Oh, hier ookquote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier sloopt Flo elke verpakking waarvan ze denkt dat er eten in zit.
Laat dus geen proefverpakkingen pyjamapapjes slingeren en berg de verpakking melkpoeder meteen op want anders ligt je hele keuken onder![]()
De meneer vindt het meestal dus helaas geen foto's van. Hij vindt het iets minder grappig dan ik.
Het ergste is hier dat ze het niet vreet. Ze sloopt alleen de verpakking open in de hoop dat het eetbaar is.quote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, hier ookALLES eten ze
Zelfs komkommer dus
Oh dat doen ze hier ook, maar ze eten ook allesquote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het ergste is hier dat ze het niet vreet. Ze sloopt alleen de verpakking open in de hoop dat het eetbaar is.
mummiepakquote:
En daarna uitkotsen zeker of nog niet eens?quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat doen ze hier ook, maar ze eten ook alles
Jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En daarna uitkotsen zeker of nog niet eens?
Dat doen ze hier altijd
Ik vier mijn verjaardag nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mummiepak
Hoe is je verjaardag?
Gauw! Hang er eentje om en maak een foto!quote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook geen foto's met pleerol
waarom?quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gauw! Hang er eentje om en maak een foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |