De onze doen het regelmatig; vooral met keukenrollenquote:Op maandag 14 november 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat hebben de mijne godzijdank nooit gedaan
quote:
Kan je daarna je hele huis zuigen zeker?quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De onze doen het regelmatig; vooral met keukenrollen
Sawyer in de keuken een keer en samen in de kamer een keer jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, hadden jouw katten nou een pleerol versnipperd?
Laat haar dan maar niet los in de wc, met dat gereedschapsbakje (??) met lege rolletjes, want dat gaat ze niet overlevenquote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Beetle ontploft as we speak weer haast van geluk omdat ze een lege pleerol heeft gekregen om te versnipperen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 november 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
Pulp Fiction was ook zoeen keitoffe flim
Vegen hoor, anders verstopt de stofzuiger!quote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan je daarna je hele huis zuigen zeker?
Dan weet je nu wat ze willen zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sawyer in de keuken een keer en samen in de kamer een keer ja
Goede tip voor het geval het hier een keer gebeurtquote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vegen hoor, anders verstopt de stofzuiger!
Joe hef suts a goet moefi teest!quote:
Koperen lectuurbakquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat haar dan maar niet los in de wc, met dat gereedschapsbakje (??)
Daar haal ik er steeds eentje uit, komt dat ding ook nog eens leegquote:met lege rolletjes, want dat gaat ze niet overleven
quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan weet je nu wat ze willen zeggen
Yupsquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan je daarna je hele huis zuigen zeker?
Oh, sorryquote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Koperen lectuurbak
[..]
Daar haal ik er steeds eentje uit, komt dat ding ook nog eens leeg![]()
Kujje die krijgen bij de H&M?quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kiek wat ik in mijn pakketje vond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, hij was aan het meehelpen alles in de gootsteen te vegen toen ik dat deed omdat alles op het aanrecht lagquote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
H&M freggel![]()
![]()
Zit Sawyer nou te toilleren in de gootsteen?![]()
Wat was ie daar nog klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |