K/D Ratio 0.412quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:25 schreef Dven het volgende:
Ik snap ook niet hoe iedereen een K/D-Ratio van meer dan 1.5 kan halen. Heb zelf.... 0.6 ofzoMaarja... Assaultboy die voor capturen en healen gaat.. Dan krijg je dat
Haha! Ik speelde altijd BF2 maar een jaar geleden raakte ik bekend met BlackOps en dat vond ik wel erg tof. Eindigde ook altijd flink in het negatief maar hoorde over het algemeen wel bij de betere spelers. En uiteindelijk werd er ook meestal gewonnen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:28 schreef Catkiller het volgende:
Ja als je veel wilt reviven dan neem je al snel te veel risico met die class, dat is mijn minst favoriete of ik moet mezelf goed in kunnen houden. Vanavond ging het best toch, tot er een Amerikaan tussen kwam
En probeer echt niet snel om naar een objective te komen als ik al weet dat ik het hoogstwaarschijnlijk toch niet ga redden. Vaak zat dat het zo unbalanced is en als ik dan moet kiezen tussen een positieve K/D en een loss of een negatieve K/D en een loss dan ga ik als voormalig CoD'er voor die eerste optie![]()
Kills maak ik best veel maar vraag me niet hoe want ik ben zoals vanavond ook heel veel bezig met capturen. Ik denk dat ik gewoon een aantrekkingskracht heb op de vijand
Ja maar dat is omdat je nog moet wennen!quote:
1.2 ofzo geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat je nog moet wennen!Wat was je K/D Ratio bij CoD?
Alweer het dubbele van wat ik daarbij had! BF3 is wat mij betreft ook stukken beter, vooral in vergelijking met MW3. Aantal keer gespeeld bij een vriend van me, en hier thuis bij mijn broertje. Als MW2 en BF3 nooit hadden bestaan een prima game maar laten die twee er nu net wel zijn..quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1.2 ofzo geloof ik
Maar bf bevalt mij stukken beter, wordt tenminste niet elke keer de hele tijd opgeblazen enzo
Welke?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:49 schreef Catkiller het volgende:
18 - 5 met de USAS-12 over 100 kills, weer een melee ribbon binnen enzo, toffe games op die map altijd toch wel
Oh stond er niet bij, Metroquote:
Metro is een geweldige map als je in een goed team zit en richting de tunnel speelt. Als je vanuit de tunnel komt en je hebt geen geweldig team... Dan ben je ook echt fuckedquote:Op dinsdag 15 november 2011 02:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh stond er niet bij, MetroOok een squadmember die mijn leven redde van een ander zijn knife, die zat te campen in een hoekje denk toen ik 4 gasten achter elkaar naarsprayde
Was rush in dit geval. Bij conquest heb je in ieder geval geen last van mensen die bij de tweede roltrappen naar boven komen lopen wanneer je in de tunnel begint, dat is zwaar irritant namelijk en dan heb je al snel een mes in je rugquote:Op dinsdag 15 november 2011 02:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Metro is een geweldige map als je in een goed team zit en richting de tunnel speelt. Als je vanuit de tunnel komt en je hebt geen geweldig team... Dan ben je ook echt fucked
Bij deze maps niet als je een limited edition hebt gekocht, al heb ik geen code ofzo volgens mij, zie wel hoe dat werkt wanneer het zo ver komt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe zit dat met extra mappen?
Moet je dan ook betalen zoals met cod?
Ga dat dan wel doen, met cod deed ik het niet
Ik heb de LE en een code al ingevoerd overigensquote:Op dinsdag 15 november 2011 02:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij deze maps niet als je een limited edition hebt gekocht, al heb ik geen code ofzo volgens mij, zie wel hoe dat werkt wanneer het zo ver komt.
Heb je de limited edition? Dan krijg je in ieder geval Back II Karkand. Waar de beste maps van BFII inzitten. En die zijn écht goed! Ook best een spel wat je een keer kopen kan wanneer je wat geld overhebt. Kost 20 euro, valt op iedere lullige laptop te spelen, zelfs met de meest waardeloze internetverbinding dus ideaal voor onderweg en wordt nog steeds enorm veel gespeeld!quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe zit dat met extra mappen?
Moet je dan ook betalen zoals met cod?
Ga dat dan wel doen, met cod deed ik het niet
Ja heb de le dus hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 02:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je de limited edition? Dan krijg je in ieder geval Back II Karkand. Waar de beste maps van BFII inzitten. En die zijn écht goed! Ook best een spel wat je een keer kopen kan wanneer je wat geld overhebt. Kost 20 euro, valt op iedere lullige laptop te spelen, zelfs met de meest waardeloze internetverbinding dus ideaal voor onderweg en wordt nog steeds enorm veel gespeeld!
Oké, dan krijg je ergens in december een bericht dat je die mappack downloaden kan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb de LE en een code al ingevoerd overigens
Oké, moet vaker rush spelen dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 02:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was rush in dit geval. Bij conquest heb je in ieder geval geen last van mensen die bij de tweede roltrappen naar boven komen lopen wanneer je in de tunnel begint, dat is zwaar irritant namelijk en dan heb je al snel een mes in je rug
Hier een preview van de maps in nieuwe stijl:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |