[..]
Bouncers![]()
Wobblers !
Mega mountains !
Huge knockers !!!
tetten.
Nee, ik kijk Salon Takeover. En het is bagger.quote:
Ik kijk voetbal !!!quote:
Daar ws ik gisteren al achterquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk Salon Takeover. En het is bagger.
Nu moet ik het afkijken van mezelf.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ws ik gisteren al achter
Ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu moet ik het afkijken van mezelf.
Het is nu toch al bijna afgelopen.quote:
Daarvan heb ik alleen meegekregen dat als iemand drie nachten alleen moest slapen, ze uit het programma moeten.quote:
Dat! Maar ik zit mooi te lakken want ik mag zelfs nog niet hard ademen nuquote:
Iddquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarvan heb ik alleen meegekregen dat als iemand drie nachten alleen moest slapen, ze uit het programma moeten.
Like, whut?
Heb ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben vast echt een enķrme nørd, maar echtt, ik HAAT het als ze halverwege het uitgeven van een serie boeken ineens het uiterlijk van de uitgave gaan restylen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:14 schreef BGTes het volgende:
Oke oke ik neem terug wat ik zei over mijn vriendje.
Ik hoorde net geklop op mijn deur, liep er zuchtend heen want ik dacht dat het een huisgenoot was met een computerprobleem, staat hij daar met een roos! Is hij helemaal vanuit Woerden naar Nijmegen gekomen om heel even bij mij te zijn, en nou is hij weer richting huis (Nieuwegein). Hij reist even flink om mij een roos te geven.
Ik hoorde net geklop op mijn deur, liep er zuchtend heen want ik dacht dat het een huisgenoot was met een computerprobleem, staat hij daar met een roos! Is hij helemaal vanuit Woerden naar Nijmegen gekomen om heel even bij mij te zijn, en nou is hij weer richting huis (Nieuwegein). Hij reist even flink om mij een roos te geven.
Het font bij de Harry Potter reeksquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben vast echt een enķrme nørd, maar echtt, ik HAAT het als ze halverwege het uitgeven van een serie boeken ineens het uiterlijk van de uitgave gaan restylen
Lieffffquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:14 schreef BGTes het volgende:
Volgens mij is Models Own pinky brown vs Accessorize nr ... ook wel een interessante vergelijkingquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
http://www.thepolishaholi(...)e-collection_15.html
Jaaaa,helemaal loik! Ga er morgen eens goed voor zitten,heb der al een paar uitgevist maar moet wel wat terug swappen hequote:
Same problem herequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben al voor de derde keer opnieuw aan het lakken...
Inspiration I haz none
Freudquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik scrolde net heel snel door een pagina van het vorige topic om ff bij te lezen, toen las ik pijpen en blowjobs![]()
Ja lame ik weet het![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb last van dansende lettertjes, dus baai!
Later..
Troost je, niet alleen mijn jopen zijn dikquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat hebben jullie allemaal dikke jopen joh![]()
Nu hebben mijn tetten faalangst
Preciesquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Troost je, niet alleen mijn jopen zijn dik
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Schaar, mag ik ook met mijn boobies in de kalendert? 100G.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat hebben jullie allemaal dikke jopen joh![]()
Nu hebben mijn tetten faalangst
Je kan het ook in balans houden met sporten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
PreciesSame here
Was liever slank met gewone tieten. Maar aan de andere kant is voedsel zo lekkerrrr
Goeden cupquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Schaar, mag ik ook met mijn boobies in de kalendert? 100G.
En nu nog een leuk feitje over mij. Iemand een idee?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden cup![]()
En Taart, veel sneuer dan de mijne worden ze niet hoor, vraag maar aan SQ, die heeft ze uitgebreid bestudeerd.
Grote boobies = wobbel wobbel
Kleine boobies = lief
Jij hebt een groten cup! O nee dat staat er alquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Mss het volgende:
[..]
En nu nog een leuk feitje over mij. Iemand een idee?
Heb 8 jaar gebokst, toen werd ik zo flink ziek dat ik zelfs met het lopen naar de bushalte al doodop was, en nou ben ik herstellendequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan het ook in balans houden met sporten?of ben je geen fan?
Denksport dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heb 8 jaar gebokst, toen werd ik zo flink ziek dat ik zelfs met het lopen naar de bushalte al doodop was, en nou ben ik herstellendeDus het bouwt zich vanzelf weer op, maar na 200 meter rennen hijg ik mijn longen er al uit. Dat maakt sport niet zo heel erg leuk
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heb 8 jaar gebokst, toen werd ik zo flink ziek dat ik zelfs met het lopen naar de bushalte al doodop was, en nou ben ik herstellendeDus het bouwt zich vanzelf weer op, maar na 200 meter rennen hijg ik mijn longen er al uit. Dat maakt sport niet zo heel erg leuk
De dirndlquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Mss het volgende:
[..]
En nu nog een leuk feitje over mij. Iemand een idee?
o jaquote:
Zet er maar in!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o jamet de meest sexy boobenfoto
![]()
Ik speel Sudoku's als ik poep, telt dat?quote:
Uiteindelijk wel ja. Maar het is behoorlijk frustrerend om van topniveau naar maatje koe te gaan (25 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Oh nee indd. Wel zuur want je vindt het dus wel leuk om te sporten. Kan je dat op den duur wel weer?
Heb er nu bijgezet "maker van de beste tettenfoto"quote:
Maakster!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb er nu bijgezet "maker van de beste tettenfoto"
Naja je moet ook doen waar je je goed bij voeltquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik speel Sudoku's als ik poep, telt dat?
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar het is behoorlijk frustrerend om van topniveau naar maatje koe te gaan (25 kilo aangekomen). En ik was al niet slank
Ach hopelijk lukt het me wel weer
Lakken jij!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
Ik heb 120 untrieds op 250 lakjes.
*koopstop inzet*
Mijn meesterwerkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, als we toch bezig zijn met verzoekjes... mag er een andere foto in de OP?Ik schrik me elke keer dood van die afzichtelijke plaat.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
Ik heb 120 untrieds op 250 lakjes.
*koopstop inzet*
Een kerst OP!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, als we toch bezig zijn met verzoekjes... mag er een andere foto in de OP?Ik schrik me elke keer dood van die afzichtelijke plaat.
NEINZquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
Nooit 20 lakken tegelijk gekocht?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik heb nooit untrieds, ik moet ze altijd meteen op mn nagels als ik thuis kom, al is het maar 1 nagel of over een andere lak
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nooit 20 lakken tegelijk gekocht?
Als ik 'm op 1 nagel smeer vind ik 'm nog steeds untriedquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik heb nooit untrieds, ik moet ze altijd meteen op mn nagels als ik thuis kom, al is het maar 1 nagel of over een andere lak
n00bquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeDenk dat 5 of 6 wel mijn max is.
Hij is bij mij pas tried als ik hem minstens 1 dag gedragen heb als full maniquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar.... maar..... *gaat een kleine beetje dood vanbinnenquote:
* Mss duwt Priem in boezemquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.... maar..... *gaat een kleine beetje dood vanbinnen*
Dan krijg je de discussie wanneer een lak 'tried' is... Wat mij betreft als ik 'm langer dan 10 minuten op al m'n nagels heb gehad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik 'm op 1 nagel smeer vind ik 'm nog steeds untried
Oww okee, dan heb ik wel untriedsquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is bij mij pas tried als ik hem minstens 1 dag gedragen heb als full mani
Wait.. Waarom was ik ook weer verdrietig?quote:
quote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik snap wel dat het een doorn in t oog is als het je eigen nagels zijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef AmyGrace het volgende:
Dan liever echte tetten-bier-einz nail-art.
Jij bent nou iemand die dat zou kunnen makenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef AmyGrace het volgende:
Dan liever echte tetten-bier-einz nail-art.
Ben je gek?! Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ga je die maken voor de OP ?!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ben je gek?! Ik heb wel wat beters te doen.![]()
Bwaha, succes!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga eens kijken of ik een zwarte tiet kan maken
Mwah. Als je er zelf geen last van hebt, lekker zo laten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had trouwens nog een vraagje. Mijn nagels zijn heel hard en breken echt bijna nooit. Als mijn nagel zelfs dubbel gaat breekt hij niet af maar doet mijn vel eronder pijn. Verder heb ik er nooit heel erg last van ofzo.
Nu sprak ik laatst een vriendin die bij Herome heeft gewerkt en die voelde mn nagels en die zei meteen: "Oh dit is niet goed hoor! Je moet olie gebruiken om ze zachter te maken!" Is dit echt zo en hebben jullie nog aanraders?
Dat dus, zit ze je gewoon een beetje bang te maken. Ja, maar dat mag zo maar niet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Als je er zelf geen last van hebt, lekker zo laten.
En ook dat alleen indien nodig. Kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat iemand in mijn situatie vrijwillig met geoliede fikkies gaat zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je vriendin bitchslappen
Als je nagels geen problemen geven, waarom zou je er iets aan gaan doen dan?
Misschien hooguit je nagelriemen in de olie zetten ofzo
Dat zegt naar mijn mening genoegquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had trouwens nog een vraagje. Mijn nagels zijn heel hard en breken echt bijna nooit. Als mijn nagel zelfs dubbel gaat breekt hij niet af maar doet mijn vel eronder pijn. Verder heb ik er nooit heel erg last van ofzo.
Nu sprak ik laatst een vriendin die bij Herome heeft gewerkt en die voelde mn nagels en die zei meteen: "Oh dit is niet goed hoor! Je moet olie gebruiken om ze zachter te maken!" Is dit echt zo en hebben jullie nog aanraders?
Staat ergens in Feestdagen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, hoi trouwens!
We hebben hier driekwart van de asbest-afvoerpijp vrijgehakt, morgenavond het laatste stuk en dan dit weekend de hap ontmantelen en verantwoord naar de stort brengen
We are like two bosses![]()
Ik heb gelukkig heel dat katten topic van jullie gemist, maar ik wil wel graag een Sinterklaas- en kerst UI hebben, wat was dat topic ook alweer? (geen zin om terig te lezen).
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, hoi trouwens!
We hebben hier driekwart van de asbest-afvoerpijp vrijgehakt, morgenavond het laatste stuk en dan dit weekend de hap ontmantelen en verantwoord naar de stort brengen
We are like two bosses![]()
Ik heb gelukkig heel dat katten topic van jullie gemist, maar ik wil wel graag een Sinterklaas- en kerst UI hebben, wat was dat topic ook alweer? (geen zin om terig te lezen).
ik ga wel even zoekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat ergens in Feestdagen.(Niet te missen, zoveel topics staan daar niet)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zegt naar mijn mening genoeg
Verschilt, maar toch voornamelijk huidafhankelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef megamandy het volgende:
Waardoor komen droge nagelriemen eigenlijk? Volgens mij is bij mij niets aan de hand.
Die nagels ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
En jullie dachten dat ik een slechten banner had gemaakt? Ik kan nog veel slechter
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
En jullie dachten dat ik een slechten banner had gemaakt? Ik kan nog veel slechter
[ afbeelding ]
Klaar met die fucking standleiding uit het huis halen wel ja, dan mogen we de hele boel weer gaan opbouwenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Zijn jullie dan na deze week helemaal klaar?
En geen idee
Haha, die van jou is beter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er veel te beschaafd en liefjes uit. En de gemiddelde jetsers zijn hier een stuk groterquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Pffff wat een werk zeg!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klaar met die fucking standleiding uit het huis halen wel ja, dan mogen we de hele boel weer gaan opbouwen![]()
Het is dus een pijp die volledig ingemetseld zit (deels nu dus niet meer) en achter tegels op plaatsen, vanaf de zolder tot in de kruipruimte. Metertje of 5 bij elkaar, door vloeren en plafonds e.d.
Maar goed, daarna kunnen we de afvoer gaan omleggen, volledig nieuwe standleiding erin gooien en dan een toilet boven plaatsen. Als die af is gaan we het toilet beneden verder slopen en afmaken. Anders kunnen we niet zieken en schijten
Ik had eigenlijk verwacht dat je ene dag vrij zou nemen ervoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
U vraagt wij draaien![]()
En even voor de record: Ik kan best goed photoshoppen, al zeg ik het zelf. Maar in zo'n project ga ik natuurlijk niet meer dan 10 minuten tijd stoppen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef AmyGrace het volgende:
Deze ipv de huidige OP foto?![]()
[ link | afbeelding ]
Leuk, zo'n eigen huisquote:
Ik vind hem wel briljant!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mja, iets te letterlijk genomen.![]()
Donkere tetten en dan nagellakflesjes op de bikini?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor kip:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas de donkere schaduw onderaan de tet, NICE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef AmyGrace het volgende:
Het moet wel duidelijk zijn om welk topique het gaat natuurlijk...![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef AmyGrace het volgende:
[..]We hadden onze tijd niet beter kunnen gebruiken.
Jaaaa, een lekker hoerig paar tetten met die BH zo!quote:
Het was nog verdomd lastig om een plaatje te vinden waar er daadwerkelijk een bh omheen zatquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaa, een lekker hoerig paar tetten met die BH zo!
allebeiquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:
Ik wil graag even dat iemand deze post quote en dan welk plaatje er in de OP moet, dan fix ik dat even
Die laatste 2quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:
Ik wil graag even dat iemand deze post quote en dan welk plaatje er in de OP moet, dan fix ik dat even
Kijk dan naar de edit jonge!quote:
Oh anders mag het natuurlijk niet, da;s waarquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was nog verdomd lastig om een plaatje te vinden waar er daadwerkelijk een bh omheen zat
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef megamandy het volgende:
Ik vind mijzelf engHeb net mijn rechterhand gelakt zonder dat er ook maar iets naast de nagel ging
Het wordt nog eens wat met nagels lakken
Da's duidelijk een plaatje, dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, dan is die van mij veel te nude.![]()
quote:
Ik vind deze mooier dan die andere van mijquote:
Ik vond de andere leukerquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier dan die andere van mij
[ afbeelding ]
dat komt natuurlijk ook door de dubbeltiet (grote tieten in te strakke BH waardoor de erbovenuit bobbelenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier dan die andere van mij
[ afbeelding ]
ja toch, niet dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet zo lachen om deze post van SQ en de reactie daarop![]()
Mag ik even binnen kijken #5
Ik snap heel dat Twitter nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
heb k nou iedereen hier toegevoegd op twitter of ben ik nog mensen vergeten?
Geheel met je eens, al heb je in een budgetkamer geen Auping staan waarschijnlijk.quote:
ik ook niet, als ik alleen volgen al niet snap, ga ik het zelf ook niet nemen.quote:
Da's het mooiste.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
en een paar maanden mee bezig geweest he!!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
en een paar maanden mee bezig geweest he!!
bejaardenbedden zijn hetquote:
Je bent de modelbrabo geworden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
er wonen hier meer brabanders hoor. Maar toch bedankt!
Ja, maar jij bent de enige die ik al meer dan 3 jaar ken en waarvan ik het huis (digitaal) heb gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
er wonen hier meer brabanders hoor. Maar toch bedankt!
en jij de model Grunningerquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent de modelbrabo geworden.
fixedquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerst Sint, dan joysa's verjaardag, daarna kerst.![]()
En dan te bedenken dat ik daar 5 jaar terug 2 jaar gewoond heb.quote:
waar woon je nu dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daar 5 jaar terug 2 jaar gewoond heb.
Alkmaarrrrr. (Waar ik ondertussen alweer bijna 23 jaar zit.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
Slapen. Morgen klote dagTruste meiden
Sterkte morgen !quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
Slapen. Morgen klote dagTruste meiden
Oh ja, da's waar....quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alkmaarrrrr. (Waar ik ondertussen alweer bijna 23 jaar zit.)
We zullen het houden op een kleine verwarring.quote:
Het staat in m'n profiel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar....
Ik geloof niet dat ik dat ga onthouden, maar ik ga mijn best doen
Oh wacht.....quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Morgen weer een nieuwe dag, mét nieuwe kansen
kip = luiquote:
Now shake it...thum thum.... shake it..... thum thum..... shake it like a polaroid picture.... AH OW!!!!quote:
Ah nee, daar heb ik de schurft aan. Doe dan shufflin'.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Now shake it...thum thum.... shake it..... thum thum..... shake it like a polaroid picture.... AH OW!!!!
Ja, die is wel beter inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah nee, daar heb ik de schurft aan. Doe dan shufflin'.![]()
Toch vind ik logistiek gezien Alkmaar-Groningen nogal een grote fout.quote:
wires are not connected....quote:
allemaal noorden, allemaal hetzelfde tuigquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch vind ik logistiek gezien Alkmaar-Groningen nogal een grote fout.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
allemaal noorden, allemaal hetzelfde tuig
OMNOMNOM!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuuuuu, kom ik een varken tegen, weet ik gewoon níet meer wie nou een varken wou gaan roosteren. Mijn geheugen laat me in de steek.
Ja, als ik weet wie dat wou gaan doen wel.quote:
Wat kan mij dat boeien, ik kom daar nooit!!!!!quote:
Voor aan het spit.quote:
Fixed quotequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat kan mij dat boeienWho gives a fuck, ik kom daar nooit!!!!!
(Hans Teeuwen)
hahahaha!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ik weet wie dat wou gaan doen wel.
Al begint het weer te dagen. En die gaat mij toch niet uitnodigen.HIJ STIKT MAAR IN Z'N VARKEN.
Overreacting, like a boss.
Ook niet goed onthouden dus... de ironiequote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook niet goed onthouden dus... de ironie
Dat zijn tradities daaro?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen jammer van die typische dingen als je wakker komen maken rond Pinksteren en dat gejengel aan je deur in november.
Maar wel weer een hele zomer vol "kermissen". (Lees: bier. Heel veel bier.)
Wat moet je dan daarvoor doen? Morgen extra vroeg beginnen ofzo? Ik snap 'em even niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef megamandy het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Morgen moet ik de vracht verzorgen en we hebben sinds vorige week een nieuw systeem wat ik niet snapHoera voor mensen die op het hoofdkantoor werken, vanalles verzinnen en blijkbaar nooit zelf in de winkel hebben gewerkt
![]()
"Oh laten we de mensen in de winkels verplichten dit voor 17u te doen, ook al is het op sommige te druk hiervoor"
"OMG EINZ!!1!! Moeten we doen! EINZ!!1!!"
Klinkt als een tof iets.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef megamandy het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Morgen moet ik de vracht verzorgen en we hebben sinds vorige week een nieuw systeem wat ik niet snapHoera voor mensen die op het hoofdkantoor werken, vanalles verzinnen en blijkbaar nooit zelf in de winkel hebben gewerkt
![]()
"Oh laten we de mensen in de winkels verplichten dit voor 17u te doen, ook al is het op sommige te druk hiervoor"
"OMG EINZ!!1!! Moeten we doen! EINZ!!1!!"
Ja een half uur, maar de grap is dus dat ik dat nog niet gedaan heb en dus eigenlijk een half uur daar ga zitten niksen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat moet je dan daarvoor doen? Morgen extra vroeg beginnen ofzo? Ik snap 'em even niet.
Is het bij jullie daar ook zo dat als er iemand een zandwinkel begint, er mensen met bellen door de omheen liggende dorpen gaan bellen en aanbellen om te laten weten?quote:
Nieuwe systemen die je niet snapt (en niet altijd werken), heerlijk!quote:
Douchen is overrated, gewoon 1 x per jaar met een hamer en beitel aan de slag gaan om je tenen uit te hakkenquote:
Hoe klein denk je dat Alkmaar is?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het bij jullie daar ook zo dat als er iemand een zandwinkel begint, er mensen met bellen door de omheen liggende dorpen gaan bellen en aanbellen om te laten weten?
De dorpen om jullie heen danquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe klein denk je dat Alkmaar is?
Pinksteren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De dorpen om jullie heen dan
Maar klein genoeg blijkbaar om 's ochtends je wakker te bellen met Pasen.
In DH gebeurt dat echt niet, de eerste de beste Marokkaan, Turk of Hindostaan plant een mes tussen je ribben
Man, jij woont toch zelf ook in een dorp ergens rondom Den Haag?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De dorpen om jullie heen dan
Maar klein genoeg blijkbaar om 's ochtends je wakker te bellen met Pasen.
In DH gebeurt dat echt niet, de eerste de beste Marokkaan, Turk of Hindostaan plant een mes tussen je ribben
Ik ben import hequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Man, jij woont toch zelf ook in een dorp ergens rondom Den Haag?
Slaap lekker!quote:
Ambtenaren zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik had nog wel iets leuks! De cursus die ik in augustus 2010 had aangevraagd, mondeling was goedgekeurd en ik in januari ook heb gevolgd is eindelijk vandaag officieel goedgekeurd![]()
Heb dus maar even meteen een declaratie ingevuld, toch weer mooi 1600,- die ik nog van ze krijg en 4 vrijdag dagen die ik heb moeten opnemen
Als Johnny Depp piraat met zwaard en al in een pizzatent gaan eten naast een Sinterklaas, paashaas en Kermit de Kikker (mijn ventquote:
zorg, net zoiets...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |