Rebel P2quote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
nog even wat anders, wil iedereen die zaterdag lakjes van mij heeft meegenomen even laten weten welke? Ik weet dat er een paar mensen zijn geweest die wel lakjes hebben meegenomen, maar waar ik niet mee geswapt heb. Verder wil ik graag weten welke ik ook alweer van mijn spreadsheet moet halen zonder 400 lakjes te hoeven controleren
De 17e moet je afrijden toch?quote:Op maandag 14 november 2011 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dooie mussen.
Luie dag is lui. Straks nog een uurtje rijles en vanavond nog maar even wat nuttigs doen.
18e.quote:Op maandag 14 november 2011 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De 17e moet je afrijden toch?
Om kwart voor elf. Mooie tijd.quote:
Jouw cupmaat past niet op het regeltjequote:Op maandag 14 november 2011 16:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb straks ook rijles! En bij mij staat er geen aanvullende informatie en cupmaat in de kalendert
Ja ik heb 1010 als omtrekquote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jouw cupmaat past niet op het regeltje
Ja zekers! Lekker rustigquote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om kwart voor elf. Mooie tijd.
The Thingquote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
help eens aan een leuke enge film voor vanavond
Care Bears.quote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Real Steel!quote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja. De ravage.quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Mss het volgende:
Dat zou voor ons de ultieme horror zijn toch?
Dat lijkt me duidelijk:quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Mss het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet tussen je boobies hoop ik?
quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Mss het volgende:
Dat gaat 'm met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet meer worden vandaag, dus relax. Morgen komen er wel PM-metjes!quote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
En skjoe is zo een heel erg lief wijfke zo he ! Amai zeg*wacht geduldig op tze secret password*
O daar deed ik het ook niet voor; maar ik bedoelde eerder: Ik ben niet bij meet geweest; dus ik had wel begrepen dat ik ze ook niet mocht zien.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat gaat 'm met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet meer worden vandaag, dus relax. Morgen komen er wel PM-metjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O daar deed ik het ook niet voor; maar ik bedoelde eerder: Ik ben niet bij meet geweest; dus ik had wel begrepen dat ik ze ook niet mocht zien.wat zou dat voor onzin zijn. Ik kan me best voorstellen dat ze niet op Fok mogen en dat mensen die hier 3 dagen meeposten geen linkje krijgen, maar als mensen gaan roepen dat zelfs jij ze niet mag zien ga ik serieus een beetje van dittum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
Ik vind priem een beetje raar dus ik wil niet dat ze me ziet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zou dat voor onzin zijn. Ik kan me best voorstellen dat ze niet op Fok mogen en dat mensen die hier 3 dagen meeposten geen linkje krijgen, maar als mensen gaan roepen dat zelfs jij ze niet mag zien ga ik serieus een beetje van dittum:![]()
![]()
EJ MATTIE. WA MOETE !!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind priem een beetje raar dus ik wil niet dat ze me ziet hoor![]()
Aléeéé NEINZZ!!1!quote:Op maandag 14 november 2011 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EJ MATTIE. WA MOETE !!!!!!WIL JE FITTIE JONGEUH !!!
*banned spees for life*
Ja gaat helemaal nergens meer over. Maar ik wil echt niet zo'n smerige facebookflame ofzo. We zijn toch geen 12 meer????? Idioot...quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees meer puckzzz en petje drama op feestboek. Jezus wat kinderachtig zijn sommige mensen![]()
Doen wij nooit...quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
Ik moet een ovenschotel maken, en nou heeft mam alles klaar gezet, ook zo'n glazen oven schaal, maar daar zit ook een glazen deksel ding bij, moet ie er op als de schaal in de oven gaat?
Neequote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
Ik moet een ovenschotel maken, en nou heeft mam alles klaar gezet, ook zo'n glazen oven schaal, maar daar zit ook een glazen deksel ding bij, moet ie er op als de schaal in de oven gaat?
zonder deksel = krokante korstquote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
zonderquote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
Ging meer over mij volgens mij, maar dat vind ik ook wel logisch. Mooi opgelost zo toch?quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zou dat voor onzin zijn. Ik kan me best voorstellen dat ze niet op Fok mogen en dat mensen die hier 3 dagen meeposten geen linkje krijgen, maar als mensen gaan roepen dat zelfs jij ze niet mag zien ga ik serieus een beetje van dittum:![]()
![]()
Er zit kaas bovenop dus zal wel krokante korst moeten zijnquote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder deksel = krokante korst
met deksel = sappige korst
Weer wat geleerd. Nooit zo bij stil gestaan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder deksel = krokante korst
met deksel = sappige korst
zompige kaasquote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zit kaas bovenop dus zal wel krokante korst moeten zijn
Toch niet door die halloween foto's?quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
ex-neukertje op de chat op FB....
"Ben je getrouwd ja...?"
quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
ex-neukertje op de chat op FB....
"Ben je getrouwd ja...?"
Vanwege deze reactie op mijnen FB van een oud-collega:quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch niet door die halloween foto's?
wat ieder weldenkend mensch meteen zou snappen natuurlijk, na het zien van die profielpic, maar allezquote:Echt knapper ben je er niet op geworden, wel leuk dat je getrouwd bent ;-)...
quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie op mijnen FB van een oud-collega:
[..]
wat ieder weldenkend mensch meteen zou snappen natuurlijk, na het zien van die profielpic, maar allez
bwhehehequote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie op mijnen FB van een oud-collega:
[..]
wat ieder weldenkend mensch meteen zou snappen natuurlijk, na het zien van die profielpic, maar allez
Nah neequote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
http://ommorphiabeautybar(...)011-swatches-review/
Vind het eigenlijk wel een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
MAMASKINDJE!! HeeeuuuuuEinzeinz!!111!quote:Op maandag 14 november 2011 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN DAARVOOR MOET IK MIJN MAMA GODVERDOMME EEN UUR LANGER MISSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
MAMASKINDJE!! HeeeuuuuuEinzeinz!!111!
Bwhehe komen ze er zometeen doorheenquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor iets tegen de muur bonken, zijn de buren aan het neuqen?
Nee bedanktquote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwhehe komen ze er zometeen doorheen
*bonk*bonk*bonk!!quote:
Heb je wel wat lekkers op?quote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wacht Spees, ik zal ff wat van mijn lunch omhoog kitsen voor je...doen moedervogels ook
Broodje kaas en tomatensoeppiequote:
Bwhehehequote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wacht Spees, ik zal ff wat van mijn lunch omhoog kitsen voor je...doen moedervogels ook
Watskebeurt?quote:
Stef was dwarser dan dwars (echt, words cannot explain hoe kut dat soms kan zijn) en ik loop alleen maar te kotsenquote:
Alleen de flakies en de gouden zijn echt leuk. Maar er zijn al zoveel dupes van...quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
Ik begrijp dat dat heel frustrerend en kut is idd.quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef was dwarser dan dwars (echt, words cannot explain hoe kut dat soms kan zijn) en ik loop alleen maar te kotsenen dan wordt kindlief boos op me en gaat me slaan omdat ik niet doe wat hij wil, maar met mijn kop in de plee hang
Gelukkig wel, kon ik ff fijn janken op zijn schouderquote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat heel frustrerend en kut is idd.Is je mannetje al thuis om je te vertroetelen?
Kleine duiveltjesquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef was dwarser dan dwars (echt, words cannot explain hoe kut dat soms kan zijn) en ik loop alleen maar te kotsenen dan wordt kindlief boos op me en gaat me slaan omdat ik niet doe wat hij wil, maar met mijn kop in de plee hang
Gelukkig maar, rustig aan wijffiequote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig wel, kon ik ff fijn janken op zijn schouderik hou ook echt níks binnen, dus ook geen drinken
sterf van de dorst, maja
En de rest horen jullie wel als ik in bed lig
Ze worden ook steeds 'creatiever'!quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tampons__.html?p=6,3![]()
Oh dat bestaat al jaarenquote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tampons__.html?p=6,3![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat bestaat al jaaren
Kusje voor inca
quote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef Incantrix het volgende:
Wij aten vanavond ook rookworst want Stef had er één uit een bak gepikt bij de Hema en toen ik 'm af wilde pakken rende hij ermee weg en nam hij er net buiten handbereik snel een hap van
quote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Incantrix het volgende:
En thnx meiden, ik weet dat het echt heel stom is dat ik telkens alleen maar over kotsen, moe zijn en mijn kind vertel, maar mijn wereld is even heel klein
Dat!quote:
Bij de kruidvat herhaalde dat zich nog eens zo ongeveer, maar dan met een flesje nagellak dat hij keihard weggooidequote:
Mwehehe wat een aapje zegquote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef Incantrix het volgende:
Wij aten vanavond ook rookworst want Stef had er één uit een bak gepikt bij de Hema en toen ik 'm af wilde pakken rende hij ermee weg en nam hij er net buiten handbereik snel een hap van
quote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Incantrix het volgende:
En thnx meiden, ik weet dat het echt heel stom is dat ik telkens alleen maar over kotsen, moe zijn en mijn kind vertel, maar mijn wereld is even heel klein
Terugslaan!quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah meid; maakt niet uit joh. Af en toe is het gewoon fijn om hier alles neer te pleurenquote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha geniaalquote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat!
Ik lig helemaal in een deuk om de actie van mn broertje en zn vrienden vrijdag 11-11-11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mr Derp himself!
[ afbeelding ]
en zo zijn ze dus door heel de stad heen gelopen, en ze hebben stadsbussen aangeklampt
Geweldig! Ook vet gedaan zegquote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat!
Ik lig helemaal in een deuk om de actie van mn broertje en zn vrienden vrijdag 11-11-11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mr Derp himself!
[ afbeelding ]
en zo zijn ze dus door heel de stad heen gelopen, en ze hebben stadsbussen aangeklampt
Oeh oeh oeh, ik weet nog wel een random weetje over mezelf: "Heeft vaak de hik."quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terugslaan!![]()
O en als mensen info in de kalender willen zet ik dat er natuurlijk met alle liefde in, maar dan moeten ze wel even vertellen welke informatie.
Dus "mijn cupmaat staat er niet in!" is leuk, maar ik ben nog net niet zo ver dat ik ieders cupmaat uit mijn hoofd weet
Zombies.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mr Derp himself!
[ afbeelding ]
Best wel, thnxquote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah meid; maakt niet uit joh. Af en toe is het gewoon fijn om hier alles neer te pleuren![]()
Knuf voor je
Dat vond ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geweldig! Ook vet gedaan zeg
quote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best wel, thnxNouja, later als hij groot is pakken we hem terug lachen we erom
Staat erbijquote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet nog wel een random weetje over mezelf: "Heeft vaak de hik."
Niet te lang mee wachten, hij kan heus wel tegen een klein stootje zo nu en danquote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best wel, thnxNouja, later als hij groot is pakken we hem terug lachen we erom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon online bestellen jonguh.quote:Op maandag 14 november 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
De lakjes van Essie kosten EUR 14,00 per stuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
14 euroquote:Op maandag 14 november 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
De lakjes van Essie kosten EUR 14,00 per stuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overal 14 euro in NLquote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
14 euro.
In de Lipglansshop zeker
Serieus?quote:
Stil jij.quote:Op maandag 14 november 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die essies zijn al te bestellen
omfgquote:Op maandag 14 november 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lindy, iemand heeft je tutorial gebruikt(en gaat daarna haarzelf ook nog complimenteren ermee
)
[ afbeelding ]
Loller!quote:Op maandag 14 november 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lindy, iemand heeft je tutorial gebruikt(en gaat daarna haarzelf ook nog complimenteren ermee
)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
)
[ afbeelding ]
Goeden matigen aanpak EINZZ!!1quote:Op maandag 14 november 2011 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt als een goeden volwaschen aanpak van die Joor
Soms denk ik er serieus over om de handdoek maar in de ring te gooienquote:
Gooi die handdoek dan maar naar mijn kop want dan ga je niet doen mevrouwtjequote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Soms denk ik er serieus over om de handdoek maar in de ring te gooien
Ja die steel nogietsquote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Welke niet? 1 van die grijzen?
I knew itszquote:
Oja dat laatstequote:Op maandag 14 november 2011 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet toch eerst even swatches checken. En m'n bankrekening.
Ik vind dit zo kut voor je!quote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 2 setjes moddols en 3 lossequote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn bankrekening laat momenteel niks toe
Trouwens; al gezegd dat mijn models own hier voor me staan??![]()
En 1 ga ik meteen weer wegdoen
Dit. Ik weet niet veel van de hele situatie, maar ik zie wel aan je berichten dat je heel gelukkig met hem bent en zielsveel van hem houdt!quote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gooi die handdoek dan maar naar mijn kop want dan ga je niet doen mevrouwtje
Dan breek je de seriequote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn bankrekening laat momenteel niks toe
Trouwens; al gezegd dat mijn models own hier voor me staan??![]()
En 1 ga ik meteen weer wegdoen
Doe die 3 losse eens op de post!quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 2 setjes moddols en 3 losse
True; maar ik ga hem never nooit niet op doenquote:
Oeh, dat klinkt bekend.quote:Op maandag 14 november 2011 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog geen kut gedaan vandaag, faal
Ik zit al de hele dag van 'ja ik moet echt iets doen, ik heb al heel de vorige week geen kut gedaan' En gewoon blijven laptoppenquote:
Ik zit heel braaf met m'n boek voor m'n neus. En dat was het ook eigenlijk wel. Fail.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag van 'ja ik moet echt iets doen, ik heb al heel de vorige week geen kut gedaan' En gewoon blijven laptoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zet de laptop gewoon uit doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik luister Beatallica. WHY.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet doen vrouwkequote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jupquote:Op maandag 14 november 2011 19:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet doen vrouwke![]()
Die groen/gele zeker Priem?
Want NEEED.quote:Op maandag 14 november 2011 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupMaar had het van te voren al gezegd
Maar toch kopen ende zo
Dan ben je een geweldige man kwijt en is het ook nog eens allemaal voor niets geweest. Mooi niet dus! Jullie verdienen elkaarquote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:
Die blijft tof.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kinderen
Waarom sorry? Is toch ook gewoon zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is alleen ook één van de mooiste dingen in mijn leven, dat kan best tegelijk
quote:Ik ook
Hij is echt briljant en schattig en leuk en lief.. Maar er zijn dagen dat we elkaar zķ dwars zitten dat ik hem met liefde zijn tanden uit zijn gezicht zou stompen
bij wijze van spreken, dus..
Puckzzz, boh, day is echt NASTY!Ik weet niet pcies wat er nu allemaal aan de hand is, maar als jij alleen al nadenkt over zķ'n gelukzalig gevoel opgeven vanwege dit gezeik dan is het in elk geval niet misselijk
Ik wens je wijsheid hierin, en veel geluk, en om eerlijk te zijn hoop ik echt dat zulke mensen zichzelf tegenkomen hierin. Mķrgen, bijvoorbeeld, niet over een paar jaar ofzo. Godver, echt klote meis
3!
Of ze denken dat je pot bentquote:Op maandag 14 november 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zien me in het rijlestopic voor een vent aan.
Zolang ze maar niet denken dat ik m'n UI ben.quote:Op maandag 14 november 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze denken dat je pot bent
Cupmaatquote:Op maandag 14 november 2011 16:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb straks ook rijles! En bij mij staat er geen aanvullende informatie en cupmaat in de kalendert
Loller.quote:Op maandag 14 november 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat ook wel eens, zie mijn fotoboek. En queen in je username he
Ik ga m'n UI maar weer verhannesen ofzo. Al begin ik aan 'm gehecht te raken.quote:
Mwehehehehhe.quote:
Oooooooooooooooquote:
Datquote:
Die vindt mij onbeleefd. Like whyyyyyy.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OooooooooooooooNen radio49'ert !
(of daar ken ik hem van tenminste)
quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vindt mij onbeleefd. Like whyyyyyy.
Show hier jezelf nakend !quote:
Deed je lurken zonder iets te posten??? BOEHEOEHOEHOEquote:
Hij stond ineens in m'n lijstje met lurkers. Dan lurk ik, onder het mom van wie de fuck ben jij, terug uiteraard. MAAR IK LURK ANONIEM. Like a maffiaboss.quote:Op maandag 14 november 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deed je lurken zonder iets te posten??? BOEHEOEHOEHOE
Heldquote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij stond ineens in m'n lijstje met lurkers. Dan lurk ik, onder het mom van wie de fuck ben jij, terug uiteraard. MAAR IK LURK ANONIEM. Like a maffiaboss.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/us
@er/profile/284599]SpaceInvaders[/url] het volgende:
Ik zet de laptop gewoon uit doei.De 5 minuten zijn al lang om!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Puckzzz zoiets moois moet je niet laten gaan hoor!
@Icantrix dikke knuffel en hoop dat je je snel weer wat beter .
[ Bericht 0% gewijzigd door Jacqie1986 op 14-11-2011 20:38:47 (stomme autocorrect) ]
Oh. Het ging om m'n foto blijkbaar.quote:
in LIFquote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]It's a niiiiiice
[..]
Show hier jezelf nakend !
Every monday baby !!!
You are next
Ik kreeg ook een 'zonde' in mijn foboquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh. Het ging om m'n foto blijkbaar.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent wilt per se HNTM finale kijken vanwege de wijven erin![]()
En ik maar steeds roepen: KUTHOEREEEEEENNNNN
Ik heb m'n hoofdstuk half geskipt.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een heel hoofdstuk gelezen
jullie snappen dat ik nu dus even moet lurken hequote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een 'zonde' in mijn fobo
Meh...
Wahrüber?quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een heel hoofdstuk gelezen
Het antwoord is 42quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n hoofdstuk half geskipt.Jammer alleen dat ik de andere helft wél echt even goed moet bekijken, want lastige vraag.
Dat magquote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jullie snappen dat ik nu dus even moet lurken he
Ik hoef trouwens die tettenpica's niet te zien. Paar algemene (enigszins beschaafde) foto's van de meet lijken me wel leuk, al kan ik me voorstellen dat mensen niet op the interwebz willen
Ik wil Dexter kijken en Scrubsquote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe mij maar grey's amanamotomy![]()
Ja maar ik moet uitleggen waarom 42.quote:
Dat zijn toch leuken beschaafden foto's?quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat magEr staan ook foto's in om naar te kijken... Schijnt
Omdat het kanquote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar ik moet uitleggen waarom 42.
Karzai is apart.quote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zijn toch leuken beschaafden foto's?
Waarom zei iemand "zonde"?
Ignore modusquote:
Ik ben een luie lurker, heb het niet helemaal gelezen allemaalquote:
Ik heb net de 7e aflevering weer binnenquote:
Kan ook eerlijk zeggen dat het mij geen ene reet doetquote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zijn toch leuken beschaafden foto's?
Waarom zei iemand "zonde"?
Ik moet het hele nieuwe seizoen nog kijken man....quote:Op maandag 14 november 2011 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb net de 7e aflevering weer binnen`en ik moet hem iedere week op een usb-stick zetten voor mijn tante
Ach ja, Fok enzoquote:Op maandag 14 november 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ook eerlijk zeggen dat het mij geen ene reet doet
Aandachtstekort gok ik
I can't help but feed them.quote:Op maandag 14 november 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ook eerlijk zeggen dat het mij geen ene reet doet
Aandachtstekort gok ik
Bedoel je seizoen 5 of de nieuwe afleveringen van seizoen 6?quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet het hele nieuwe seizoen nog kijken man....
Darn SC die ik steeds moet bijhouden
Etterbakquote:[b]Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:[/
Mijn vent wilt per se HNTM finale kijken vanwege de wijven erin![]()
En ik maar steeds roepen: KUTHOEREEEEEENNNNN
Trolololquote:
Hier staat de tv ook op pauzequote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Etterbak
Ik ben het aan het opnemen. Morgen terugkijken samen met meneer. Nu in Eindhoven zn appartement aan het poetsen.
En nu in Jip en Janneke taal?quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Organizational diversity processes
Als het zo mooi groeit als bij SQ dan heb je en een mooie lengte en er blijft nagenoeg niks onder zitten.quote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn collega kreeg trouwens vandaag een rode kaart van de ziekenhuishygiënist![]()
Hij had een ring en horloge om en geen juiste werkkleding aan, zeikerds![]()
Bij het lijstje van zaken die niet mogen stond ook nepnagels, nagellak en lange nagels![]()
Dat wordt wat als ik mijn nagels enigszins wil laten groeienEr mag niks aan vuil onder kunnen blijven zitten na het handen wassen en ontsmetten...
Ik ga altijd expres iets anders kijken en dan kijk ik hem vanavond terug. Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Etterbak
Ik ben het aan het opnemen. Morgen terugkijken samen met meneer. Nu in Eindhoven zn appartement aan het poetsen.
Ik bedoel seizoen 6, maar bedenk me nu dat afl. 7 daar helemaal nog niet van uit isquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bedoel je seizoen 5 of de nieuwe afleveringen van seizoen 6?
Lol! Maar het is ook wel koud buitenquote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier staat de tv ook op pauzeMijn ma is weer aan het bellen met iemand de hier in de straat woont.
Soms ben ik zo blij dat ik niet meer thuis woon!quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier staat de tv ook op pauzeMijn ma is weer aan het bellen met iemand de hier in de straat woont.
Geen idee, die kaart lag binnen 3 seconden in het ronde archiefquote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Als het zo mooi groeit als bij SQ dan heb je en een mooie lengte en er blijft nagenoeg niks onder zitten.
Wat zijn de consequenties van een rode kaart?
heb je in ieder geval niet al die reclamesquote:Op maandag 14 november 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga altijd expres iets anders kijken en dan kijk ik hem vanavond terug. Gewoon omdat het kan
Een rode kaart?! Tis toch godverdomme geen voetbal!quote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn collega kreeg trouwens vandaag een rode kaart van de ziekenhuishygiënist![]()
Hij had een ring en horloge om en geen juiste werkkleding aan, zeikerds![]()
Bij het lijstje van zaken die niet mogen stond ook nepnagels, nagellak en lange nagels![]()
Dat wordt wat als ik mijn nagels enigszins wil laten groeienEr mag niks aan vuil onder kunnen blijven zitten na het handen wassen en ontsmetten...
Hahaha maakt dus geen indruk zon rode kaartquote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, die kaart lag binnen 3 seconden in het ronde archief
Truequote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
heb je in ieder geval niet al die reclames
Even voor de uitleg, er zijn situaties volop die een stuk dringender rode kaarten behoeven dan ene collega met horloge enzo. Hij doet geen rectumonderzoeken met dat horloge nog om bij mensen ofzoquote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, die kaart lag binnen 3 seconden in het ronde archief
De meneer die de kaart aan mij kwam geven (collega was met een patient bezig en de meneer vond het niet netjes om te storen) keek zéér ernstig.quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een rode kaart?! Tis toch godverdomme geen voetbal!
Jawel, vannachtquote:Op maandag 14 november 2011 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoel seizoen 6, maar bedenk me nu dat afl. 7 daar helemaal nog niet van uit is
Ik heb niet direct met die vent te maken, wij huren alleen ruimtes daar, dus ik weet niet op welk beleid ze ineens gaan teruggrijpen, want dat kende ik heul nooitquote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha maakt dus geen indruk zon rode kaart
mooi, dan kan ik die lekker allemaal achter elkaar gaan kijken als ik er dit weekend even tijd voor maakquote:
Had ie ook een streepjesshirt aan en fluitje om?quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De meneer die de kaart aan mij kwam geven (collega was met een patient bezig en de meneer vond het niet netjes om te storen) keek zéér ernstig.
En ik echt zo van![]()
![]()
![]()
![]()
Verschillen tussen blanke mannen en vrouwen en minderheden in organisaties heel kort door de bochtquote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En nu in Jip en Janneke taal?
Het klinkt als iets vreselijks bedrijfskundigs
Dat is wel een uitdagingquote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
TrueMaar wel krampachtig fb omzeilen en hopen dat niemand hier of op ping de uitslag bekendmaakt
Hij leek op een Technische Dienst meneer eerlijk gezegd, met dito rookstemquote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had ie ook een streepjesshirt aan en fluitje om?
Nee maar serieus, wie 'constateert' het dan dat iemand een rode kaart verdiend? En moet diegene dan die meneer waarschuwen ofzo?
Oh op die manier. Raar hoor. Vooral als de sieraden tijdens onderzoek gewoon af zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb niet direct met die vent te maken, wij huren alleen ruimtes daar, dus ik weet niet op welk beleid ze ineens gaan teruggrijpen, want dat kende ik heul nooit![]()
Damn, ik ben echt té gaar, kan amper uit mijn woorden komen
Dat gaat goed werken zonder personeelsnummer jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij leek op een Technische Dienst meneer eerlijk gezegd, met dito rookstem![]()
Kaart wordt "geregistreerd" op je naam en personeelsnummer (die wij niet hebben) en dan moet je veranderen, na een tijdje wordt weer door die Nazi gechecked en als je het dan niet evranderd hebt, moet je bij de ziekenhuishygiënist komen. Da's de doktersmeneer die over de viezigheid enzo gaat in het ziekenhuis, blijkt.
Aha... vanuit links (politiek) perspectief, vanuit neuropsychologisch perspectief, economisch perspectief?quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verschillen tussen blanke mannen en vrouwen en minderheden in organisaties heel kort door de bocht
Aha naja goed dat ze op hygiëne letten maar die rode kaart vind ik een beetje apartquote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij leek op een Technische Dienst meneer eerlijk gezegd, met dito rookstem![]()
Kaart wordt "geregistreerd" op je naam en personeelsnummer (die wij niet hebben) en dan moet je veranderen, na een tijdje wordt weer door die Nazi gechecked en als je het dan niet evranderd hebt, moet je bij de ziekenhuishygiënist komen. Da's de doktersmeneer die over de viezigheid enzo gaat in het ziekenhuis, blijkt.
Je hebt natuurlijk heel veel functies in een ziekenhuis hequote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar in een ziekenhuis moet het toch hygienisch zijn, of zeg ik nu iets raars.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
kut, ik moet platen snijden maar bb heeft het mes verstopt. En zichzelf ook
Wat doet de meneer die buiten spel (quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk heel veel functies in een ziekenhuis he
NOOOOOOOOOOOOOO, het mes zit in bleiblei en die is weer opgegeten door een zombie!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
kut, ik moet platen snijden maar bb heeft het mes verstopt. En zichzelf ook
En die heb jij vervolgens begraven in je achtertuin?quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOO, het mes zit in bleiblei en die is weer opgegeten door een zombie!!!!
Aha.. jij bent volgens mij best handig of niet?quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
ki moet mallen maken, voor glazen platen.
Onder het bed?quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb volgens mij elken logischen plek al gehad. Maar er zijn zo veel onlogischen plekken!
Cognitief fysiotherapeut. Mensen met hersenletsel revalideren. Dus hoefde op dat moment zeker niet aan mensen te zitten, lijfelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat doet de meneer die buiten spel () werd gezet dan?
Roep heel hard dat hij aan je tieten mag zitten, dan is bleiblei zo weer boven waterquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb volgens mij elken logischen plek al gehad. Maar er zijn zo veel onlogischen plekken!
nou, handig wil ik het niet noemenquote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aha.. jij bent volgens mij best handig of niet?
In mijn plantenbak, zekers!quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die heb jij vervolgens begraven in je achtertuin?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Cognitief fysiotherapeut. Mensen met hersenletsel revalideren. Dus hoefde op dat moment zeker niet aan mensen te zitten, lijfelijk.
Als hij dat wel moet doet hij uiteraard alles af, dat lijkt me vrij logisch. Incl. handschoenen als nodig en continue ontsmetten enzo.
Maar goed, er ligt nog steeds op veel plekken tapijt op de vloer in kamer waar mensen overheen kotsen/doodbloeden etc en ook zijn er nog steeds verpleegkundigen die even met blote handen een stomaatje vervangen enzo![]()
Dus overbodig is het niet, alleen pakken ze het weer zo knullig aan.
En rode kaarten wekken alleen maar agressie op, dat werkt niet echt.
TEDX?quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een presentatie aan het kijken en het is nog interessant ook. Whoei.
Hendig sjiek wel?quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, handig wil ik het niet noemen
BEK HOUWEN, JIJ BENT ECHT WEL HANDIG JA!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij wilde je neersteken maar deed het toch maar niet toen hij met zijn hoofd tussen je jetsers mocht?quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja bb is weer terecht! En het mes ook wat die zat in z'n zak
Ballen nog heel?quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja bb is weer terecht! En het mes ook wat die zat in z'n zak
quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat soort onlogische dingen gebeuren in elk ziekenhuisquote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dat is wel eem beetjon vreemd dan ja. Tapijt in ziekenhuis?
daar ga ik dus nevernooit naartoe
hij was bij de burenquote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij wilde je neersteken maar deed het toch maar niet toen hij met zijn hoofd tussen je jetsers mocht?
En die leven nog?quote:
HIJ HEEFT EEN AFFAIRE!!!!quote:
Heb ik misschien gemist, maar wie zijn "ze"?quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oeh volgens mij zijn ze bijna klaar met vergaderen. tijd om de spulletjes weer te verzamelen en lekker naar huis te gaan
oh maar dat had een slimme bonobo ook nog wel gekund hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Met dat klussen enzo, en jij hebt toch ook de meesterlijke meet-borden gemaakt!
Opgeslagen, is te intelligent voor mij op dit momentquote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://thenextweb.org/200(...)of-the-semantic-web/
AI.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Opgeslagen, is te intelligent voor mij op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |