Ging aardig, we warne zelfs een paar keer topsquad.... maar die Amerikaan man, wtf was dat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:28 schreef Catkiller het volgende:
Vanavond ging het best toch, tot er een Amerikaan tussen kwam
Gaan we doen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:35 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha, zou wel lekker zijn heb nog wat te unlocken.. Afgelopen Zaterdag zat ik bij Mimaaa in de chopper. Ik als gunner is hoop kills binnen harken en vehicles slopenDe unlocks stroomden binnen!
Wij speelde voor de eerste keer samen, dat is altijd ff wennen. Zelf heb ik die ribbon nu een keertje of 70 gok ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef 67Impala het volgende:
Meestal als wij (PS3) spelen met 4 FOK!kers zijn wij vrijwel altijd Ace Squad.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja ik vermaak mij voorlopig nog met 3 haha.
Ben ook net begonnen en bel al blij dat er geen killstreaks zijn.
Hoe bedoel je killstreaks?quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja ik vermaak mij voorlopig nog met 3 haha.
Ben ook net begonnen en bel al blij dat er geen killstreaks zijn.
Dit dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij blij is dat er geen killstreaks in BF3 zitten, die wel in MW/COD zitten
Ooh als je 3 kills maakt (achter elkaar, zonder dood te gaan) krijg je een turret.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet wat killstreaks in CoD inhouden vandaar dat ik het vraag.
Ik zal het aangeven!quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Meld even wanneer, wellicht dat ik ook gezellig mee doe!
Jep, eiland met een verhaal:quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wake Island zat toch ook in Battlefield 1943?
quote:De VS annexeerde Wake in 1899 voor een kabelstation voor de trans-pacific-kabel. Een belangrijke luchtmacht- en marinebasis werd aangelegd in 1940-1941. In december 1941 werd het eiland ingenomen door de Japanners en deze wisten dit vast te houden tot het einde van de Tweede Wereldoorlog. Op 7 oktober 1943 executeerden zij 100 Amerikaanse gevangenen op Wake Island.
Haha ja dat ving ik ook nog op ja!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ging aardig, we warne zelfs een paar keer topsquad.... maar die Amerikaan man, wtf was dat?YOU GUYS DONT UNDERSTAND HOW IT IS TO BE RICH, MY DAD JUST GAVE A 100 MILLION DOLLARS TO MY SCHOOL MAN, YEAH I AM NOT RICH BUT MY FAMILY IS BUT WE CANT TOUCH OUR MONEY BECAUSE YOU GUYS DONT KNOW HOW IT WORK
Echt wat de neuk.
Dat is geen BF3 map.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:37 schreef Tjaapo het volgende:
Yo Munn1k op 3 van je top 3 moet je atacama desert zetten! Daar ownde onze "oude" FOK-squad zwaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |