SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Btw dit was via msn hèquote:Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit gaat de bijlessen engels wel heeel ver voorbij
en is ook gewoon strafbaar en zo dude
ook strafbaarquote:
Dank uquote:
Wat is er strafbaar aan?quote:Op maandag 14 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet
dit is echt een brug te ver
het feit dat het gewoon fucking strafbaar is zou al een belletje moeten doen rinkelen
dit is echt geen verschil van mening iets, dit is een dude!!!!!! denk eens na!!!!!! iets
De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?quote:Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe
fapfapfapfap
[..]
Je krijgt een panda punt als je een maand achtereen geen sex hebt gehad.
De fuck is strafbaar aan chatten met een 15-jarige? Ik vind het ook te jong voor een 28-jarige, maar om hem nu hierop steeds aan te vallen gaat me net iets te ver eigenlijk. Ook al is er lichtelijk seksueel materiaal aanwezig geweest in de gesprekken.quote:Op maandag 14 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet
dit is echt een brug te ver
het feit dat het gewoon fucking strafbaar is zou al een belletje moeten doen rinkelen
dit is echt geen verschil van mening iets, dit is een dude!!!!!! denk eens na!!!!!! iets
Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijksquote:
Die tellen dus niet hè.quote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?
Anders had ik er ook meer dan genoeg.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die tellen dus niet hè.
Gaat pas in nadat je ontmaagd bent.
Shit, dan heb ik geen punten. Kan ik ook panda's kopen op de zwarte markt?quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die tellen dus niet hè.
Gaat pas in nadat je ontmaagd bent.
Hoho ik zette haar niet tot aan, ze kwam er zelf mee.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijks
zelfs niet via msn
Minder dan ikquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Anders had ik er ook meer dan genoeg.
Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijnquote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?
Geen idee. Vanaf je 16de denk ik. Dan mag je batsen wat je wilt volgens de wet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd telt dat?
Nu kom ik niets te kort
Grooming is sinds dit jaar strafbaar geloof ik.quote:
Hehehe, allicht. Ik denk dat je 24 punten ofzo hebt.quote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja.quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijn
omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trektquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho ik zette haar niet tot aan, ze kwam er zelf mee.
En trouwens het was niet eens seksueel, dat maken jullie er allemaal weer van.
Als hij haar achter de bosjes sleurt voor een pijpbeurt, dan heb je een punt. Maar om dit nu op te rakelen als het gaat om wat lichte seksuele opmerkingen, nou. Pak me maar op omdat ik vast wel eens homo-erotische opmerkingen richting Heloef heb verstuurd. Om maar te zwijgen van newbie en lokasenna, want wet is nu eenmaal wet. Of wordt het een morele zaak omdat 28 een categorie hoger is? Dan gaat het niet meer om ''strafbaar'' in ieder geval, maar om moreel handelen en dat doet Kree toch ook weer niet zó verkeerd.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijks
zelfs niet via msn
Misschien kunnen we met het topic alle panda punten opsparen en er 1 in China kopen en dan delen we hem. Mag iedereen hem een maand per jaarquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijn
neem een pandahondquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik vindt het gelul van je.quote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trekt
zelfde met een auto - fietser ongeluk
auto is altijd strafbaar
Het eet, schijt en slaapt. Nou, daar heb ik er al een van thuis...quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
Dat is ook een beetje overdreven. of het idd 'te ver' ging volgends de wet kan alleen een rechter aan de hand van de chatlogs beoordelen, wij niet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trekt
kerel ik verzin dit niet dit is strafbaarquote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als hij haar achter de bosjes sleurt voor een pijpbeurt, dan heb je een punt. Maar om dit nu op te rakelen als het gaat om wat lichte seksuele opmerkingen, nou. Pak me maar op omdat ik vast wel eens homo-erotische opmerkingen richting Heloef heb verstuurd. Om maar te zwijgen van newbie en lokasenna, want wet is nu eenmaal wet. Of wordt het een morele zaak omdat 28 een categorie hoger is? Dan gaat het niet meer om ''strafbaar'' in ieder geval, maar om moreel handelen en dat doet Kree toch ook weer niet zó verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |