Nope, volgens mij niet, en ook niet voor Duits/Frans/Spaans, vandaar dat ik import zeiquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef Sloggi het volgende:
Geldt het dan ook niet voor Engelstalige boeken verkocht in Nederlandse winkels?
ja, maar dat was dus mijn punt met amazon.de, of ze dat doen is maar zeer de vraag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Sloggi het volgende:
Oké. Dan zou een Nederlandse Amazon Engelstalige boeken dus gewoon goedkoop aan moeten kunnen bieden.
Vorig jaar heb ik COD MWF3 voor de PS3 voor 20 euro gekocht, officiële Sony Wireless PS3 controller voor 15 euro, officiële Sony Wireless PS3 Headset voor 6 euro, etc.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef shiznuts het volgende:
En nog 4 dagen tot de Cyber Monday: http://www.amazon.de/gp/f(...)1KHEVN8G3KEVBMBFT0PM 23-30 Nov.
Tot die tijd zoals gebruikelijk elke dag lightningdeals: http://www.amazon.de/Sond(...)&node=872398#csld-mc
Bevalt me beter dan de 'hunt' van die je-weet-wel zaak.Systeem werkt best fair en er lijkt minder rush achter te zitten. Sowieso weet je toch vrijwel zeker wat er komen gaat en kun je eerst ff research doen. Goeie camera (GH2) en koptelefoon (Bose QC15) die ik destijds wilde heb ik inmiddels al. Maar misschien vind ik nog iets random gaafs dat zo voordelig is, dat het best een interessante deal is. Of misschien zitten er cadeaus voor de decembermaand tussen.
Als je er op klikt krijg je een indicatie van wat het is, zie bij de eerste 2 iets over kindle staan, dat is zo'n Amazon tablet ding.quote:Op maandag 19 november 2012 01:08 schreef shiznuts het volgende:
Oh noes, ze hebben ook boxen:
[ afbeelding ]
Hehe, oh, toch niet.
De 40xl975 bestaat niet. De 42xl975 wel maar die staat in de pricewatch voor niet minder dan ¤562 (wat dus al ¤63 duurder is) en dan heb je geen blu-ray speler en 3D bril.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:11 schreef xminator het volgende:
De 40xl975 is beter en goedkoper dan deze aangeboden modellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |