Whoooo.quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu kan ik wel vet hendig gaan snijden!
Bb in plakjes? Mag ik ook een stukje op sterk water?quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu kan ik wel vet hendig gaan snijden!
Vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik misschien gemist, maar wie zijn "ze"?
Dan moet iemand efkes de titel laten aanpassen.quote:
Ja joh, als iedereen steeds mij adoreert wordt het immers ook zo saaiquote:
AI is gewoon codetaal voor SQ en "oude presentaties" ook voor "grote pep pep Tetten"quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet iemand efkes de titel laten aanpassen.
Oh god, een VVE....quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ mn vriend en de andere leden van de vve. Zijn toestemming aan het vragen om app. te mogen.verhuren.
Daar gaat m'n intelligente titel.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
AI is gewoon codetaal voor SQ en "oude presentaties" ook voor "grote pep pep Tetten"
We moeten het een beetje mysterisch houden hequote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat m'n intelligente titel.
Masja-trekjes!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij m'n presentatie.
Op de helft met kijken en ik snap alles nog.
Whuuuuut.quote:
hehehe, kus erop!quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whuuuuut.
Ik ben gewoon blij dat ze geen serieus ingewikkelde dingen aan het uitleggen zijn.
Mijn UI is kek.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, kus erop!
niet op je UI dus he, die's eng
Geen idee nog. Ik heb het verkeerd gehoord denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh god, een VVE....
En, mag het?
Lijkt me echt kut dat je (unaniem toch?) accoord moet hebben daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |