Pics?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen in de zomer. Dan draag ik ook gewoon vrijwel niets.
En daar gaan mijn truienquote:Op woensdag 16 november 2011 11:30 schreef Tegan het volgende:
Niets mis met herenkleding dragen als het gewoon goed staat.
Je staat ze met liefde af.quote:
Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat kleren betreft: ik heb altijd van alles te weinig want hekel aan kleren kopen en draag vrijwel alles totdat de gaten er in vallen of het niet meer past
Soms draag ik het nog lang ná dat de gaten er in gevallen zijn!quote:
Ik bedoelde gewoon shoppen op de herenafdelingquote:
Als je kijkt naar de cijfers heeft iedereen evenveel geld uit te geven als vorig jaar. Terwijl iedereen wel ineens heel zuinig aan het leven is omdat ze denken dat het nog slechter gaat worden. Self fulfilling prophecy enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms draag ik het nog lang ná dat de gaten er in gevallen zijn!
Also: minister van Financiën wil dat NL hun spaargeld opbrassen. http://www.rtl.nl/%28/act(...)eld_uit_te_geven.xml
Spijkerbroeken en vesten enzo dat valt toch niet opquote:Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik ook. Heb aardig wat dezelfde truitjes en shirts van de H&M
Congratsquote:
Tja, moet je eens zeggen tegen degenen die buiten geflikkerd zijn/worden en niet meer aan de bak komen. En er staan nou eenmaal fikse bezuinigingen op stapel voor volgend jaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef Tegan het volgende:
Als je kijkt naar de cijfers heeft iedereen evenveel geld uit te geven als vorig jaar. Terwijl iedereen wel ineens heel zuinig aan het leven is omdat ze denken dat het nog slechter gaat worden. Self fulfilling prophecy enzo.
Oh en jeuh Rhu!quote:
Whehehe!quote:
Mja, lijkt me toch wel redelijk logisch dat je niet in het wilde weg een tablet-OS gaat maken als je niet weet of er uberhaupt wel tablet-producenten zijn die het willen gebruiken... En nokia zit natuurlijk al vuistdiep in de aars van MS dus wel logisch dat die de eerste aankondigen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef Tegan het volgende:
Vaag bericht maar.
http://tweakers.net/nieuw(...)indows-8-tablet.html
Huh wat?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:30 schreef Tegan het volgende:
Congrats JD.
Ik dacht dat KT langskwam maar je dumpt hem voor 013.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |