SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - LorreliesHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst![]()
We zitten alweer op nummer 90!
Maar Lorrelies, we kunnen wel wat leuks maken op onze servert :dSuikoden heerst![]()
Oh em gee oh em gee oh em gee!!quote:
Wat was skype van berend? Pixiio toch?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Minecraft 1.0!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tftpvp!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Betaald update? Bedoel je dan een expansion?Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Nooit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef Berend. het volgende:
Ben benieuwd wanneer die eerste betaalde update gaat komen, die gratis is voor alpha kopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, Notch had beloofd dat als er een DLC komt dat die gratis wordt voor alpha kopersquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:47 schreef Junglebeast het volgende:
Betaald update? Bedoel je dan een expansion?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nooit.* Berend. denkt dat Mineraalwater Minecraft in de betá heeft gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ze hebben dat later ook zo voor beta kopers veranderd, omdat bijna geen drol het meer kochtWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik heb het inderdaad gekocht in de Beta.
Maar DLC's slaan gewoon nergens op en het is eigenlijk gewoon een ziekte voor het gamen..![]()
QFTquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb het inderdaad gekocht in de Beta.
Maar DLC's slaan gewoon nergens op en het is eigenlijk gewoon een ziekte voor het gamen..Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik krijg allemaal ragemail op PSN.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat dan Tommie?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Ze waren boos omdat ik liep te knifen in BF3.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Lol, knifen is toch juist iets voor mensen met skills.....![]()
.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Maar ik doe het nasty. Ik loop eerst een rondje om ze heen zodat ze me zien en dan knife ik ze.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
. Ik kijk tegenwoordig meer naar Let's Plays dan dat ik 't zelf speel. Ook deels omdat ik geen zin heb om steeds weer overnieuw te beginnen bij een update. Vanaf 1.0 ga ik weer normaal MC spelen denk ik. Speel nu alleen maar custom maps zoals Vechs' Super Hostile.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:13 schreef Jajong het volgende:
. Ik kijk tegenwoordig meer naar Let's Plays dan dat ik 't zelf speel. Ook deels omdat ik geen zin heb om steeds weer overnieuw te beginnen bij een update. Vanaf 1.0 ga ik weer normaal MC spelen denk ik. Speel nu alleen maar custom maps zoals Vechs' Super Hostile.
ik ook dusWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Minecraft spelen, terwijl je ook Skyrim kunt spelen
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?![]()
Niet iedereen vind skyrim een leuk spelquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:18 schreef kosmetdesnor het volgende:
Minecraft spelen, terwijl je ook Skyrim kunt spelen![]()
![]()
Leugens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niet iedereen vind skyrim een leuk spelWie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?![]()
Het IS zo.quote:Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Ik heb t echt al 3 weken niet gespeeld ... Heb behoefte aan een goede drump!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ga weg bobbernaut.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Server open: Welkom iedereen.
1 minuut na opening: /ban bobbernaut.![]()
geef mij ff modpowers terwijl ik release candidate 2 downloadWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Server is niet open hoor. Maar het was slechts een toekomst voorspelling bij 1.0.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
geef mij ff modpowers terwijl ik release candidate 2 download
If not now, then when.![]()
zit ik voor niets RC 2 te downloadenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Server is niet open hoor. Maar het was slechts een toekomst voorspelling bij 1.0.
kan je niet gewoon ff een aanslingeren? zodat we daar wat kunnen kloten enzo. Als we dan toch kloten kunnen we het beter gezellig met z'n allen doen nietwaar?
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Zal zo wel even kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zit ik voor niets RC 2 te downloaden
kan je niet gewoon ff een aanslingeren? zodat we daar wat kunnen kloten enzo. Als we dan toch kloten kunnen we het beter gezellig met z'n allen doen nietwaar?If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Server is niet open hoor. Maar het was slechts een toekomst voorspelling bij 1.0.![]()
Oke server met RC2 draaiende is open.
Hier client .jar: http://assets.minecraft.net/rc2/minecraft.jarIf not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke server met RC2 draaiende is open.
Hier client .jar: http://assets.minecraft.net/rc2/minecraft.jar
Btw goeie zet Mender admin maken!
Als het mijn server was geweest had ik ook jullie 3 genomen als admin..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
@ iedereen ik word rustiger op de servermits jullie niks gaan uitlokken xd
Top! dan wens ik je alvast terug welkom!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef bobbernaut het volgende:
@ iedereen ik word rustiger op de servermits jullie niks gaan uitlokken xd
![]()
![]()
jonge wtf heb je tegen mij?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Btw goeie zet Mender admin maken!
Als het mijn server was geweest had ik ook jullie 3 genomen als admin..Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Niets.quote:Ik ken jou alleen niet. Behalve dan dat je in een land met gezellig vrouwelijk schoon woont.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hij bedoelt dnb, mender en mij als Admin.quote:
Jij bent mod en volgens mij was het helemaal niet zo bedoeld van Sos.
If not now, then when.![]()
Sos is soms zooo gemeen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ah ik zou hem geen mod maken, simpelweg omdat gogo gevoelsmatig in de bobbernaut categorie valt. No offence. Maar dat kan veranderen als ik hem wat meer gezien heb.
En ik bedoel het niet gemeen heur.http://www.syfy.com/tinman/oz/
wait wut, zinds wanneer is mender admin? O.oquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij bedoelt dnb, mender en mij als Admin.
Jij bent mod en volgens mij was het helemaal niet zo bedoeld van Sos.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
ik ben het al bijna een halfjaar man, niet hatenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah ik zou hem geen mod maken, simpelweg omdat gogo gevoelsmatig in de bobbernaut categorie valt. No offence. Maar dat kan veranderen als ik hem wat meer gezien heb.
En ik bedoel het niet gemeen heur.
Als ik die meuk niet serieus genomen had had drumpie me er allang uitgekankertWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Kom dan wat meer online, bobbernaut.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
En ik bedoel het niet gemeen heur.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb het ook niet over drumpert, IK ken jou niet. En het gaat over een hypothetische server he?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben het al bijna een halfjaar man, niet haten
Als ik die meuk niet serieus genomen had had drumpie me er allang uitgekankerthttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Op een hypothetische server zou ik andere admins nemen. Gewoon, om die standaardadmins tegen te gaan. Beetje een occupy idee.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
wat boeit het nou dat jij mij niet kent?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over drumpert, IK ken jou niet. En het gaat over een hypothetische server he?
drumpie is admin, ik ben mod, what is the fucking point?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Jij begint te mekkeren over een complimentje van mij naar iemand anders toe.point made zou ik zeggen.
Vage server key error. Andere keer maar dan..http://www.syfy.com/tinman/oz/
@ mineraalwater haha thanks
Maar wel een beetje jammer dat er een "bobbernaut" categorie is, die negatief is...
Nah misschien is bobbernaut categorie niet helemaal accuraat omschreven. Jij bent meer onze hofnar binnen de minecraft community.http://www.syfy.com/tinman/oz/
I am the 1%quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:56 schreef TJV het volgende:
Op een hypothetische server zou ik andere admins nemen. Gewoon, om die standaardadmins tegen te gaan. Beetje een occupy idee.![]()
Dus jouw salaris is zo ver boven de balkenende norm? Mag ik bij jou komen werken?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Was het maar zon feest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dus jouw salaris is zo ver boven de balkenende norm? Mag ik bij jou komen werken?![]()
![]()
Lol.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nope. Laat de regens stoppen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
OHHHHH SUKKELS!
/stopdownfall laat de server stoppen :/![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Mordecai het volgende:
Oja.. mét de server is ook de regen gestopt.. Je hebt gelijk!![]()
![]()
die was ik dus kwijtquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Het is trouwens /toggledownfall
http://www.reddit.com/r/M(...)_to_toggle_rainfall/
Ik ga ook slapen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zit me te bedenken om Minecraft eindelijk eens te kopen
Ik heb er al veel mee zitten rotzooien met een solo download maar online lijkt me wel lachen.
Mijn grote probleem is dat ik nooit een project heb. Ik maak een huisje voor al m'n rotzooi maar uiteindelijk edit ik maar wat items in voor die bibliotheek oid. Creepers heb ik ook een pesthekel aan dus speel ik meestal op peaceful.
Ik zoek dus redenen om het spel alsnog te kopen.If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.![]()
ik heb ooit volledig uit de hand (aan de hand van wat lange afstandsfoto's) een maersk container schip na gebouwdquote:Op woensdag 16 november 2011 01:43 schreef Demon-X het volgende:
Zit me te bedenken om Minecraft eindelijk eens te kopen
Ik heb er al veel mee zitten rotzooien met een solo download maar online lijkt me wel lachen.
Mijn grote probleem is dat ik nooit een project heb. Ik maak een huisje voor al m'n rotzooi maar uiteindelijk edit ik maar wat items in voor die bibliotheek oid. Creepers heb ik ook een pesthekel aan dus speel ik meestal op peaceful.
Ik zoek dus redenen om het spel alsnog te kopen.(alleen achterkant nooit afgemaakt)
![]()
![]()
Zag MC er maar zo uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
Voxels + Zelda + Minecraft = Epic Win.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zo uit de hand is dat toch niet? Ik heb al een put gegraven waar die boot verticaal ruim in zou passen, maar dat was voordat ik invedit ontdekte. Ik zou best wel mensen willen helpen met projectjes maar ik kan het niet echt voor me zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:46 schreef mschol het volgende:
ik heb ooit volledig uit de hand (aan de hand van wat lange afstandsfoto's) een maersk container schip na gebouwd(alleen achterkant nooit afgemaakt)
Heb het spel inmiddels al maanden niet meer gespeeld.If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.![]()
Telegraaf fail..
Kan je nieuwe commands op de server?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gebruik dit: /xp naam Hoeveelalleen 1.9.5
die komt toch weer terug in 1.0 als drumpie de creative map terugzet?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit volledig uit de hand (aan de hand van wat lange afstandsfoto's) een maersk container schip na gebouwd(alleen achterkant nooit afgemaakt)
[ afbeelding ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Volgens mij komt de creative niet terug. Er komen dacht ik 2 nieuwe maps. Ook ivm grotere kans op bugs met mapedges enzo. En omdat is leuker.
Merendeel was ook voor.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik wil ook een keer een groot project maken, een boot idd ofzo, maar hoe doen jullie dat? Schematics of blueprints?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan, maar dan is het meer namaken toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil ook een keer een groot project maken, een boot idd ofzo, maar hoe doen jullie dat? Schematics of blueprints?
Leukste is gewoon beginnen en aanpassingen maken waar nodig.![]()
![]()
Maar... Ik kan niet eens een bal/cirkel makenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kan, maar dan is het meer namaken toch?
Leukste is gewoon beginnen en aanpassingen maken waar nodig.
Dan zoek je op hoe, staan genoeg plaatjes van overal.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar... Ik kan niet eens een bal/cirkel maken![]()
Volgens mij was die dinnerbone al in het bezit van 1.0 maar moest ie het een beetje stil houden. Die ging ook naar minecon dacht ik.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:53 schreef RickoKun het volgende:
Lorrleies kom es bij opa rickokun op schootjen![]()
![]()
Diamond pijlen lijkt me beter idee dan, instant kill!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef vogelkooi het volgende:
Door durability? kan je dan ook diamond bows maken?![]()
![]()
Als één diamond 800 pijlen is wel ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Diamond pijlen lijkt me beter idee dan, instant kill!
TJV had gelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kon het niet laten om weer bezig te gaan met een nieuwe map
Maar dit wordt een korte simpele map waar je je in een kamer zo lang mogelijk moet verdedigen tegen monsters, dus wordt niet heel veel werk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef gogosweden het volgende:
kut
Ik dacht dat het die code was van plexx![]()
uit de hand => zonder bouwvoorbeelden of externe tools..quote:Op woensdag 16 november 2011 03:20 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Zo uit de hand is dat toch niet? Ik heb al een put gegraven waar die boot verticaal ruim in zou passen, maar dat was voordat ik invedit ontdekte. Ik zou best wel mensen willen helpen met projectjes maar ik kan het niet echt voor me zien.
Heb het spel inmiddels al maanden niet meer gespeeld.
enige wat ik niet 100% zeker meer weet of ik het ruim + water helemaal zelf heb weggehaald.. volgens mij is alleen water door drumpie weggehaald met WE![]()
pak een plaatje uit google (of meerdere desnoods) erbij en ga vanaf daar het uit proberen..quote:Op woensdag 16 november 2011 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil ook een keer een groot project maken, een boot idd ofzo, maar hoe doen jullie dat? Schematics of blueprints?![]()
quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Matig matig.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Voor Nvidia users.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.minecraftforum(...)ft-for-nvidia-users/
Anti-aliasing
Edit:
http://itunes.apple.com/nz/app/id479516143?mt=8
Nu al?![]()
Oooh iPhonequote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voor Nvidia users.
Edit:
Nu al?![]()
![]()
Ik zie hem nog niet in de EU storequote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voor Nvidia users.
Edit:
Nu al?![]()
![]()
Nee volgens mij heb je zelf alles met sponges gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de hand => zonder bouwvoorbeelden of externe tools..
enige wat ik niet 100% zeker meer weet of ik het ruim + water helemaal zelf heb weggehaald.. volgens mij is alleen water door drumpie weggehaald met WEIf not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voor Nvidia users.
Edit:
Nu al?![]()
MINE?
..mine?
MinemineMINE!http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef maurisioo het volgende:
Als jullie toch bezig zijn met beoordelen, wat vinden jullie van dit:
[ link | afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 16-11-2011 21:51:35 ]![]()
Je zou een giga trap naar buiten verwachten ofzo. Tapijtje is wel cool.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
ah ja ik zal die twee gangen wel samenvoegen had eerst namelijk andere ideeen ervoorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Je zou een giga trap naar buiten verwachten ofzo. Tapijtje is wel cool.![]()
ahquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef DutchSpike het volgende:
Morgen Minecraft: Pocket Edition in de iTunes EU store.![]()
![]()
Volgens mij geen rails en redstone
Hoi ik kan weer posten gr grNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
alleen voor nvidia gebruikersquote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.minecraftforum(...)ft-for-nvidia-users/
Anti-aliasing![]()
![]()
wasda?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef maurisioo het volgende:
Als jullie toch bezig zijn met beoordelen, wat vinden jullie van dit:
[ link | afbeelding ]i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
ja toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom nazi´s? Waren die ook groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar?!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef dnbrainwash het volgende:
Hallon, ik ook. Lekker gek doen bij skrillex.![]()
Je zou met een knop kunnen werken, loopje erachter.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:05 schreef maurisioo het volgende:
is er toevallig iemand iets beter in redstone dan ik, zou die dan even naar dit kunnen kijken:
[ link | afbeelding ]
ik wil eigenlijk dat als je een hendel overhaald, dat dan die dispensers beginnen te schieten, en dan door blijft schieten tot de pijlen op zijn.
IP:109.72.41.16
oja, het is wat druk door die mobspawners![]()
moet je dan wel weer handmatig resettenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:06 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je zou met een knop kunnen werken, loopje erachter.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Kan ook, maar het gaat er vooral om dat er wegens ruimtegebrek niet veel mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 13:06 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je zou met een knop kunnen werken, loopje erachter.![]()
Volgens mij is het een soort adventure map dus dan is dat niet zo erg.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
moet je dan wel weer handmatig resettenMet een lever zal het groter worden (denk ik).quote:Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kan ook, maar het gaat er vooral om dat er wegens ruimtegebrek niet veel mogelijkheden zijn![]()
Hmm, ik ben nu zover dat het werkt, maar kan hem niet resetten. Hoe reset je een repeaterclock?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kapotslaan en opnieuw neerzetten.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:57 schreef TJV het volgende:
Hmm, ik ben nu zover dat het werkt, maar kan hem niet resetten. Hoe reset je een repeaterclock?![]()
![]()
Da's niet leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:58 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kapotslaan en opnieuw neerzetten.
Je kan het signaal ook blokkeren door een stukje redstone in een kuiltje te leggen en er met een sticky piston een blok overheen te schuiven. Dan hoef je niets kapot te maken.quote:![]()
Ik was het net aan het typen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan het signaal ook blokkeren door een stukje redstone in een kuiltje te leggen en er met een sticky piston een blok overheen te schuiven. Dan hoef je niets kapot te maken.![]()
![]()
ahquote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan het signaal ook blokkeren door een stukje redstone in een kuiltje te leggen en er met een sticky piston een blok overheen te schuiven. Dan hoef je niets kapot te maken.![]()
![]()
Ik was al bezig met pistons maar hier had ik nog niet aan gedacht, thanks.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan het signaal ook blokkeren door een stukje redstone in een kuiltje te leggen en er met een sticky piston een blok overheen te schuiven. Dan hoef je niets kapot te maken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
weet iemand wat ik moet doen, ik heb geen texturepack maar heb wel 2 mods: toomanyitems en die minimap modi gave my bitch a comment
yhea
Heb je java x64? Verhelpt het bij veel mensen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef cool15 het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand wat ik moet doen, ik heb geen texturepack maar heb wel 2 mods: toomanyitems en die minimap mod![]()
![]()
hoe zie ik dat?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:46 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Heb je java x64? Verhelpt het bij veel mensen.
-edite-
laat maar gevonden thx
[ Bericht 3% gewijzigd door cool15 op 17-11-2011 15:07:50 ]i gave my bitch a comment
yhea
ziet er wel leuk uit, maar ben druk vanavondquote:Op donderdag 17 november 2011 14:58 schreef maurisioo het volgende:
Het leek me leuk om vanavond die map waar ik mee bezig ben geweest te spelen. Ik weet niet of er mensen belangstelling voor hebben? Anders maak ik zometeen even een mooie post erover.
het begin: (de rest zie je daar wel, is niet heel erg mooi dus)
[ link | afbeelding ]Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling![]()
Poll: Wanneer moet er weer iets komen en wat?
• Vanavond, zombiemap
• Vanavond, skyblocks
• Morgenavond, zombiemap
• Morgenavond, skyblocks
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Die zombiemap is net nieuw, en die Skyblocks zijn gewoon een stuk of 10/15 zwevende eilanden. Iedereen krijgt een eiland en dan pvp.![]()
![]()
doet het nog steeds niet, en het is echt irritant, elke 30 secondeni gave my bitch a comment
yhea
alles weggooien uit roaming en opnieuw instalerenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef cool15 het volgende:
doet het nog steeds niet, en het is echt irritant, elke 30 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling![]()
Morgenavond? Hopelijk is drumpie dan gewoon up.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef maurisioo het volgende:
Poll: Wanneer moet er weer iets komen en wat?
• Vanavond, zombiemap
• Vanavond, skyblocks
• Morgenavond, zombiemap
• Morgenavond, skyblocks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die zombiemap is net nieuw, en die Skyblocks zijn gewoon een stuk of 10/15 zwevende eilanden. Iedereen krijgt een eiland en dan pvp.![]()
![]()
ah dacht dat dat wel tot overmorgen zou duren.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Morgenavond? Hopelijk is drumpie dan gewoon up.
nouja alleen vanavond dan![]()
![]()
ligt eraan hoe snel bukkit uit is hequote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Morgenavond? Hopelijk is drumpie dan gewoon up.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef Alstead het volgende:
[..]
alles weggooien uit roaming en opnieuw instalerenben nu bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
Oja, als je optimaal op mijn server wil spelen, kun je het best RC2 downloaden. Met Pre 6 krijg je namelijk nog wel een wat errors.![]()
![]()
Ik kom er nu niet eens in.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb met mender besproken dat we gewoon de map upgooien en de oude banlist er ff doorheen knallen. Morgenavond is in iedergeval mender er en jij mischien ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ligt eraan hoe snel bukkit uit is he![]()
ik heb morgenavond speciaal vrijgehouden!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik heb met mender besproken dat we gewoon de map upgooien en de oude banlist er ff doorheen knallen. Morgenavond is in iedergeval mender er en jij mischien ook?maar vanaf een uur of 18 ben ik pas on, meld maar op skype wanneer die troep on is
Morgen na werk ga ik even servertje maken en map zoeken met plains als spawn voor wat bouwgrond, dan wacht ik tot mender ook thuis is (ik woon 5 min fietsen hij een eind rijden) en dan gaat hij up. Ik ben voor de rest heel de avond weg. (wij zijn rond half 4 klaar met werken, met wat geluk eerder)quote:Op donderdag 17 november 2011 15:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb morgenavond speciaal vrijgehouden!maar vanaf een uur of 18 ben ik pas on, meld maar op skype wanneer die troep on is
![]()
kijk nu al uitquote:Op donderdag 17 november 2011 15:41 schreef maurisioo het volgende:
ach pech gehad ik ga vanavond gewoon die zombiemap hosten klaar komt zo een mooie post
Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
zombiesurvival, lekker orgineelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
![]()
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond! De langverwachte map: The Bunker!
Aanvang: 20:15 uur, met een kopje koffie en appeltaart
Start: 20:30 uur
Nou hoe gaat het, je begint in een grote kamer met allemaal chests. Heel leuk allemaal, helaas mag je er maar één pakken! Je hebt keuze uit een chest met een boog of met zwaard.
Daarna gaat iedereen de trap af naar beneden, waar het begint!
Een paar regels:
- Slopen mag niet
- Bouwen alleen met het ene dirtblockje dat je krijgt, die je wel mag slopen
(het is niet de bedoeling om daarmee ingangen te blokkeren!)
- Als er staat dat je bij een chest moet betalen, dan betaal je: Stelen = een ban!
- Ga andere spelers niet lastigvallen, anders krijg je ook gewoon een ban
Als er meer dan 8 spelers zijn, komt er een regel bij:
- dood = dood! Hierna mag je niet meer meespelen.
Iedereen is welkom!
IP: 109.72.41.16
oja, graag even PM als je mee wilt doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
*twijfelt* Nee, ik moet even zelda spelen voordat minecraft uitkomt enzo.![]()
![]()
Vertel Lies maar ff dat ze haar geluid uit moet zetten.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
In de OP staan geen links naar mods.
Weet iemand een goede site voor mods?De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw![]()
Minecraftforum.netIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Screenshots:kan je het ook als survival map krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond! De langverwachte map: The Bunker!
Nou hoe gaat het, je begint in een grote kamer met allemaal chests. Heel leuk allemaal, helaas mag je er maar één pakken! Je hebt keuze uit een chest met een boog of met zwaard.
Een paar regels:
- Slopen mag niet
- Als er staat dat je bij een chest moet betalen, dan betaal je: Stelen = een ban!
Iedereen is welkom!
oja, graag even PM als je mee wilt doeni gave my bitch a comment
yhea
Het is wel bedoeld voor meerdere personen, maar ik ga hem, als het vanavond goed gaat, op minecraftforum.net zetten. Dan zal ik de link gelijk hier wel plaatsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef cool15 het volgende:
[..]
kan je het ook als survival map krijgen![]()
![]()
Bukkit is er toch niet zo snel? Verder had Tom een mooie plain map voor survival, creative zet ik er gewoon op (voorlopig) omdat die fucking baas is.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Morgen na werk ga ik even servertje maken en map zoeken met plains als spawn voor wat bouwgrond, dan wacht ik tot mender ook thuis is (ik woon 5 min fietsen hij een eind rijden) en dan gaat hij up. Ik ben voor de rest heel de avond weg. (wij zijn rond half 4 klaar met werken, met wat geluk eerder)If not now, then when.![]()
Ik vind het eigenlijk leuker met een random seed, maar dat ben ikquote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bukkit is er toch niet zo snel? Verder had Tom een mooie plain map voor survival, creative zet ik er gewoon op (voorlopig) omdat die fucking baas is.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Wat is het verschil tussen een random seed en een seed die al bekend is? Speelt hetzelfde toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk leuker met een random seed, maar dat ben ik
Pocket edition IOS is binnen!http://www.syfy.com/tinman/oz/
die seed die jij wil heb heel veel vreemde caves, en is dus buiten het normale.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een random seed en een seed die al bekend is? Speelt hetzelfde toch?
Als je een random seed pakt of desnoods iedereen hier een cijfer laat noemen en dat bijmekaar als een seed gebruikt is veel orginelerWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik heb zomaar het vermoeden dat elke seed evenveel vage constructies bevat, maar dat je dat niet altijd bij de spawn aan zult treffen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die seed die jij wil heb heel veel vreemde caves, en is dus buiten het normale.
Als je een random seed pakt of desnoods iedereen hier een cijfer laat noemen en dat bijmekaar als een seed gebruikt is veel orginelerIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
zit wel wat in.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat elke seed evenveel vage constructies bevat, maar dat je dat niet altijd bij de spawn aan zult treffen.
Hoewel de kans me ook groter lijkt dat als er al vage constructies bij de spawn zijn, dat dat ook in de rest van de map zal zittenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nu al?quote:![]()
Ik ga er maar vanuit dat de terrain generator zo gemaakt is dat uiteindelijk alle seeds evenveel rare dingen bevatten, maar het zou inderdaad kunnen dat de ene seed wat meer bergen heeft dan de ander. Deze seed heeft trouwens ook grote vlaktes, een ENORME oceaan, nog meer bergen, een grote desert en flink wat swamp. Alleen dat swamp is zo kut he.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zit wel wat in.
Hoewel de kans me ook groter lijkt dat als er al vage constructies bij de spawn zijn, dat dat ook in de rest van de map zal zittenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
swamp was opzich best leuk, maar nu met dat gore water en gras zie je mij daar niet vrijwillig lopenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat de terrain generator zo gemaakt is dat uiteindelijk alle seeds evenveel rare dingen bevatten, maar het zou inderdaad kunnen dat de ene seed wat meer bergen heeft dan de ander. Deze seed heeft trouwens ook grote vlaktes, een ENORME oceaan, nog meer bergen, een grote desert en flink wat swamp. Alleen dat swamp is zo kut he.
Zelfde verhaal. We gaan samen wel iets epics zoeken, met ome Plexie.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
swamp was opzich best leuk, maar nu met dat gore water en gras zie je mij daar niet vrijwillig lopenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
deal!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Zelfde verhaal. We gaan samen wel iets epics zoeken, met ome Plexie.
ver van de spawn, dat dan weer wel
Groot eigen imperium bouwen, bazige mobtraps, compleet zelfverzorgend enorme farms, ondergrondse complexen, alles!![]()
Wel legit ok?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
deal!
ver van de spawn, dat dan weer wel
Groot eigen imperium bouwen, bazige mobtraps, compleet zelfverzorgend enorme farms, ondergrondse complexen, alles!
hebben we ooit gecheat dan op die oude drumpie survival map?quote:
Tevens enorme slimefarm bouwen, zodat we lekker met pistons en redstone kunnen kloten enzoWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
dat is dan ook het enigstequote:Op donderdag 17 november 2011 17:01 schreef RickoKun het volgende:
Losers swamps zijn ownage want klei.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
[ link | afbeelding ]
Screenshots:Door jullie slowchat is mijn mooie post niet meer te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond! De langverwachte map: The Bunker!
Een paar regels:
- Slopen mag niet
Iedereen is welkom!
oja, graag even PM als je mee wilt doen
En heb verder alleen nog maar van Mordecai en Lorrelies gehoord dat ze meedoen. Waar blijft de rest?![]()
![]()
Klinkt goeeeeeeeed.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hebben we ooit gecheat dan op die oude drumpie survival map?
Tevens enorme slimefarm bouwen, zodat we lekker met pistons en redstone kunnen kloten enzoIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja toch?Ahhh, want om zombies nu te gaan vergelijken met nazi's, zombies willen alleen maar knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
ja maar ik vind spinnen wel op nazi's lijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ahhh, want om zombies nu te gaan vergelijken met nazi's, zombies willen alleen maar knuffelen.![]()
![]()
Je bedoeld epic ch3at0n?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe mee met het plan van Tom en gogo
*gniffel*http://www.syfy.com/tinman/oz/
SSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Je bedoeld epic ch3at0n?
*gniffel*It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
Wat dacht je van dit in de serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van dit in de serverAls je het uitgraaft, supervet toch? gogo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan wel ja, Maar het is een hele generated mapquote:Op donderdag 17 november 2011 17:50 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je het uitgraaft, supervet toch? gogo!![]()
![]()
'JaimyLeeWereld'quote:Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef Berend. het volgende:
Wat voor seed krijgt Drumpie? Misschien handig om nu te beslissenNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Rol allemaal met je hoofd over het toetsenbord, de eerste 5 inzendingen in een poll en dan kiezen.
98765 tryu7 iyt rtfgyhuuy tuyFear is the grease of society.![]()
rfvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv6u7yt5rf4v nujmuyjaimyleeiseenheld67httgb56yrt5fv4rfquote:Op donderdag 17 november 2011 18:01 schreef vogelkooi het volgende:
Rol allemaal met je hoofd over het toetsenbord, de eerste 5 inzendingen in een poll en dan kiezen.
98765 tryu7 iyt rtfgyhuuy tuyNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Als je dat middelste niet met je neus hebt getypt telt het niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:02 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
rfvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv6u7yt5rf4v nujmuyjaimyleeiseenheld67httgb56yrt5fv4rf![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Screenshots:Wie doet er nog meer mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond! De langverwachte map: The Bunker!
Een paar regels:
- Slopen mag niet
Iedereen is welkom!
oja, graag even PM als je mee wilt doen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe mee met het plan van Tom en gogo
ik ga alleen maar een mobtrap gravenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:50 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je het uitgraaft, supervet toch? gogo!de laatste tijd iets teveel zitten hakken
dit ja,quote:
Maar mijn TP en vanish powersss heb ik wel toch?
Nee alleen tab werkt bij jou.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik ga alleen maar een mobtrap gravende laatste tijd iets teveel zitten hakken
[..]
dit ja,
Maar mijn TP en vanish powersss heb ik wel toch?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Shit zeg. Ik dacht ik gebruik mijn linkeroogbal, is het nog niet goedquote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je dat middelste niet met je neus hebt getypt telt het niet.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Je kunt meedoen als je wilquote:Op donderdag 17 november 2011 18:38 schreef cablegunmaster het volgende:
interessantdat concept van "the bunker"
.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat dit nog niet getest is (in twee dagen gemaakt, dus) en dat er dus wel verbeter punten kunnen zijn.![]()
ik kan niet andere dingenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je kunt meedoen als je wil
Maar ik moet er wel bij zeggen dat dit nog niet getest is (in twee dagen gemaakt, dus) en dat er dus wel verbeter punten kunnen zijn.
Redacted![]()
he jammerquote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan niet andere dingen![]()
Speciaal voor Victor. ANDEREN NIET KLIKKEN ALSJEBLIEFT, DANKJEWEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef TJV het volgende:
Speciaal voor Victor. ANDEREN NIET KLIKKEN ALSJEBLIEFT, DANKJEWEL.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik klikte![]()
![]()
Speciaal voor Victor. ANDEREN NIET KLIKKEN ALSJEBLIEFT, DANKJEWEL.had wel in een pm gemogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor trucje? :dquote:Op donderdag 17 november 2011 18:37 schreef MineraalWater het volgende:
Tevens heb ik nog een trucje voor je victor als je/we weer gaan hakkenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee joh, we gaan niet glitchen.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Omdat.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef maurisioo het volgende:
TJV, Gogo en Plexcon waarom doen jullie vanavond niet mee?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik kom wel ff buurten. Maar weet niet of ik meedoe.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef maurisioo het volgende:
TJV, Gogo en Plexcon waarom doen jullie vanavond niet mee?
Op de ipad 2 ziet pocket edition er cool uit. Speelt lekker soepel..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Op mijn sensation xe is het ook wel tof, maar besturing is en blijft kut.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Op de ipad 2 ziet pocket edition er cool uit. Speelt lekker soepel..![]()
Speciaal voor Victor. ANDEREN NIET KLIKKEN ALSJEBLIEFT, DANKJEWEL.bugs ftw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer dat je nu nog niet anderen kan joinen. Alleen op je eigen netwerk..
En nu kom ik er niet meer in. En dat moet dan als release uitgegeven worden?
Dit ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:59 schreef RickoKun het volgende:
zie maar da tjullie gaan glitchen ik grief jullie huisen tot de grond a zemmelsIf not now, then when.![]()
Ik wil Saints Row 3!
Jij loopt te janken omdat je wat xp kwijt bent. As usual.quote:QFT.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil neuken
maarja, dat zal ook nog wel even durenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
dikke dissssss van mijn mattiequote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij loopt te janken omdat je wat xp kwijt bent. As usual.
[..]
QFT.
Ben benieuwd wat ze nog gaan uitbreiden aan die pocket edition.
Morgen d-day!http://www.syfy.com/tinman/oz/
moet je horen wie het zegtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Update? Morgen komt de final release uit!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef tuut-chips het volgende:
YO Xbox LIVE is even niet beschikbaar.
Waar zitten jullie allemaal en wat is de laatste update?![]()
Ja maar die is er nu nog niet hèquote:Op donderdag 17 november 2011 21:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Update? Morgen komt de final release uit!![]()
![]()
Step one: plug in power cable, push power button.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:22 schreef tuut-chips het volgende:
Pff m'n scherm blijft zwart als ik een server join
Gewoon ff .minecraft map wissen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
moet je horen wie het zegtJe bent een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
amenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Mordecai het volgende:
Het schijnt dat het leven een spelletje is en iedereen maar een karakter isWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Spullen in die chests lagen voor het oprapen..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef maurisioo het volgende:
maar ik ga morgen nog wel heel wat aan die map veranderen verwacht ik, was nu veel te chaotisch.
Verder zou het tof zijn als je niet terug kan naar het begin en geen veilige plek hebt
Suikoden heerst![]()
wij zijn DE opperbazen!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
AGJA IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
FUCKK YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Word vet met Tom En Victor![]()
![]()
wat zullen we opzoeken btw? bergen? plat gras met water? sneeuw? woestijn?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Het vierbiomespunt!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
18:15 voor genodigden.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoelaat gaat de server morgen open !?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
zou wel chill zijn.quote:
Ik stem voor bergen / iets vlakker land. Als het maar bij een rivier of zee ligt (liefst zee)
3K blocks van de spawn of verder
wat vinden jullie?
Is goed, we gaan wel zoeken als ie online is. Ik ben rond een uur of 7 online morgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou wel chill zijn.
Ik stem voor bergen / iets vlakker land. Als het maar bij een rivier of zee ligt (liefst zee)
3K blocks van de spawn of verder
wat vinden jullie?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik zal ook pas rond 7 uur komen, iets met school tot 18 uurquote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Is goed, we gaan wel zoeken als ie online is. Ik ben rond een uur of 7 online morgen.
Iemand ervaring met minecraft lag bij een 64 bit systeem?
Ik heb er eentje met een i3 processor, en intel hd graphics, san andreas speelt die goed af maar minecraft ho maar!
Ik kreeg een keer een reactie dat ik iets moest switchen wat betreft cpu en video kaart???
Dat minecraft dit in tegenstelling tot andere spellen niet automatisch doet??
Iemand enig idee wat hiermee bedoeld word en wat ik moet doen..
en anders, wat ik anders nog kan doen?![]()
Probeer Java eens wat meer geheugen toe te wijzen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kan ik ook op die FOK!Server spelen? Tot nu toe voornamelijk SSP gespeeld maar SMP lijkt me ook wel es tof. En mag je dan griefen?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Jep, drumpie.nlIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: