Oh, dat heb ik ook ja. Twee mensen tegelijk die praten en ik kan net zo goed stoppen met luisterenquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig weinig last van. Geluiden door elkaar daar heb ik alleen moeite mee
Precies, je kunt jezelf van alles gaan aanpraten. Laat je testen dat weet je hetquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Zelfdiagnose moet je gewoon nooit doen.
Ik herken me in zoveel dingen.die kenmerken zijn allemaal veel te breed, dat is met al die psychologische dingen.
Ik praatte zo langzaam en kon zoveel klanken niet uitspreken dat schrijven sneller wasquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar dan.
En ik neem aan dat als je het inzicht hebt vergaard (evt. met behulp van een label die je kan ophalen bij de psycholoog) kan toepassen op toekomende situaties? De mens is een best wel rap en complex werkend zelflerend systeem.quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dus niet waarom dingen mis gingen. Nu snap ik dat beter.
Ja, dat eerste kan natuurlijk frustrerend zijn, maar volgens velen hier een complete opluchting.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In het begin wist ik letterlijk niet wat ik er mee aan moest.
Het was alsof ik met m';n fiets bij een fietsenmaker kwam en na maanden m'n fiets weer kon komen ophalen met de mededeling "Jawel meneer, U heeft een lekke band. Succes ermee!!".
Pas toen ik die groepstherapie deed met lotgenoten, ging ik het pas accepteren en kwamen de a-ha momenten
Dank voor je reactie.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel als je merkt dat bepaalde situaties mis gaan in je dagelijks leven die gelinkt blijken te zijn aan je "label" het verklaard dan je gedrag / gevoel en kan je daar mee leren om te gaan om de vervelene situaties te ontwijken of beter te laten verlopen.
[..]
Je bent zeker niet verranderd en je blijft gewoon je zelf. Maar wat ik eerder zij. Het kan bepaald gedrag / denk wijzen verklaren en daar kan je dan mogelijk wat aan verranderen als je weet waar dat gevoel / gedrag vandaan komt.
[..]
Dat denk ik zeker ook wel! Maar dan hebben we het over een situatie waar in je niet tot bijna geen last ondervind van een mogelijk label.
Ik doe geen zelfdiagnose, daar vind ik aspeger iets te veel voor, maar dit is waar ik mee vergeleken word en wat ik herken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Zelfdiagnose moet je gewoon nooit doen.
Ik herken me in zoveel dingen.die kenmerken zijn allemaal veel te breed, dat is met al die psychologische dingen.
Omdat je het te serieus neemt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar als het nou lollig was...ik ben er eigenlijk nog helemaal nooit vrolijk van geworden
Hoe lang moet je nog wachten Faye?quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe geen zelfdiagnose, daar vind ik aspeger iets te veel voor, maar dit is waar ik mee vergeleken word en wat ik herken.
Ah overzo, wel handig dat je het schrijven dan weer wel zo snel oppikte.quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praatte zo langzaam en kon zoveel klanken niet uitspreken dat schrijven sneller was
Ik sta op een wachtlijst voor een psycholoog, dat zou 7 weken duren, maar er zijn al 9 weken voorbij. Welkom in de gezondheidszorg voor psychische zooi.quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog wachten Faye?
Ja, hier is het leuk, omdat hier leuke mensen zijn. Op Paiq niet. Goed, de mensen van hier die daar komen, maar afgezien daarvan ben ik ze nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je het te serieus neemt.Hier posten is toch ook leuk? Beetje slap ouwehoeren. Dat moet je ook op Paiq doen.
Dat heb ik niet die laatste dingen. Ik kan het op zich nog volgen maar het kost wel moeite.quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook ja. Twee mensen tegelijk die praten en ik kan net zo goed stoppen met luisteren
Ook krijg ik zonder zonnebril buiten hoofdpijn en kan ik misselijk worden van sterke smaken.
Inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik neem aan dat als je het inzicht hebt vergaard (evt. met behulp van een label die je kan ophalen bij de psycholoog) kan toepassen op toekomende situaties? De mens is een best wel rap en complex werkend zelflerend systeem.
Ik heb het niet zoveel nodig gehad, mijn jeugd was nogal onthouden van communicatie.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah overzo, wel handig dat je het schrijven dan weer wel zo snel oppikte.
Een penispomp besteld?quote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Wassieweerrrrrr
Even bij de buurtjes geregeld dat ze morgen een pakketje voor me aanpakken
Als ik een penispomp nodig heb stop ik er gewoon totaal mee.quote:
Daar gaat het niet om. In het algemeen niet te serieus nemen dat paiq of welke andere site dan ook. En gewoon een beetje kletsen. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, hier is het leuk, omdat hier leuke mensen zijn. Op Paiq niet. Goed, de mensen van hier die daar komen, maar afgezien daarvan ben ik ze nog niet tegengekomen.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
Mijn huisarts zou met het team overleggen, 2 maanden later werd ik door een psycholoog gebeld dat ik "met spoed" in behandeling moest. Ik lachte hem uit. Maar zo is de gezondheidszorg hier indd.
Begin jij nou maar eens.quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een penispomp nodig heb stop ik er gewoon totaal mee.
Dan heb je geluk. Ik wacht al ruim een half jaar op een groep voor autisten met meer mijn specifieke problemen, maar helaas nog niks vernomenquote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik sta op een wachtlijst voor een psycholoog, dat zou 7 weken duren, maar er zijn al 9 weken voorbij. Welkom in de gezondheidszorg voor psychische zooi.
Scheermesjienquote:
Klinkt als een toffe jeugd.quote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het niet zoveel nodig gehad, mijn jeugd was nogal onthouden van communicatie.
Het enige wat ik ermee deed was verhaaltjes schrijven over zeerovers enzo
Nou, jij zei hier toch net ook nog dat je daar wel moeite mee kunt hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. In het algemeen niet te serieus nemen dat paiq of welke andere site dan ook. En gewoon een beetje kletsen. Zo moeilijk is dat niet.
Doe eens lief.quote:
Nice, ik moet er ook nog 1. Maar geen geld. Welke is het?quote:
Kusjekroelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |