Ik weet dat bouwmarkten dingen op maat zagen maar hebben ze ook een boorservice? En verder weet ik hier niet 1,2,3 een bedrijf wat het zou kunnen doen. http://gyazo.com/4dcbee5e677458ae60af1fdc1b61cbd8quote:Op maandag 14 november 2011 22:57 schreef kahlie het volgende:
Ik snap hem ook niet, maar kan je het niet gewoon lief vragen bij de bouwmarkt of een ander bedrijf? 2 gaatjes lijkt me zo gedaan.
Bij mijn broertje in de bouwmarkt (die rood/gele) doen ze het iig niet. Zagen wel, maar boren niet...quote:Op maandag 14 november 2011 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat bouwmarkten dingen op maat zagen maar hebben ze ook een boorservice? En verder weet ik hier niet 1,2,3 een bedrijf wat het zou kunnen doen. http://gyazo.com/4dcbee5e677458ae60af1fdc1b61cbd8
Zoiets dus, waarbij in het profiel precies een bakje past.
Hoe vaker ik het lees hoe minder ik ervan snap.quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
Ik probeer voor me te zien hoe het moet gaan worden, maar mijn verbeelding werkt niet echt mee [ afbeelding ]
Ik ben niet gek.quote:Merlijn en Rucky, ik vind het zo onwijs lief van jullie maar dat kan ik echt niet aannemen, dat iemand helemaal vanauit Utrecht moet komen om voor mij twee gaatjes te boren.
Same here. Woon in Rotterdam, werk in Rijswijk. Ik heb het nergens over Utrecht gehadquote:Op woensdag 16 november 2011 00:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben niet gek.![]()
Maar mijn werk zit in de buurt, dus mocht het nodig zijn kan ik daarna wel even langskomen.
Maar wel in een te krappe keuken waar maar 2 mensen kunnen staan.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef Merlijn het volgende:
Eentje voor de coordinatie, eentje voor het vasthouden en de derde gaat boren....
Gelukkig ben ik niet zo lang als jij...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar wel in een te krappe keuken waar maar 2 mensen kunnen staan.
Nee das niemand volgens mij!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo lang als jij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |