SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat is die ook , het is mijn ex-scharrel waar ik soms nog gewoon contact mee heb.
Oh, dat is wat anders inderdaad. Tja, je bericht kwam vrij normaal over eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee ik kreeg bericht dus Maar et boeit me allemaal niet wat je schrijft oke. dus het hoeft van mij ook niet meer ok . heb het liever niet thanx
Ja ik kwam hem met een meisje tegen en heb toen gewoon met hem gepraat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat is wat anders inderdaad. Tja, je bericht kwam vrij normaal over eigenlijk.
Is er recentelijk nog wat gebeurd tussen jullie ofzo?
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
En waarom is onze lapohunter in hogere kerstsferen?
Jullie hebben toch een hele geschiedenis achter de rug met aardig wat bonje en gezeik. Hij heeft je een aantal keren gekwetst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
Schijnbaar heeft die moeite met me. Ik praat nog wel met zijn broer en vrienden alleen schijnbaar heeft hij dus moeite met me. En ik weet niet of die boos is op me
Huh de wet van pindakaas? <-- nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom is de wet van pindakaas bij mij zo overduidelijk aanwezig ???
Volgens mij gaat deze situatie door tot jullie allebei in een bejaardetehuis zetten. Wanneer worden jullie eens volwassen, serieus? Ik zie mezelf op mijn bijna 40e al zulk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
Schijnbaar heeft die moeite met me. Ik praat nog wel met zijn broer en vrienden alleen schijnbaar heeft hij dus moeite met me. En ik weet niet of die boos is op me
Ik faal harder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb de hele middag de nieuwe assassin's creed gespeelthoezo faal
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb de hele middag de nieuwe assassin's creed gespeelthoezo faal
Daarom passen jullie ook zo goed bij elkaar.quote:
Ja maar om dan juist hem een berichtje te sturen.... Je maakt het je zelf alleen maar moeilijker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
Op moment voelt het gewoon even heel kut , want het is van alles te gelijk , vriendschap gestopt , nu dit ook en mam het is is me allemaal eventjes te veel
Je mocht je toch niet ziekmelden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in bed blijven liggen en heb dus mensen laten zitten enzo.
Maar ik ben wel echt ziek.
Ik heb het wel gedaan, geen idee wat ze nu gaan zeggen allemaal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je mocht je toch niet ziekmelden?
Heb je er al iets van gehoord?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan, geen idee wat ze nu gaan zeggen allemaal.
We waren nog gewoon vrienden hoor, maar schijnbaar heeft hij het er dus gewoon moeilijk meequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar om dan juist hem een berichtje te sturen.... Je maakt het je zelf alleen maar moeilijker.
Kap dat met hem nou eens af? Het is klaar met hem. Alles dus.
Vind ik ook altijd zo knap. Ziek zijn maar wel de hele dag op fok rond hangen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in bed blijven liggen en heb dus mensen laten zitten enzo.
Maar ik ben wel echt ziek.
Nee, mijn mail is nog steeds onbeantwoordquote:
Dus jij kunt enorm helder denken en bent een positieve toevoeging voor je collega's als je in een lamlendige staat op je werk verschijnt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo knap. Ziek zijn maar wel de hele dag op fok rond hangen.
Als ik echt ziek ben lig ik de hele dag op bed of op de bank te slapen. En hang ik niet op fok.
Nu vind ik me zelf pas ziek als ik niet meer kan lopen. Voor de rest gaat ik altijd door met alles.
Mezelf kennende ben ik daar maanden tijd aan kwijtquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter ga je Skyrimmen(bweheh, rimmen) Want Skyrim>>>>>>>> Assasin's creed
Ja zo iets heet door zettings vermogen. Ik werk gewoon door en mijn werk zal er zo goed als niet onder leiden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus jij kunt enorm helder denken en bent een positieve toevoeging voor je collega's als je in een lamlendige staat op je werk verschijnt?
Doen we nu ook, msn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo iets heet door zettings vermogen. Ik werk gewoon door en mijn werk zal er zo goed als niet onder leiden.
En waarom bespreek je nu weer van alles met je vriend wat prima kan via msn?
Nee, het is de tijd van het jaar.quote:
Dat is wel waar, als je écht écht doodziek bent, denk je niet eens na over internet enzovoort. Maar toen ik laatst ziek thuis was (griep enzovoort), kon ik ook wel in mijn bed op de laptop af en toe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben lig ik de hele dag op bed of op de bank te slapen. En hang ik niet op fok.
Nu vind ik me zelf pas ziek als ik niet meer kan lopen. Voor de rest gaat ik altijd door met alles.
In mijn ogen iets heel normaals, maar dank je welquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doen we nu ook, msn.
En respect dat jij het wel kunt, ik kan het niet.
Immens grote game, dat wel. Ik was bezig om een hert neer te pijlen (want had leer nodig) kwam er ineens een beer die het arme beest kapot ragte.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mezelf kennende ben ik daar maanden tijd aan kwijt
Ik zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop nu.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In mijn ogen iets heel normaals, maar dank je wel
Afgelopen 8jaar geen 1 dag ziek gemeld, en nee niet een vrije dag opgenomen als ik wel ziek was.
Dat bedoel ik, en dan nog even die missie spelen, even een zij-quest dit dat en weer de hele middag kwijt. Terwijl AC ben je 4 keer 1 middag aan kwijt en dan heb je hem uitgespeeld. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Immens grote game, dat wel. Ik was bezig om een hert neer te pijlen (want had leer nodig) kwam er ineens een beer die de fokker kapot ragte. Ik:.
Komt er ineens uit het niets een draak aanvliegen die mij en de beer aanvalt. Paar minuten later had ik drakenhuid ipv leer
En je schoolwerk dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop nu.
Mijn doorzettingsvermogen is denk ik gesmmolten ofzo.
Het is allemaal bar slecht op dit moment.quote:
Ligt er een beetje aan wat voor werk je doet, maar ik zou inderdaad ook zeggen dat als je de hele dag op Fok kunt posten, je ook wel op kantoor kunt zitten of desnoods kunt telewerken als je anderen niet wilt besmetten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit/zat precies in dezelfde situatie, doen wat het beste voor jezelf is op dit moment. Wel zonde als je gaat stoppen met je studie, maar je moet niet doorgaan als je nu al weet dat het niks wordt. Kan je beter een pauze nemen om het later weer op te pakken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is allemaal bar slecht op dit moment.
Ik ben niet meer gemotiveerd en zit er over te denken er maar mee te stoppen voor ik er te diep in verzeild raak, zo wordt het sowieso niks meer.
Noohhh, beter doe je dat wel. Fruit aanwezig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog niet gedaan ook vandaag.
Herkenbaar, ik heb de afgelopen weken zo veel niet naar college gegaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop nu.
Mijn doorzettingsvermogen is denk ik gesmmolten ofzo.
Jezus kind. Doe snel een banaan in je mond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog niet gedaan ook vandaag.
Ik kan proberen mezelf er toe te zetten me aan te kleden en naar de winkel te gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Noohhh, beter doe je dat wel. Fruit aanwezig?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan proberen mezelf er toe te zetten me aan te kleden en naar de winkel te gaan.
Ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb de afgelopen weken zo veel niet naar college gegaan
wrs ook veel tentamens verneukt
En kan ze ff het pijpen oefenen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jezus kind. Doe snel een banaan in je mond.
voedzaam + makkelijk weg te krijgen
Je zult jezelf dankbaar zijn achteraf. En neem wat pure chocola, wel gezond op zijn tijd en een kleine beloning voor jezelf (mits je het lust uiteraardquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan proberen mezelf er toe te zetten me aan te kleden en naar de winkel te gaan.
Goed onthouden, van die fotoquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, klassieken gaat over oude talen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1. het is klassieken
en 2. waar heb je het over?
Het is toch echt "Ken je klassiekers"quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1. het is klassieken
en 2. waar heb je het over?
Het is het account van mijn vriendquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Exact. Van wie is bovenstaand kutaccount?
En wie is jouw toyboy?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is het account van mijn vriend
Lant's analyse's blijven leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij draagt gestreepte truien en een kettinkje.
En je hebt een soort kuif.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Freddy Krugerquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Aan 99% van wat hier wordt gepost heb ik niks.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Je hebt er sowieso niks aan.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb em besteld bij Istanbulquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb ook wel zin in kapsalon. Je brengt me op een idee.
wat is het?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:17 schreef Halcon het volgende:
Van de week Iskender besteld. Wat een ranzige derrie is dat zeg.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Op facebook staat die?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind de foto van Lokasenna en Newbie leuk. De verliefdheid straalt er vanaf.
wtf ziet er nasty uit.quote:
Bespaar je de moeite. Het is nog ranziger dan het eruit ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ziet er niet lekker uit.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het smaakt
mrk.n is op facebook getrouwdquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker cryptisch. Hoe heb jij 'm gezien dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die wil ik heel graag ja.
Ik niet. Jouw facebook heb ik wel ooit gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gekregen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker cryptisch. Hoe heb jij 'm gezien dan?
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb nu een andere broek aan gedaan. Ik ben me klaar aan het maken. Ik ga zo weer weg. Ik heb een druk bestaan nu.quote:
Wat voor soort boom?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:39 schreef stefanhaan het volgende:
ik wil op facebook trouwen met een boom
Ik probeerde mezelf er al de hele dag toe te zetten wat te gaan eten, om half zeven 's avonds was mijn eerste maaltijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb nu een andere broek aan gedaan. Ik ben me klaar aan het maken. Ik ga zo weer weg. Ik heb een druk bestaan nu.
Een dennenboomquote:
Stekelig wel. Net als Cactus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een dennenboomof een kerstboom
Die zijn geil mang.
Ja. Ben je gelukkig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeerde mezelf er al de hele dag toe te zetten wat te gaan eten, om half zeven 's avonds was mijn eerste maaltijd
Ik heb een falend bestaan nu.
Cactus is niet meer beschikbaar.quote:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand weet zeker of Cactus lekker is.
Ik weet wel of ze lekker is, of juist niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand weet zeker of Cactus lekker is.
Oh, oke. Dan wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet wel of ze lekker is, of juist niet.
Doe eens een boekje open dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet wel of ze lekker is, of juist niet.
Bij die quiz sta ik niet in beeld hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar ik ga straks kijken.
Je bent wel een aantal keer zichtbaar hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij die quiz sta ik niet in beeld hoor.
Shit, ik dacht even dat je newbie was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij die quiz sta ik niet in beeld hoor.
Zal ik jou die foto van newbie sturen en dat ik dan jouw facebook krijg?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shit, ik dacht even dat je newbie was.
Hoe jij eruit ziet weet ik al lang natuurlijk.
Verdorie, dan weet echt iedereen het.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shit, ik dacht even dat je newbie was.
Hoe jij eruit ziet weet ik al lang natuurlijk.
Die foto van newbie kan ik zelf makkelijk vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zal ik jou die foto van newbie sturen en dat ik dan jouw facebook krijg?
oquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die foto van newbie kan ik zelf makkelijk vinden.
Valt niet erg veel aan mijn facebook te zien hoor. Behalve mijn oerhollandse achternaam *kuch kuch*.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
o
Kan ik je nog aan iets anders helpen en dat ik dan jouw facebook krijg?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Doe maar niet dat soort voorstellen. Het is niet erg aardig om foto's van andere personen te gebruiken als ruilmiddelquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je zou haast paranoïde worden van al dat verhandelen van foto's.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe maar niet dat soort voorstellen. Het is niet erg aardig om foto's van andere personen te gebruiken als ruilmiddel
ahum je hebt hem mij ook eens gezondenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zou haast paranoïde worden van al dat verhandelen van foto's.
Gelukkig lijkt de enige die mijnes gezien heeft vooralsnog betrouwbaar.
Heb je al eens een foto van mrk.n gezien? Ruilen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ahum je hebt hem mij ook eens gezonden
Maar ik heb die niet verhandeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een foto gezien ja, maar is dat ook mijn foto?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ahum je hebt hem mij ook eens gezonden
Maar ik heb die niet verhandeld.
Ja ik voel het.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt een foto gezien ja, maar is dat ook mijn foto?
Niet echtquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hehe, eindelijk thuis!
Heb ik wat gemist?
Domme vraag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hehe, eindelijk thuis!
Heb ik wat gemist?
Hoe laat begint het neuken vandaag?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen
Wanneer begint die wedstrijd nou?
Die van mij niet kom ik nu achter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat pandapunten helaasquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe laat begint het neuken vandaag?
Dinsdag sopdag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog een half uurtje á een uur, denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt mijn foto nog een beetje goed op de markt trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb geen prijsopgave gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt mijn foto nog een beetje goed op de markt trouwens
Jouw fobo is ook een beetje leeg zie ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb geen prijsopgave gedaan.
Zo is hij altijd al geweest en hij kan slecht tegen veranderingen, dus ik laat het maar zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw fobo is ook een beetje leeg zie ik
Voor mij over een paar jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo is hij altijd al geweest en hij kan slecht tegen veranderingen, dus ik laat het maar zo.
Gebruik je drugs dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn ouders zijn zojuist vertrokken: 'Ja we gaan even naar jou school' 'Wat gaan jullie doen dan?' 'Ja we zijn al laat dus moet gaan'
Oftewel: Leuk gesprek over mij, halt en misschien drugsgebruik
Je hebt die van mij of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo, ik ben nu tevreden met mijn voorraad en ik trek mij terug uit het handelssysteem. Hier kan ik voorlopig wel op teren
Hoe bedoel je?quote:
Ze is haar vriendje er nu op aan het aftrekken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt die van mij of niet?
Als je maar weet dat ik onschuldig ben en alleen mijn eigen foto's als ruilmiddel gebruik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef Supersoep het volgende:
Hoeveel fokkers heeft Cactus al geneukt? Het goede antwoord krijgt de Facebook van Tijnbrein.
Die van jou is heel waardevol, dus die zal ik met zorg beschermen tegen diefstal. Ik heb een kluisje in Parijsquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet al van wie ze het kan hebben. Ik verdacht jou niet hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik onschuldig ben en alleen mijn eigen foto's als ruilmiddel gebruik.
Middag, want dan is mijn moeder aan het werk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je een ochtend-, middag- of avondneuker?
Godver, ik wist het.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die van jou is heel waardevol, dus die zal ik met zorg beschermen tegen diefstal. Ik heb een kluisje in Parijshihi
Nou, kom maar op Supersoepquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef Supersoep het volgende:
Hoeveel fokkers heeft Cactus al geneukt? Het goede antwoord krijgt de Facebook van Tijnbrein.
Ook mijn meestgebruikte tijdstip op dit moment. Goede keuzequote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Middag, want dan is mijn moeder aan het werk.
Yay.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef Supersoep het volgende:
Die van Moneyfornothing zal ook altijd in veilige handen blijven.
Ik ben niet zo overtuigd van het getal ''1'', maar vooruit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, kom maar op Supersoep
Meer als mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef Supersoep het volgende:
Cheers!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van het getal ''1'', maar vooruit.
Ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
Hoeveel mensen hebben mijn Facebook eigenlijk?
Ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
Ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
Maar jij bent een BN'er.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
Ik, via die van Myraela.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
Niet ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
Verdomme!quote:
Nog niet schat, nog niet.quote:
Ik wil de jouwe.quote:
Ik heb die van Loka. Wat heb je te bieden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdomme!
[..]
Nog niet schat, nog niet.
[..]
Ik wil de jouwe.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb die van Loka. Wat heb je te bieden?
En je bent niet eens vriendjes met hem op facebook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat Jeroen iedereen mijn naam vertelt, probeer de verleiding te weerstaan er je voordeel mee te doen.
Linkje, DM schat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat Jeroen iedereen mijn naam vertelt, probeer de verleiding te weerstaan er je voordeel mee te doen.
Hij durft niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En je bent niet eens vriendjes met hem op facebook.
DM een pic dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent wel een aantal keer zichtbaar hoor.
Hihiquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de eerste FB die ik had gevonden hah
quote:
Ik wil je wel hoorquote:
is goedquote:
AH NU KAN IK MEER FOTO'S VAN HELOEF ZIENquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
He, Lokasenna en heloef zijn zojuist vrienden geworden op facebook!
Ik ga jou zoekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
AH NU KAN IK MEER FOTO'S VAN HELOEF ZIEN
Ik voel me zo warm van binnen gelijk.quote:
Hai Myrquote:
Ik ben gelukkig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
Waarom heb ik toch altijd dat ik mijn miezerige liefdesleven vul met het geluk van anderen?
Ja hoor ik ben ook best gelukkig, meestal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig.Is dat goede opvulling?
Welke foto?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben ook best gelukkig, meestal.![]()
Maar ik vind het zo leuk die foto.
Eda en Newbie samen.quote:
Ik wil het ook zien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Eda en Newbie samen.
Werd ik vrolijk van.![]()
Ze zijn zo schattig.![]()
Ik klink als een wijf zo.
MSN, ik ga showen.quote:
Waarom zou je dat jezelf aan doen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
AH NU KAN IK MEER FOTO'S VAN HELOEF ZIEN
Dankjequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
Newbie is minder schattig, knapper en mannelijker dan ik. Kudo's.
Zoals Supersoep en Lant die schaamteloos verder ruilen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar ik doe het niet omdat zijn facebook door bepaalde mensen bekeken wordt.
Zoiets zeg je toch niet? Ego, verwoest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dankje
Jij bent inderdaad iemand die je gewoon een knuffel moet geven.
Ik zeg: doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zou keiharde seks met heloef hebben.
Jaja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zou keiharde seks met heloef hebben.
Heb ik nietquote:
Jeey, nog iemand die mijn echte naam door het topic roeptquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb carmen gevonden en newbie nu
Doe anaal dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik niet maagd tot het huwelijk wilde blijven zou ik het doen.
Zeg dat nou niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Je bent wel heel knuffelbaar.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik niet maagd tot het huwelijk wilde blijven zou ik het doen.
Grove leugens mevrouwtje, ik heb je wel door.quote:
Nee hoor, ik nog nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeey, nog iemand die mijn echte naam door het topic roept
Nou ja, iedereen had toch mijn facebook al van elkaar gekregen
Helemaal niet, helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Grove leugens mevrouwtje, ik heb je wel door.
Ik ben mn wachtwoord kwijtquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Voeg mij ook toe ik wil jullie allemaal op facebook
Want dan lijkt het of je veel vrienden hebt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Voeg mij ook toe ik wil jullie allemaal op facebook
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Want dan lijkt het of je veel vrienden hebt?
Bewijzen wil ik.quote:
Ik voeg alleen toffe mensen toequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat we echte vrienden waren![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus. Nu is Hyves uit en gaat iedereen elkaars Facebook vriendje zijn. Totdat daar ontvrienden weer in is en we verder gaan naar het volgende?
Ik zal hem inspecteren en doorboren, graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom mijn maagdenvliesje maar eens inspecteren.
Yo heloef, moet je het in drievoud aangetekend zwart op wit of wat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maagdenvlies, ik had het nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
NEE WANT FDAN BEN IK GEEN MAAGD MEER ALS IK MET EEN CRHISTEN TROUWquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal hem inspecteren en doorboren, graag gedaan.
Dat heb je weg gesopt denk ikquote:
Waaromquote:
Lijkt me ook niet neequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar merk je sowieso niets van hoor.
Bwhehehheeh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Hebben ze me voor niets bang gemaakt
Smoesjes, smoesjes, smoesjes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
NEE WANT FDAN BEN IK GEEN MAAGD MEER ALS IK MET EEN CRHISTEN TROUW
Ja wat seks is slechtquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Hebben ze me voor niets bang gemaakt
Nee, waarom die smileyquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit een maagdenvlies ergens om dan?
Neuh, je moest het voorbehouden aan je huwelijkspartner omdat het te speciaal was om zomaar van te mogen genietenquote:
Ik was helemaal in shock toen ik van iemand hoorde dat ze ook niet mochten masturberen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh, je moest het voorbehouden aan je huwelijkspartner omdat het te speciaal was om zomaar van te mogen genieten
De nog wat ergeren die ik ook wel ken zeggen wel dat het alleen maar mag met doel kinderen te verwekken en dat het zondig is er van te genieten___
Klopt, dat was ook al zondig en ze noemen het 'zelfbevlekking'.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was helemaal in shock toen ik van iemand hoorde dat ze ook niet mochten masturberen.HELL!
Er zijn wel van die mensen bij helaas.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook al zondig en ze noemen het 'zelfbevlekking'.
Ik ben benieuwd of er mensen zo volgzaam zijn dat ze ook echt tot hun huwelijk van zichzelf en anderen afblijven.
Het is normaal dat je dat op een bepaalde leeftijd doet en probeert. Dat kan niemand tegen houden al kunnen ze nog zo hard beweren van wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er mensen zo volgzaam zijn dat ze ook echt tot hun huwelijk van zichzelf en anderen afblijven.
Van de eerste is mijn zusje dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh, je moest het voorbehouden aan je huwelijkspartner omdat het te speciaal was om zomaar van te mogen genieten
De nog wat ergeren die ik ook wel ken zeggen wel dat het alleen maar mag met doel kinderen te verwekken en dat het zondig is er van te genieten___
Omdat de dominee en de schoolmeester het zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van de eerste is mijn zusje dushaha
WTFwaarom?
Lijkt me niet. Ook gelovigen zijn maar mensenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nu dus ook doof en blind benquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat de dominee en de schoolmeester het zeggen.
TV's zijn ook zondig, daardoor kom je in aanraking met de duivel enzo.
Ik ken ze goed genoeg om te weten dat ze er heilig van overtuigd zijn en het er zo ingestampt hebben gekregen vanaf hun jeugd dat ze alleen al de gedachte afschuwelijk vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ook gelovigen zijn maar mensen
Ik heb niet voor niks een bril op m'n neusquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nu dus ook doof en blind ben
Waarom zou "zelfbevlekking" niet mogen dan? Is toch een rare gedachte?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ze goed genoeg om te weten dat ze er heilig van overtuigd zijn en het er zo ingestampt hebben gekregen vanaf hun jeugd dat ze alleen al de gedachte afschuwelijk vinden.
Weet ik het, er zit weinig logica achterquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou "zelfbevlekking" niet mogen dan? Is toch een rare gedachte?
Als dat nu de enige rare gedachten was die ze haddenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou "zelfbevlekking" niet mogen dan? Is toch een rare gedachte?
De wAT?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik het, er zit weinig logica achter
De lokroep van het zondige vlees enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |