weet het nog niet. Kijk vandaag voor het eerst. Deze sluit ik niet uit iigquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef zoem het volgende:
Wie verdenken jullie als chef? Ik ben er nog niet helemaal uit.
Hij is wel telkens kritisch. Kan ook gespeeld zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Ole het volgende:
kan me niet voorstellen dat die nicht de chef is
nee en die vent met die sjaal ook niet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Ole het volgende:
kan me niet voorstellen dat die nicht de chef is
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nee en die vent met die sjaal ook niet!
Die rode natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Inkomen het volgende:
Astrid, is dat die rode of die witte?
Hij heeft het wel uitgevondenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:30 schreef BellaNotte het volgende:
Ik begin me nu te irriteren aan die nicht met z'n bierpensje, wat een zeiklul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef PiraatPiet het volgende:
Dit programma is ook niks aan als je al weet wie het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:13 schreef Chule het volgende:
[..]ok, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
Ik had serieus medelijden met die gast.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef Specularium het volgende:
Wat een kutvragen elke keer.
Hoe spannend ben jij?
Elke keer als 'ie handen schudt met de winkelier voor ze hem helpen weer overtreding hygiënewet want handen wassen. Vermoeiende klantquote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij kent ook iedereen
Wat een faler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |