Rebel P2quote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
nog even wat anders, wil iedereen die zaterdag lakjes van mij heeft meegenomen even laten weten welke? Ik weet dat er een paar mensen zijn geweest die wel lakjes hebben meegenomen, maar waar ik niet mee geswapt heb. Verder wil ik graag weten welke ik ook alweer van mijn spreadsheet moet halen zonder 400 lakjes te hoeven controleren
De 17e moet je afrijden toch?quote:Op maandag 14 november 2011 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dooie mussen.
Luie dag is lui. Straks nog een uurtje rijles en vanavond nog maar even wat nuttigs doen.
18e.quote:Op maandag 14 november 2011 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De 17e moet je afrijden toch?
Om kwart voor elf. Mooie tijd.quote:
Jouw cupmaat past niet op het regeltjequote:Op maandag 14 november 2011 16:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb straks ook rijles! En bij mij staat er geen aanvullende informatie en cupmaat in de kalendert
Ja ik heb 1010 als omtrekquote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jouw cupmaat past niet op het regeltje
Ja zekers! Lekker rustigquote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om kwart voor elf. Mooie tijd.
The Thingquote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
help eens aan een leuke enge film voor vanavond
Care Bears.quote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Real Steel!quote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja. De ravage.quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Mss het volgende:
Dat zou voor ons de ultieme horror zijn toch?
Dat lijkt me duidelijk:quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Mss het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet tussen je boobies hoop ik?
quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Mss het volgende:
Dat gaat 'm met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet meer worden vandaag, dus relax. Morgen komen er wel PM-metjes!quote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
En skjoe is zo een heel erg lief wijfke zo he ! Amai zeg*wacht geduldig op tze secret password*
O daar deed ik het ook niet voor; maar ik bedoelde eerder: Ik ben niet bij meet geweest; dus ik had wel begrepen dat ik ze ook niet mocht zien.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat gaat 'm met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet meer worden vandaag, dus relax. Morgen komen er wel PM-metjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O daar deed ik het ook niet voor; maar ik bedoelde eerder: Ik ben niet bij meet geweest; dus ik had wel begrepen dat ik ze ook niet mocht zien.wat zou dat voor onzin zijn. Ik kan me best voorstellen dat ze niet op Fok mogen en dat mensen die hier 3 dagen meeposten geen linkje krijgen, maar als mensen gaan roepen dat zelfs jij ze niet mag zien ga ik serieus een beetje van dittum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
Ik vind priem een beetje raar dus ik wil niet dat ze me ziet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zou dat voor onzin zijn. Ik kan me best voorstellen dat ze niet op Fok mogen en dat mensen die hier 3 dagen meeposten geen linkje krijgen, maar als mensen gaan roepen dat zelfs jij ze niet mag zien ga ik serieus een beetje van dittum:![]()
![]()
EJ MATTIE. WA MOETE !!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind priem een beetje raar dus ik wil niet dat ze me ziet hoor![]()
Aléeéé NEINZZ!!1!quote:Op maandag 14 november 2011 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EJ MATTIE. WA MOETE !!!!!!WIL JE FITTIE JONGEUH !!!
*banned spees for life*
Ja gaat helemaal nergens meer over. Maar ik wil echt niet zo'n smerige facebookflame ofzo. We zijn toch geen 12 meer????? Idioot...quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees meer puckzzz en petje drama op feestboek. Jezus wat kinderachtig zijn sommige mensen![]()
Doen wij nooit...quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
Ik moet een ovenschotel maken, en nou heeft mam alles klaar gezet, ook zo'n glazen oven schaal, maar daar zit ook een glazen deksel ding bij, moet ie er op als de schaal in de oven gaat?
Neequote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
Ik moet een ovenschotel maken, en nou heeft mam alles klaar gezet, ook zo'n glazen oven schaal, maar daar zit ook een glazen deksel ding bij, moet ie er op als de schaal in de oven gaat?
zonder deksel = krokante korstquote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
zonderquote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hellup
Ging meer over mij volgens mij, maar dat vind ik ook wel logisch. Mooi opgelost zo toch?quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zou dat voor onzin zijn. Ik kan me best voorstellen dat ze niet op Fok mogen en dat mensen die hier 3 dagen meeposten geen linkje krijgen, maar als mensen gaan roepen dat zelfs jij ze niet mag zien ga ik serieus een beetje van dittum:![]()
![]()
Er zit kaas bovenop dus zal wel krokante korst moeten zijnquote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder deksel = krokante korst
met deksel = sappige korst
Weer wat geleerd. Nooit zo bij stil gestaan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder deksel = krokante korst
met deksel = sappige korst
zompige kaasquote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zit kaas bovenop dus zal wel krokante korst moeten zijn
Toch niet door die halloween foto's?quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
ex-neukertje op de chat op FB....
"Ben je getrouwd ja...?"
quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
ex-neukertje op de chat op FB....
"Ben je getrouwd ja...?"
Vanwege deze reactie op mijnen FB van een oud-collega:quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch niet door die halloween foto's?
wat ieder weldenkend mensch meteen zou snappen natuurlijk, na het zien van die profielpic, maar allezquote:Echt knapper ben je er niet op geworden, wel leuk dat je getrouwd bent ;-)...
quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie op mijnen FB van een oud-collega:
[..]
wat ieder weldenkend mensch meteen zou snappen natuurlijk, na het zien van die profielpic, maar allez
bwhehehequote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie op mijnen FB van een oud-collega:
[..]
wat ieder weldenkend mensch meteen zou snappen natuurlijk, na het zien van die profielpic, maar allez
Nah neequote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
http://ommorphiabeautybar(...)011-swatches-review/
Vind het eigenlijk wel een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
MAMASKINDJE!! HeeeuuuuuEinzeinz!!111!quote:Op maandag 14 november 2011 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN DAARVOOR MOET IK MIJN MAMA GODVERDOMME EEN UUR LANGER MISSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
MAMASKINDJE!! HeeeuuuuuEinzeinz!!111!
Bwhehe komen ze er zometeen doorheenquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor iets tegen de muur bonken, zijn de buren aan het neuqen?
Nee bedanktquote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwhehe komen ze er zometeen doorheen
*bonk*bonk*bonk!!quote:
Heb je wel wat lekkers op?quote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wacht Spees, ik zal ff wat van mijn lunch omhoog kitsen voor je...doen moedervogels ook
Broodje kaas en tomatensoeppiequote:
Bwhehehequote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wacht Spees, ik zal ff wat van mijn lunch omhoog kitsen voor je...doen moedervogels ook
Watskebeurt?quote:
Stef was dwarser dan dwars (echt, words cannot explain hoe kut dat soms kan zijn) en ik loop alleen maar te kotsenquote:
Alleen de flakies en de gouden zijn echt leuk. Maar er zijn al zoveel dupes van...quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
Ik begrijp dat dat heel frustrerend en kut is idd.quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef was dwarser dan dwars (echt, words cannot explain hoe kut dat soms kan zijn) en ik loop alleen maar te kotsenen dan wordt kindlief boos op me en gaat me slaan omdat ik niet doe wat hij wil, maar met mijn kop in de plee hang
Gelukkig wel, kon ik ff fijn janken op zijn schouderquote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat heel frustrerend en kut is idd.Is je mannetje al thuis om je te vertroetelen?
Kleine duiveltjesquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef was dwarser dan dwars (echt, words cannot explain hoe kut dat soms kan zijn) en ik loop alleen maar te kotsenen dan wordt kindlief boos op me en gaat me slaan omdat ik niet doe wat hij wil, maar met mijn kop in de plee hang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |