Tromsų. Ben bang dat het minimaal tot maart blijft liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar? Hier bij mij ook trouwens
jij wel lulquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:56 schreef SeanFerdi het volgende:
ik zit vanaf zaterdag met 28 graden en een zonnetje aan het strand
Wtfquote:Op dinsdag 15 november 2011 06:38 schreef detulp050 het volgende:
In Leeuwarden sneeuwt het(althans, volgens teletekst 705)
Ga fietsen, krijg je het vanzelf warm. 12km en dan een snorfietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:15 schreef Yreal het volgende:
Ik heb net 12km door de polder gereden op mijn snorfiets en het is FACKING KOUDVorige week was het nu toch nog wel prima te doen, graadje of 10 ofzo 's nachts. Maar nu, fuuuuck. Zonder motorpak wil ik nu echt niet meer rijden
![]()
Snorfiets maar weer opbergen, had hem net gemaakt maar met deze kou...
Niet van De Elementen: Onstuimige Aardequote:
Ik doe mn bestquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet van De Elementen: Onstuimige Aarde
dan kleed je je toch wat warmerquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef alors het volgende:
gvd ja wat is het ondraaglijk koudik kan daar zo slecht tegen he. Sta ik 5 minuten bij de halte en ben meteen zo koud dat ik de hele dag ook niet meer warm wordt
Lange hete zomer where art thou?
Zegt het begrip seizoenen je iets?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef alors het volgende:
gvd ja wat is het ondraaglijk koudik kan daar zo slecht tegen he. Sta ik 5 minuten bij de halte en ben meteen zo koud dat ik de hele dag ook niet meer warm wordt
Herkenbaar. Terechte klacht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:31 schreef Drinky het volgende:
Kk leuker ik wil myne jas terug hogere kanner
Duurt zeker 5 tot 10 minuten voordat de auto lekker warm isquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:53 schreef dnbrainwash het volgende:
Terechte klacht, er zat een laagje ijs over mijn zadel.
Overigens, mensen die met de auto naar hun werk gaan en zeuren over hoe koud het wel niet is.
De auto 10 minuten van te voren al aanzettenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Duurt zeker 5 tot 10 minuten voordat de auto lekker warm is
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zegt het begrip seizoenen je iets?
Juist lekker op het terras zitten met een pot bier en genieten van al het vrouwelijk schoon dat schaarsgekleed voorbij komt geslenterd!quote:
Hihi, gekke meidquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist lekker op het terras zitten met een pot bier en genieten van al het vrouwelijk schoon dat schaarsgekleed voorbij komt geslenterd!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist lekker op het terras zitten met een pot bier en genieten van al het vrouwelijk schoon dat schaarsgekleed voorbij komt geslenterd!
Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lange hete zomer? Ben jij dit jaar van april tot oktober ergens op de evenaar geweest? Wij hebben hier in Nederland een heerlijke zomer gehad zonder achterlijke temperaturen. Zomers horen zacht te zijn en winter belachelijk streng.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef alors het volgende:
Trolololoquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Lange hete zomer? Ben jij dit jaar van april tot oktober ergens op de evenaar geweest? Wij hebben hier in Nederland een heerlijke zomer gehad zonder achterlijke temperaturen. Zomers horen zacht te zijn en winter belachelijk streng.
Ik kan niet wachten op temperaturen van -20 en nog lager, heerlijk is dat. Warme chocolademelk, rookworsten, stoofschotels en natuurlijk gevaarlijke situaties op de weg
Liever gehaktballen dan rookworsten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Lange hete zomer? Ben jij dit jaar van april tot oktober ergens op de evenaar geweest? Wij hebben hier in Nederland een heerlijke zomer gehad zonder achterlijke temperaturen. Zomers horen zacht te zijn en winter belachelijk streng.
Ik kan niet wachten op temperaturen van -20 en nog lager, heerlijk is dat. Warme chocolademelk, rookworsten, stoofschotels en natuurlijk gevaarlijke situaties op de weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Fetish?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet trollende, ik hou niet van warm weer. Voor mij was het dus echt een heerlijke zomer. Jammer voor de zonaanbidders, ik gun het jullie echt wel, maar afgelopen zomer was voor mij perfect. 2012 Weer hogere temperaturen.quote:
Nope, ik heb gewoon liever kou dan hitte.quote:
Voor mij de lente, veel aangenamer.quote:
We hebben nog 2 seizoenen...quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet trollende, ik hou niet van warm weer. Voor mij was het dus echt een heerlijke zomer. Jammer voor de zonaanbidders, ik gun het jullie echt wel, maar afgelopen zomer was voor mij perfect. 2012 Weer hogere temperaturen.
Wat, hij is echt niet de enige hoor. Een goeie koude winter, heldere luchten met een mooi zonnetje, sneeuw of ijs, en een goeie mok chocolademelk bij de kachel.quote:
Ik heb geen fiets, die wordt alleen maar gejat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ga fietsen, krijg je het vanzelf warm. 12km en dan een snorfiets
Ken je net zo goed zo door naar eindbestemmingquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets, die wordt alleen maar gejat.
12km snorfiets en trein, of 60km op de motor. Totdat er sneeuw ligt, dan op de crossmotor naar het station
60 km op de snorfietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:30 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ken je net zo goed zo door naar eindbestemming
Crossmotor ken toch welquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
60 km op de snorfietseens maar nooit meer
Kan, Kan. Nog steeds niet ideaal voor de lange afstand, dus zolang de treinen blijven rijden liever niet.quote:
Owja 'hier'...quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:39 schreef hugecooll het volgende:
Er kwam hier net gewoon iemand in alleen een korte broek binnenwandelen
Trololololololololol.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef beelz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat, hij is echt niet de enige hoor. Een goeie koude winter, heldere luchten met een mooi zonnetje, sneeuw of ijs, en een goeie mok chocolademelk bij de kachel.![]()
Al die zeikwijven die het nu al koud hebben mogen van mij doodvriezen als het echt -10 wordt, zijn we ook weer van al dat gemopper verlost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |