Ben jij nou zo dom?quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:27 schreef Gewas het volgende:
Ik zie dat mijn PS3 naam nog niet toegevoegd is aan de OP, nog maar een keer dan: Stefan88_W
quote:Voordat je reageert
Als je nou ziet dat je nick niet in de OP komt na meerdere malen posten DM/PM de GAM mods dan even. We lezen niet altijd elke pagina na om te zoeken naar mensen die hun nick in de OP willen en de TS ziet het ook vaak genoeg over het hoofd.
R3quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:40 schreef Gewas het volgende:
Valt wel mee hoe dom ik ben, is de tweede keer dat ik hem hier neerzet.![]()
"Als je nou ziet dat je nick niet in de OP komt na meerdere malen posten..."
Maarre.. weet iemand hoe je de cockpitview uitzet als je in een jet zit? Dat kon ik BF2 in ieder geval wel.
Meld even wanneer, wellicht dat ik ook gezellig mee doe!quote:Op dinsdag 15 november 2011 03:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Was schuldig![]()
Broertje had mijn Xbox naar zijn kamer gesleept omdat die van hem last kreeg van 'The circle of death'En had weinig zin om alles weer uit te pluggen en weer te installeren. Binnenkort maar eens een Marathon houden
Al denk ik niet dat ik daar goed in ben. De geest wil en kan wel maar het lichaam begint na een aantal uur verlammingsverschijnselen op te lopen
Nog steeds zoekende naar de ideale gamepositie
Leuk is dat hea?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:09 schreef Vinno het volgende:
Grand Bazaar trouwens een potje K/D van 21 - 1.
Heerlijk was het toen een berichtje van iemand kreeg met "cheater"
Haha, ik zat nog wel te kijken ja, zag inderdaad Skyrim staanquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Leuk is dat hea?!Ik stuur altijd iets terug in de trant van Internetheld. Had ooit met BC2 een hele discussie die zichzelf beter vond omdat hij lvl 50 was en het niet kon hebben dat ik hem zwaar ownde met mijn Shotgun en balletjes
![]()
Overigens mijn welgemene excuses dat ik gisteravond er niet was... Nu jeukt het nog meer om een paar potjes te spelen
Ik kreeg me broer niet weg.. Geef hem groot gelijk overigens aangezien ik meestal de PS3 claim. Hopelijk vanavond weer paar potjes ownen. Kijken of ik zowaar eindelijk de MAV kan unlocken met recon.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha, ik zat nog wel te kijken ja, zag inderdaad Skyrim staan
Mijn top 3 op conquest: Operation Metro, Kharg Island en Noshr Canals of Seine Crossing kan niet helemaal kiezen wat op 3 komt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had Mauzizz nog een paar keer te pakken gister. Ben er overigens nog niet wat ik de fijnste map vind, vind ze vergeleken met BC2 nog steeds behoorlijk chaotisch.
Kom maar een keer bij mij in de Heli zitten, dan word je verliefd!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:31 schreef 67Impala het volgende:
Ben niet helemaal van de voertuigen om eerlijk te zijn. Maar op Kharg en Noshur vind ik het gewoon vet om ze te slopenOp Kharg Island is trouwens de strijd om B & C ook altijd episch! Jammer dat sommige mensen altijd tussen A & B heen en weer rennen i.p.v. mij te helpen
Haha, zou wel lekker zijn heb nog wat te unlocken.. Afgelopen Zaterdag zat ik bij Mimaaa in de chopper. Ik als gunner is hoop kills binnen harken en vehicles slopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kom maar een keer bij mij in de Heli zitten, dan word je verliefd!
Ging aardig, we warne zelfs een paar keer topsquad.... maar die Amerikaan man, wtf was dat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:28 schreef Catkiller het volgende:
Vanavond ging het best toch, tot er een Amerikaan tussen kwam
Gaan we doen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:35 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha, zou wel lekker zijn heb nog wat te unlocken.. Afgelopen Zaterdag zat ik bij Mimaaa in de chopper. Ik als gunner is hoop kills binnen harken en vehicles slopenDe unlocks stroomden binnen!
Wij speelde voor de eerste keer samen, dat is altijd ff wennen. Zelf heb ik die ribbon nu een keertje of 70 gok ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef 67Impala het volgende:
Meestal als wij (PS3) spelen met 4 FOK!kers zijn wij vrijwel altijd Ace Squad.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja ik vermaak mij voorlopig nog met 3 haha.
Ben ook net begonnen en bel al blij dat er geen killstreaks zijn.
Hoe bedoel je killstreaks?quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja ik vermaak mij voorlopig nog met 3 haha.
Ben ook net begonnen en bel al blij dat er geen killstreaks zijn.
Dit dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij blij is dat er geen killstreaks in BF3 zitten, die wel in MW/COD zitten
Ooh als je 3 kills maakt (achter elkaar, zonder dood te gaan) krijg je een turret.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet wat killstreaks in CoD inhouden vandaar dat ik het vraag.
Ik zal het aangeven!quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Meld even wanneer, wellicht dat ik ook gezellig mee doe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |