abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104356924

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!
pi_104356939
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit gaat de bijlessen engels wel heeel ver voorbij
en is ook gewoon strafbaar en zo dude
Btw dit was via msn hè :')
Do what you love, love what you do!
pi_104356956
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:51 schreef kree het volgende:

[..]

Btw dit was via msn hè :')
ook strafbaar
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 14 november 2011 @ 16:52:08 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104356964
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef Sinji het volgende: [..] Sorry man. Sterkte
Dank u :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104356975
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee jij begrijpt het niet
dit is echt een brug te ver
het feit dat het gewoon fucking strafbaar is zou al een belletje moeten doen rinkelen

dit is echt geen verschil van mening iets, dit is een dude!!!!!! denk eens na!!!!!! iets
Wat is er strafbaar aan?
pi_104356987
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehehe
fapfapfapfap

[..]

Je krijgt een panda punt als je een maand achtereen geen sex hebt gehad.
De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?
pi_104357002
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee jij begrijpt het niet
dit is echt een brug te ver
het feit dat het gewoon fucking strafbaar is zou al een belletje moeten doen rinkelen

dit is echt geen verschil van mening iets, dit is een dude!!!!!! denk eens na!!!!!! iets
De fuck is strafbaar aan chatten met een 15-jarige? Ik vind het ook te jong voor een 28-jarige, maar om hem nu hierop steeds aan te vallen gaat me net iets te ver eigenlijk. Ook al is er lichtelijk seksueel materiaal aanwezig geweest in de gesprekken. :') Kom op hoor.

Beetje gedoe om niks, wees blij dat hij haar heeft duidelijk gemaakt dat hij er niks mee wil. Heel wat mannen die daar de discipline niet voor kunnen opbrengen aangezien een 15-jarige tegenwoordig redelijk lichamelijk rijp kan zijn.
Ron Paul 2012
pi_104357008
Royall sadness, laptop is leeg dus ik FOK! Mobiel verder :')
pi_104357015
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef kree het volgende:

[..]

Wat is er strafbaar aan?
Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijks
zelfs niet via msn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104357018
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?
Die tellen dus niet hè.

Gaat pas in nadat je ontmaagd bent.
  maandag 14 november 2011 @ 16:54:06 #11
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104357057
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die tellen dus niet hè.

Anders had ik er ook meer dan genoeg.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_104357064
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die tellen dus niet hè.

Shit, dan heb ik geen punten. Kan ik ook panda's kopen op de zwarte markt?
pi_104357065
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijks
zelfs niet via msn
Hoho ik zette haar niet tot aan, ze kwam er zelf mee.
En trouwens het was niet eens seksueel, dat maken jullie er allemaal weer van.
pi_104357075
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Anders had ik er ook meer dan genoeg.
Minder dan ik :')
pi_104357081
quote:

Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijn :D
  maandag 14 november 2011 @ 16:54:53 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104357092
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vanaf welke leeftijd telt dat?

Nu kom ik niets te kort :7
Geen idee. Vanaf je 16de denk ik. Dan mag je batsen wat je wilt volgens de wet.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef kree het volgende:

[..]

Wat is er strafbaar aan?
Grooming is sinds dit jaar strafbaar geloof ik.

quote:

[..]

Hehehe, allicht. Ik denk dat je 24 punten ofzo hebt.
Overigens heb ik iemand gevonden om naar de mwf te gaan!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104357100
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijn :D
Dit bedoel ik ja.
pi_104357115
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef kree het volgende:

[..]

Hoho ik zette haar niet tot aan, ze kwam er zelf mee.
En trouwens het was niet eens seksueel, dat maken jullie er allemaal weer van.
omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trekt

zelfde met een auto - fietser ongeluk
auto is altijd strafbaar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104357117
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zelfs niet via msn
Als hij haar achter de bosjes sleurt voor een pijpbeurt, dan heb je een punt. Maar om dit nu op te rakelen als het gaat om wat lichte seksuele opmerkingen, nou. Pak me maar op omdat ik vast wel eens homo-erotische opmerkingen richting Heloef heb verstuurd. Om maar te zwijgen van newbie en lokasenna, want wet is nu eenmaal wet. Of wordt het een morele zaak omdat 28 een categorie hoger is? Dan gaat het niet meer om ''strafbaar'' in ieder geval, maar om moreel handelen en dat doet Kree toch ook weer niet zó verkeerd.
Ron Paul 2012
pi_104357142
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit bedoel ik ja.
Misschien kunnen we met het topic alle panda punten opsparen en er 1 in China kopen en dan delen we hem. Mag iedereen hem een maand per jaar :7
  maandag 14 november 2011 @ 16:56:11 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104357147
quote:

[..]

pi_104357148
quote:

[..]

neem een pandahond
http://agirlandherdogs.hubpages.com/hub/panda-dog
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104357152
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trekt

zelfde met een auto - fietser ongeluk
auto is altijd strafbaar
Ja sorry hoor, maar ik vindt het gelul van je.
Ik heb gelijk aangegeven dat ik niks wil.
En nu wordt er gedaan alsof ik nog wat wil met haar.

Nou niet dus.
  maandag 14 november 2011 @ 16:56:45 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104357174
quote:
Het eet, schijt en slaapt. Nou, daar heb ik er al een van thuis...

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is ook een beetje overdreven. of het idd 'te ver' ging volgends de wet kan alleen een rechter aan de hand van de chatlogs beoordelen, wij niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_104357199
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als hij haar achter de bosjes sleurt voor een pijpbeurt, dan heb je een punt. Maar om dit nu op te rakelen als het gaat om wat lichte seksuele opmerkingen, nou. Pak me maar op omdat ik vast wel eens homo-erotische opmerkingen richting Heloef heb verstuurd. Om maar te zwijgen van newbie en lokasenna, want wet is nu eenmaal wet. Of wordt het een morele zaak omdat 28 een categorie hoger is? Dan gaat het niet meer om ''strafbaar'' in ieder geval, maar om moreel handelen en dat doet Kree toch ook weer niet zó verkeerd.
kerel ik verzin dit niet dit is strafbaar

bij loka en newbie zal de wet daar niks mee doen omdat loka zelf net 18 is
maar stel de ouders willen het daar op gooien kan dat gewoon
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')