SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat is die ook , het is mijn ex-scharrel waar ik soms nog gewoon contact mee heb.
Oh, dat is wat anders inderdaad. Tja, je bericht kwam vrij normaal over eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee ik kreeg bericht dus Maar et boeit me allemaal niet wat je schrijft oke. dus het hoeft van mij ook niet meer ok . heb het liever niet thanx
Ja ik kwam hem met een meisje tegen en heb toen gewoon met hem gepraat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat is wat anders inderdaad. Tja, je bericht kwam vrij normaal over eigenlijk.
Is er recentelijk nog wat gebeurd tussen jullie ofzo?
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
En waarom is onze lapohunter in hogere kerstsferen?
Jullie hebben toch een hele geschiedenis achter de rug met aardig wat bonje en gezeik. Hij heeft je een aantal keren gekwetst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
Schijnbaar heeft die moeite met me. Ik praat nog wel met zijn broer en vrienden alleen schijnbaar heeft hij dus moeite met me. En ik weet niet of die boos is op me
Huh de wet van pindakaas? <-- nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom is de wet van pindakaas bij mij zo overduidelijk aanwezig ???
Volgens mij gaat deze situatie door tot jullie allebei in een bejaardetehuis zetten. Wanneer worden jullie eens volwassen, serieus? Ik zie mezelf op mijn bijna 40e al zulk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
Schijnbaar heeft die moeite met me. Ik praat nog wel met zijn broer en vrienden alleen schijnbaar heeft hij dus moeite met me. En ik weet niet of die boos is op me
Ik faal harder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb de hele middag de nieuwe assassin's creed gespeelthoezo faal
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb de hele middag de nieuwe assassin's creed gespeelthoezo faal
Daarom passen jullie ook zo goed bij elkaar.quote:
Ja maar om dan juist hem een berichtje te sturen.... Je maakt het je zelf alleen maar moeilijker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
Op moment voelt het gewoon even heel kut , want het is van alles te gelijk , vriendschap gestopt , nu dit ook en mam het is is me allemaal eventjes te veel
Je mocht je toch niet ziekmelden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in bed blijven liggen en heb dus mensen laten zitten enzo.
Maar ik ben wel echt ziek.
Ik heb het wel gedaan, geen idee wat ze nu gaan zeggen allemaal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je mocht je toch niet ziekmelden?
Heb je er al iets van gehoord?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan, geen idee wat ze nu gaan zeggen allemaal.
We waren nog gewoon vrienden hoor, maar schijnbaar heeft hij het er dus gewoon moeilijk meequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar om dan juist hem een berichtje te sturen.... Je maakt het je zelf alleen maar moeilijker.
Kap dat met hem nou eens af? Het is klaar met hem. Alles dus.
Vind ik ook altijd zo knap. Ziek zijn maar wel de hele dag op fok rond hangen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in bed blijven liggen en heb dus mensen laten zitten enzo.
Maar ik ben wel echt ziek.
Nee, mijn mail is nog steeds onbeantwoordquote:
Dus jij kunt enorm helder denken en bent een positieve toevoeging voor je collega's als je in een lamlendige staat op je werk verschijnt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo knap. Ziek zijn maar wel de hele dag op fok rond hangen.
Als ik echt ziek ben lig ik de hele dag op bed of op de bank te slapen. En hang ik niet op fok.
Nu vind ik me zelf pas ziek als ik niet meer kan lopen. Voor de rest gaat ik altijd door met alles.
Mezelf kennende ben ik daar maanden tijd aan kwijtquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter ga je Skyrimmen(bweheh, rimmen) Want Skyrim>>>>>>>> Assasin's creed
Ja zo iets heet door zettings vermogen. Ik werk gewoon door en mijn werk zal er zo goed als niet onder leiden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus jij kunt enorm helder denken en bent een positieve toevoeging voor je collega's als je in een lamlendige staat op je werk verschijnt?
Doen we nu ook, msn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo iets heet door zettings vermogen. Ik werk gewoon door en mijn werk zal er zo goed als niet onder leiden.
En waarom bespreek je nu weer van alles met je vriend wat prima kan via msn?
Nee, het is de tijd van het jaar.quote:
Dat is wel waar, als je écht écht doodziek bent, denk je niet eens na over internet enzovoort. Maar toen ik laatst ziek thuis was (griep enzovoort), kon ik ook wel in mijn bed op de laptop af en toe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben lig ik de hele dag op bed of op de bank te slapen. En hang ik niet op fok.
Nu vind ik me zelf pas ziek als ik niet meer kan lopen. Voor de rest gaat ik altijd door met alles.
In mijn ogen iets heel normaals, maar dank je welquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doen we nu ook, msn.
En respect dat jij het wel kunt, ik kan het niet.
Immens grote game, dat wel. Ik was bezig om een hert neer te pijlen (want had leer nodig) kwam er ineens een beer die het arme beest kapot ragte.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mezelf kennende ben ik daar maanden tijd aan kwijt
Ik zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop nu.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In mijn ogen iets heel normaals, maar dank je wel
Afgelopen 8jaar geen 1 dag ziek gemeld, en nee niet een vrije dag opgenomen als ik wel ziek was.
Dat bedoel ik, en dan nog even die missie spelen, even een zij-quest dit dat en weer de hele middag kwijt. Terwijl AC ben je 4 keer 1 middag aan kwijt en dan heb je hem uitgespeeld. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Immens grote game, dat wel. Ik was bezig om een hert neer te pijlen (want had leer nodig) kwam er ineens een beer die de fokker kapot ragte. Ik:.
Komt er ineens uit het niets een draak aanvliegen die mij en de beer aanvalt. Paar minuten later had ik drakenhuid ipv leer
En je schoolwerk dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop nu.
Mijn doorzettingsvermogen is denk ik gesmmolten ofzo.
Het is allemaal bar slecht op dit moment.quote:
Ligt er een beetje aan wat voor werk je doet, maar ik zou inderdaad ook zeggen dat als je de hele dag op Fok kunt posten, je ook wel op kantoor kunt zitten of desnoods kunt telewerken als je anderen niet wilt besmetten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit/zat precies in dezelfde situatie, doen wat het beste voor jezelf is op dit moment. Wel zonde als je gaat stoppen met je studie, maar je moet niet doorgaan als je nu al weet dat het niks wordt. Kan je beter een pauze nemen om het later weer op te pakken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is allemaal bar slecht op dit moment.
Ik ben niet meer gemotiveerd en zit er over te denken er maar mee te stoppen voor ik er te diep in verzeild raak, zo wordt het sowieso niks meer.
Noohhh, beter doe je dat wel. Fruit aanwezig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog niet gedaan ook vandaag.
Herkenbaar, ik heb de afgelopen weken zo veel niet naar college gegaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop nu.
Mijn doorzettingsvermogen is denk ik gesmmolten ofzo.
Jezus kind. Doe snel een banaan in je mond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog niet gedaan ook vandaag.
Ik kan proberen mezelf er toe te zetten me aan te kleden en naar de winkel te gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Noohhh, beter doe je dat wel. Fruit aanwezig?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan proberen mezelf er toe te zetten me aan te kleden en naar de winkel te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |