Posten.quote:Op maandag 14 november 2011 20:18 schreef gewoonfaye het volgende:
zijn we nog steeds foto's aan het posten hier? Anders heb ik wel even een reeksje die perfect weergeeft waarom het best bizar is dat ik een vriend heb.. en die verder mijn aandachtshoer behoorlijk voedt, maar dat compleet terzijde
Binnen twee, drie jaar.quote:
Tuurlijk, er is altijd ruimte voor foto's.quote:Op maandag 14 november 2011 20:18 schreef gewoonfaye het volgende:
zijn we nog steeds foto's aan het posten hier? Anders heb ik wel even een reeksje die perfect weergeeft waarom het best bizar is dat ik een vriend heb.. en die verder mijn aandachtshoer behoorlijk voedt, maar dat compleet terzijde
Ik weet voldoende.quote:
Gaarnequote:Op maandag 14 november 2011 20:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Jij hebt em al gezienquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
altijdquote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaarnemogen we ook feedback geven?
Ja zodat ik weer kan zeggen dat je er wel leuk uitziet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Van jou weet ik het toch al welquote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zodat ik weer kan zeggen dat je er wel leuk uitziet.
Dacht het niet mevrouwtje!
Je ziet er leuk uitquote:
Doe ik maar tinypic haat mequote:Op maandag 14 november 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je moet op de spoiler klikken, dat werkt
Je heb een lief giecheltje schat, en mooie wangetjesquote:
True.quote:Op maandag 14 november 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Van jou weet ik het toch al wel
En durf eens wat negatiefs te zeggen over mijn Fayetjepeteetje!quote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef ook_gek het volgende:
maar moeten we nu zeggen wat we van haar vinden?
Die zie je niet, dat heeft een redequote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
En waarom is het vreemd dat je niet single bent?
Verder is het alleen gezicht, we willen meer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |