Waarom denk jij dat Michielos dat nodig heeft?quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef RinaOki het volgende:
Michielos, ik heb je ervaringen laten lezen aan een neef van me hier in Japan. Hij zou graag in contact willen komen met je, om je vechttechnieken te bespreken. In ruil daarvoor wil hij je graag enkele maanden trainen in Iaijutsu. Hij denkt dat je een van de weinigen bent die waardig is voor deze kunst. Ik neem nog wel contact op via PM.
Laat je ondertussen niet gek maken door de politie he. Komt goed!
Het zijn nu juist de slimsten en de besten die weten dat er altijd nog wat te leren valt. Ze komen niet voor niets zo ver. Denken dat je alles weet brengt je nergens toe.quote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Michielos dat nodig heeft?
Hoezo, buk jij ook voor taai-taai-poppen dan?quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
Giechelosquote:Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het verhaal toch maar even gelezen, niet slecht ik denk dat er morgen wel iets lekkers in de schoen van Giechelos zit
Klopt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoezo, buk jij ook voor taai-taai-poppen dan?
Perverseling. Bah!quote:
Gewoon niet betalen man laat ze verotten toch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Michielos het volgende:
Heb 2k boete gekregen en daarmee is de kous af
Grijpt ernaarquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:51 schreef RickoKun het volgende:
Eerst pakt ie zn stiletto maar daarna ligt ie thuis?
Voor de rest natuurlijk een behelsend avontuur vol met michieloswaardige beslommeringen!
Ja mensen, dit wordt de nieuwe Harry Potter / LotR !
Dat laatste vooral.quote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerd iets of zo, TS heeft tenminste werk gestopt in zijn topic en het is nog een goed verhaal ook, bijzonder realistisch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |