Dat is misschien wel het leukste aan zoveelmogelijkzosnelmogelijk-lijstjes.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je hersenen maken rare sprongen als je zo snel probeert te werken.
Misschien was ik voorbereid, maar ik vond 'm meteen geweldig, in tegenstelling tot Mulholland Dr. en Lost Highway. Kwestie van je verwachtingen uitschakelen en gewoon genieten van wat er op je beeld voorbijkomt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik moet m nog een keer kijken. Net zoals alle Lynch movies kan je zijn films nooit in 1x al begrijpen
Ik bedoel eigenlijk African-American.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog nooit een Afrikaanse film gezien.
Geen film heeft mij zo aan het janken gekregen als The Elephant Man, erg ontroerende film.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
Mulhland Drive ben ik zeker gaan waarderen. Over Lost Highway ben ik nog altijd niet uit. Tijd voor een rewatch, maar pas nadat ik Inland Empire, Wild at Heart en The Elephant Man ook heb gezien.
Daar kom ik al ietsje verder mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk African-American.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |