Onderzoek wijst uit dat 30% van de mensen die dit meemaken binnen 6 maanden ook voor de trein springen, de NS heeft al jaren last van deze vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Jij volgende keer met 2 graden een uurtje wachten na een loodzware dag en daarna in een bomvolle trein?
jij bent een naar persoonquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef Drinky het volgende:
dat zijn echt de beste trollers.
Wel hatelijk als ze het bij de trein van Eindhoven --> utreckt of utrekt --> Eindje doen
wat je zegtquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Onderzoek wijst uit dat 30% van de mensen die dit meemaken binnen 6 maanden ook voor de trein springen, de NS heeft al jaren last van deze vicieuze cirkel.
Sorry hoor maar die treinspringers hebben ook duidelijk geen respect naar andere mensen toe, waarom zou het direct wederzijds moeten zijn ? Politieagenten, brandweerlieden, begrafenisondernemers, trein personeel moeten aanzien wat er van hem over is. De beelden van zijn ravage blijven deze mensen eeuwig bij en misschien wel getraumatiseerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:59 schreef maurisioo het volgende:
Respect is hier duidelijk ver te zoeken
Die mensen die voor de trein springen zijn waarschijnlijk niet goed bij hun hoofd na alles wat ze hebben meegemaakt en denk eens aan die nabestaanden. Maarja dit zeggen is zinloos op Fok!
meh, de kans. Dat je dat overleeft tegen een op snelheid rijdende trein is bijna nul.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe mensen zo zelfmoord kunnen plegen
Je zou maar verkeerd terecht komen en nog leven. Halve lichaam gebroken/verlamd.
Welk respect moet ik tonen dan? Dat die egoisten schade toebrengen aan de economie en mensen trauma's bezorgen?quote:Op woensdag 16 november 2011 08:59 schreef maurisioo het volgende:
Respect is hier duidelijk ver te zoeken
Die mensen die voor de trein springen zijn waarschijnlijk niet goed bij hun hoofd na alles wat ze hebben meegemaakt en denk eens aan die nabestaanden. Maarja dit zeggen is zinloos op Fok!
Rotsen in Nederland? Waar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Waarom springt hij überhaupt voor de trein?
En dan gooit hij zich toch lekker van een rots ofzo?
Nu bezorgt hij (met ZIJN/HAAR problemen, andere nog meer problemen..)
Lekker ben jij zeg, die mensen hebben het ontzettend moeilijk verwacht ik, waarschijnlijk ook nog veroorzaakt door mensen zoals jij, en dan gun je ze ook nog een pijnlijke dood?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welk respect moet ik tonen dan? Dat die egoisten schade toebrengen aan de economie en mensen trauma's bezorgen?![]()
![]()
![]()
![]()
Bij elke springer hoop ik dat hij 'door zijn grote faalheid' mis springt waardoor zijn benen eraf gerukt worden en hij één uur lang langzaam een hele pijnlijke doodt zal sterven.
Maar uit respect voor TS toch maar nietquote:Op woensdag 16 november 2011 14:08 schreef Blitzkrieger het volgende:
Soms...als je sommige meisjes ziet...zou je het zomaar willen doen
Bedankt voor je medeleven.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef Speedfight het volgende:
Waarom gaan er zoveel topics over dit gezeik?
Huilen huilen huilen om een trein die wat later komt, oh wat vervelend, wat rot, wat naar, net in de spits. En degene die het zo niet meer zag zitten dat hij een eind aan zijn leven maakt, zijn familie en vrienden die nooit meer een normaal leven zullen krijgen? Totaaaaal niet boeiend, want jij hebt je trein gemist!
Veel sterkte met het verschrikkelijke feit dat je trein wat later is gekomen, ik hoop dat je er snel boven op komt!
1 persoon zat in de put en die heeft honderden mensen vertraagt, tijd is geld. Die gast moet niet zo egoistisch zijn en voortaan een overdosis slaappillen nemen (in z'n volgende falende leven).quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Eens!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef DonJoris het volgende:
[..]
1 persoon zat in de put en die heeft honderden mensen vertraagt, tijd is geld. Die gast moet niet zo egoistisch zijn en voortaan een overdosis slaappillen nemen (in z'n volgende falende leven).
Dan probeer je het toch gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou maar verkeerd terecht komen en nog leven. Halve lichaam gebroken/verlamd.
Denk de vertraging, degene die voor de trein is gesprongen heeft geen problemen meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef Speedfight het volgende:
Huilen huilen huilen om een trein die wat later komt, oh wat vervelend, wat rot, wat naar, net in de spits. En degene die het zo niet meer zag zitten dat hij een eind aan zijn leven maakt, zijn familie en vrienden die nooit meer een normaal leven zullen krijgen? Totaaaaal niet boeiend, want jij hebt je trein gemist!
Veel sterkte met het verschrikkelijke feit dat je trein wat later is gekomen, ik hoop dat je er snel boven op komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |